AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har sendt de en saklig melding de gangene de har stampet og herjet som verst. Naboen har en sønn på 19(?) år som holder på med narkotika. Han hender at har besøk og da syns de det er gøy å provosere med å hoppe og stampe mest mulig. Det er helt uholdbart. Å sende melding en gang, hjelper ikke. Ikke alle de andre gangene heller. To timer etter er det like mye bråk. Nå har de tv (?) med full musikk og bass på. Rett over soverommet mitt. Jeg trodde det var en bil på tomgang utenfor med musikk men er ingen bil og bråket kommer fra de i etg over. De har nå holdt meg våken hver natt siden jul og jeg har ingen døgnrytme lengre og så total mangel på søvn at jeg holder på å gå på veggen. Å snakke med de fungerer ikke. Det er en alenemor i deltid jobb og en sønn som er på skole to timer daglig eller noe sånt. Han er så å si alltid hjemme. Hva i all verden gjør jeg. Kan jo ikke sende de melding på natta heller… Anonymkode: 93afe...486 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Du kan snakke med politiet, så tar de seg et besøk. Men for å være ærlig så har jeg aldri sett det fungere en eneste gang. Kjenner flere og har selv vært nabo med rusmisbrukere. Politiet kommer igjen og igjen, men det er ingen varig endring. Så anbefaler deg å flytte. Anonymkode: 52f5a...c15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan snakke med politiet, så tar de seg et besøk. Men for å være ærlig så har jeg aldri sett det fungere en eneste gang. Kjenner flere og har selv vært nabo med rusmisbrukere. Politiet kommer igjen og igjen, men det er ingen varig endring. Så anbefaler deg å flytte. Anonymkode: 52f5a...c15 Eneste er om han snart flytter. Anonymkode: 52f5a...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du kan snakke med politiet, så tar de seg et besøk. Men for å være ærlig så har jeg aldri sett det fungere en eneste gang. Kjenner flere og har selv vært nabo med rusmisbrukere. Politiet kommer igjen og igjen, men det er ingen varig endring. Så anbefaler deg å flytte. Anonymkode: 52f5a...c15 Har snakket med politiet, såvidt jeg vet gjorde de ingenting men de ba om navnet til naboen. Det roet seg litt en måneds tid, så var det verre igjen. Har ca to til tre timers søvn på morgenkvisten og det er omtrent all søvnen jeg får. Mora der jobber men virker til å være veldig «enkel» mentalt. Anonymkode: 93afe...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Eneste er om han snart flytter. Anonymkode: 52f5a...c15 Tror han der bor hos mora til han blir tretti. Dessverre. Hender at mora som bor der reiser vekk en helg i ny og ne, hun har nevnt en hytte hun har, og da har han full fest med mindreårige jenter ca tretten år gamle, sim han sleper med seg inn som knapt kan å gå fordi de er så beruset. Det er så bråkete at har hatt to helt ødelagt somre nå hvor han har kjørt masse fester, bråk til klokka tolv om morgenen, og vi ikke engang kan sitte på balkongen uten at han roper og stønner og gjør seg til fra soveromsvinduet sitt for å sørge for at vi går inn igjen. Har klaget inn til styret som er partisk og tar deres del og hun har blitt vara i styret selv nå så er helt nytteløst. Har selv barn som har måtte både sett og høre det han bedriver med. Det er helt sykt det som foregår der. Anonymkode: 93afe...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har snakket med politiet, såvidt jeg vet gjorde de ingenting men de ba om navnet til naboen. Det roet seg litt en måneds tid, så var det verre igjen. Har ca to til tre timers søvn på morgenkvisten og det er omtrent all søvnen jeg får. Mora der jobber men virker til å være veldig «enkel» mentalt. Anonymkode: 93afe...486 Høres ut som om politiet tok en prat med naboen. Ring politiet igjen. Fortsetter bråket på natta så ringer du politiet hver gang. Du kan også anmelde dem for ordensforstyrrelse. Anonymkode: c203e...420 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres ut som om politiet tok en prat med naboen. Ring politiet igjen. Fortsetter bråket på natta så ringer du politiet hver gang. Du kan også anmelde dem for ordensforstyrrelse. Anonymkode: c203e...420 Anmeldelse skulle de ha hatt første ukene for de har gått all-in for å trakassere oss mest mulig fra dag én. Men naive meg trodde dette var voksne mennesker det gikk an å snakke med - men de er faktisk de verste naboene vi har hatt. Anonymkode: 93afe...