AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Lurer spesielt på dere som kom fra langvarige forhold med felles barn? Hvor lang tid etter bruddet traff du din nye kjæreste? Hvordan taklet barna det? Det har gått et år siden bruddet her, og jeg har litt lyst til å teste datingmarkedet. Tror ikke barna mine kommer til å takle at mor eller far får kjæreste med det første. Virker som det er helt utenkelig for dem at en av oss blir sammen men noen andre… Anonymkode: 47b5f...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg var ferdig i forholdet rent mentalt rundt 2 år før jeg faktisk gikk. Så da jeg gikk, var det ganske rett over til nytt forhold, dvs med min mann. Vi hadde dog ingen barn, så ingen andre å ta hensyn til. Min mann ventet i nesten 4 år fra han gikk fra sin eks til han ble sammen med meg. I dag er jeg stemor til hans barn, og det har gått veldig fint. Barnet er glad i meg, og jeg er glad i barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Hvor lang tid det tar er helt opptil en selv, men barna bør få vente minst et år fra du finner en ny til de blir introdusert Anonymkode: 29533...cbd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lang tid det tar er helt opptil en selv, men barna bør få vente minst et år fra du finner en ny til de blir introdusert Anonymkode: 29533...cbd Veldig urealistisk så vente så lenge. Men gransk dem som person først ja. Anonymkode: b659a...533 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Veldig urealistisk så vente så lenge. Men gransk dem som person først ja. Anonymkode: b659a...533 Det er og bør være både realistisk og normalt Anonymkode: 29533...cbd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Vi kjente hverandre og var veldig oppmerksomme på hverandre på tampen av to døde forhold. Vi ønsket begge å uavhengig hverandre eventuelt beslutte å avvikle forholdene. Vi ville ikke ansvarliggjøre den andre i slike beslutninger. Vi besluttet derfor å ikke ha kontakt før vi begge eventuelt var ute av forhold og ny hverdag var etablert. For min del var jeg nesten ett år ute av forholdet første gang vi møttes. Noe kortere for henne. Vi ventet kanskje et halvt år etter dette igjen før vi informerte ekser og involverte barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Datet rett etter bruddet, men tok rundt 2 år før jeg fant min nye mann. Anonymkode: 078bb...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden 7 mnd. Var emosjonelt ferdig lenge før seperasjonen. Datet mest for å ha det litt gøy og teste vannet etter 16 år. Ny verden med nettdating. Snublet over han som nå er kjæresten min og vi skal flytte sammen i løpet av året. Totalt 3 særkullsbarn. Anonymkode: d5e2d...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden egentlig alt for tidlig, jeg var ikke en gang egentlig ppen for en ny relasjon men vi møttes 8 mnd etter bruddet og derfra gitt det fort i grunnen, halvannet år etterpå var vi gifte og nå feirer vi 18 års bryllupsdag snart Anonymkode: 9cf0e...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #10 Del Skrevet 20 minutter siden Nesten 3 mnd fra jeg flyttet ut. Hadde vært ferdig med forholdet lenge. Felles barn taklet det helt fint, men fortalte det ikke før det hadde gått ett år. Anonymkode: 788d6...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #11 Del Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lurer spesielt på dere som kom fra langvarige forhold med felles barn? Hvor lang tid