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Ring politiet. Hver gang. Hvis du ser jenter der du mener er beruset og mindreårige, ringer du politiet og barnevernsvakten. Anonymkode: 9cd29...ab4 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tror han der bor hos mora til han blir tretti. Dessverre. Hender at mora som bor der reiser vekk en helg i ny og ne, hun har nevnt en hytte hun har, og da har han full fest med mindreårige jenter ca tretten år gamle, sim han sleper med seg inn som knapt kan å gå fordi de er så beruset. Det er så bråkete at har hatt to helt ødelagt somre nå hvor han har kjørt masse fester, bråk til klokka tolv om morgenen, og vi ikke engang kan sitte på balkongen uten at han roper og stønner og gjør seg til fra soveromsvinduet sitt for å sørge for at vi går inn igjen. Har klaget inn til styret som er partisk og tar deres del og hun har blitt vara i styret selv nå så er helt nytteløst. Har selv barn som har måtte både sett og høre det han bedriver med. Det er helt sykt det som foregår der. Anonymkode: 93afe...486 Om my f ings gad det kan jo være et overgreps hus så til de grader! Kan være de har dopet dem ned også. Si ifra til politiet med en gang, helst i natt. Fortell dem alt du har sett. En gang da jeg bodde nær den narkomane gutten/unge mannen i 20 årene så jeg ei jeg tror kunne vært 15, men det var tidlig på kvelden og da var hun ikke beruset. Hørte dem på festene også, å tenkte jo dette er unge mennesker, men samtidig er jeg noen år eldre enn han igjen, så vet jo ikke helt hvor unge de var eller om bare jeg er gammel. I ettertid hørte jeg et rykte om at det var overgrep i denne gjengen, men vet ingenting nå for han flyttet og vet ikke om han var den som gjorde det. Prøvde bestandig å lytte om jeg kunne høre noe, det var en del ting som hørtes ut som vold, å politiet kom. Du kan aldri stole på disse menneskene, som du allerede har funnet ut for herregud du bor med noen som overgår min narkomane. Angrer sånn på at jeg ikke sa noe den gangen, om bare gikk ut av bilen å spurte hun om alderen hennes å si hvor jeg bor om det er noe. Men vær forsiktig her inne var det ei dame som en gang sa hun prøvde å bryte inn når ei holdt på å bli dratt hylende inn i et hus, å han som også var mulig narkoman hadde begynt å trur henne om jeg husker riktig. Dama/jenta hannde rømt. Kan være at de tar han for overgrep er biletten din til å få han ut et år eller noe. For de tar jo nesten aldri å gor overgripere noe mye til straff. Stakkars deg, stakkars barna dine, stakkars alle rundt den helsikkes naboen din. Dop er grusomt. Anonymkode: 52f5a...c15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Har du andre naboer som også blir plaget av dem? Hvis dere er mange nok som klager kan ikke styret overse det. Eier moren leiligheten eller er det en kommunal leilighet? Pappa fikk kommunale boliger på andre siden av gata hvor narkomane lagde bråk 24/7. Det tok en stund, men han fikk til slutt kommunen til å hive dem ut. Ellers ville jeg ringt politiet så ofte jeg kunne, spesielt ved fester og hver eneste gang jeg så en mindreårig beruset person. Anonymkode: 3f7ba...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har snakket med politiet, såvidt jeg vet gjorde de ingenting men de ba om navnet til naboen. Det roet seg litt en måneds tid, så var det verre igjen. Har ca to til tre timers søvn på morgenkvisten og det er omtrent all søvnen jeg får. Mora der jobber men virker til å være veldig «enkel» mentalt. Anonymkode: 93afe...486 Ring politiet HVER GANG. Føler med deg, jævla idiotisk Anonymkode: 918b9...d1e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har sendt de en saklig melding de gangene de har stampet og herjet som verst. Naboen har en sønn på 19(?) år som holder på med narkotika. Han hender at har besøk og da syns de det er gøy å provosere med å hoppe og stampe mest mulig. Det er helt uholdbart. Å sende melding en gang, hjelper ikke. Ikke alle de andre gangene heller. To timer etter er det like mye bråk. Nå har de tv (?) med full musikk og bass på. Rett over soverommet mitt. Jeg trodde det var en bil på tomgang utenfor med musikk men er ingen bil og bråket kommer fra de i etg over. De har nå holdt meg våken hver natt siden jul og jeg har ingen døgnrytme lengre og så total mangel på søvn at jeg holder på å gå på veggen. Å snakke med de fungerer ikke. Det er en alenemor i deltid jobb og en sønn som er på skole to timer daglig eller noe sånt. Han er så å si alltid hjemme. Hva i all verden gjør jeg. Kan jo ikke sende de melding på natta heller… Anonymkode: 93afe...486 Hvorfor kan du ikke sende melding om natta, når du vet de er våkne? Selv hadde jeg stått på døra kl 7 hver morgen og banket vilt på. Eller ringt politiet hver jævla gang. Anonymkode: d745d...7c5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Dere har vel et styre i borettslaget ta en prat med de. Hør med de andre naboene . Flere dere er, hvor sterkere står dere. Opplevde mye bråk et sted jeg bodde før. Styre tok tak i det. Å fikk slutt på det. Lykke til. Anonymkode: ac360...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Er dette et borettslag? I så fall klager du til styret. De kan kaste ut folk som får for mange klager. Anonymkode: 97086...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Tja om ikke brakjeder hjelper, så prøv med fredspipe. Kjøp med noe digg å spise eller noe i den duren. Legg på en litt lett og humoristisk tone. Gå på døren å si at du kommer for å "røyke" fredspipe. Forklar at du forstår at de er glade i fest og moro. Men at du er en alene mor med lite søvn og trenger å komme deg på jobb. Og om dere kan bli enige om at den bassen ikke står på om natten. For 3 timer søvn i lengden blir litt lite. For å klare jobb i lengden. Se om det hjelper istedenfor. Hvis ikke kjør krig, med politiet hver gang de kjører på med bass eller unødvendig bråk. Anonymkode: 2bacd...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du andre naboer som også blir plaget av dem? Hvis dere er mange nok som klager kan ikke styret overse det. Eier moren leiligheten eller er det en kommunal leilighet? Pappa fikk kommunale boliger på andre siden av gata hvor narkomane lagde bråk 24/7. Det tok en stund, men han fikk til slutt kommunen til å hive dem ut. Ellers ville jeg ringt politiet så ofte jeg kunne, spesielt ved fester og hver eneste gang jeg så en mindreårig beruset person. Anonymkode: 3f7ba...9e0 Har nabo hvor han forsøkte å ta seg inn i deres leilighet om natta men de flytter nå. Anonymkode: 93afe...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har nabo hvor han forsøkte å ta seg inn i deres leilighet om natta men de flytter nå. Anonymkode: 93afe...486 Moren eier. Det er selveierboliger. Er fine og ganske nye boliger, tomannsbolig og firemannsboliger… Så man skulle tro det skulle være ordentlig da de koster godt over 3 millioner. Anonymkode: 93afe...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er dette et borettslag? I så fall klager du til styret. De kan kaste ut folk som får for mange klager. Anonymkode: 97086...6ad Er et sameie og et styre som er partisk og nå sitter den mora selv i styret… Anonymkode: 93afe...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tja om ikke brakjeder hjelper, så prøv med fredspipe. Kjøp med noe digg å spise eller noe i den duren. Legg på en litt lett og humoristisk tone. Gå på døren å si at du kommer for å "røyke" fredspipe. Forklar at du forstår at de er glade i fest og moro. Men at du er en alene mor med lite søvn og trenger å komme deg på jobb. Og om dere kan bli enige om at den bassen ikke står på om natten. For 3 timer søvn i lengden blir litt lite. For å klare jobb i lengden. Se om det hjelper istedenfor. Hvis ikke kjør krig, med politiet hver gang de kjører på med bass eller unødvendig bråk. Anonymkode: 2bacd...559 Aldri i verden. Dette er en voksen sønn som spytter på døra mi, setter hodet sitt tett oppi ansiktet mitt og roper og ler høyt om han treffer på meg offentlig på f eks matbutikken. De står på stedet hvil og hopper og stamper nedi gulvet, mora gjør likedan men sønnen er verst. Det er det jeg vil kalle åndssvake mennesker og slike er umulig å snakke med. Han trakasserer sånn at vi ikke kan bruke vårt eget hjem på normal måte slik som balkongen vår hvor han har soveromsvinduet sitt på samme side så han begynner å rope til vi går inn igjen. Vi må tidvis ta bilen og kjøre ut på lørdagskvelder for å få litt ro og fred. De der går all in for å plage naboene sine. Han har også plaget andre nabo da vi flytta inn, hvor de forsøkte å grille på sin balkong men måtte trekke seg inn igjen pga de var så plagsomme og høylytte. De har også flyttet. Anonymkode: 93afe...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Jeg ville fortsatt og klage til styret. Ta opptak av det verste og lever. Parallelt med å ringe politiet ofte. Helst så politiet kommer, med blålys. Du kan true med å kontakte avisa med opptaket. Poste det på youtube.. Eller tv2 hjelper deg. Du skal ikke gjøre det, bare true. Men i en høflig tone, vise deg som en ryddig og ordentlig person for de andre i styret. Du må ha noen over på din side. De andre i styret kan umulig være like tilbakestående. De vil innse det etterhvert, at dette skader deres eiendom og boligprisen også. De vil se hva slags folk dette er etterhvert. Og da blir det pinlig for mora på styremøtene. Til slutt blir de kastet ut, eller mora kaster sønnen ut. Det ender gjerne med det med narkomane barn... Anonymkode: 687ae...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå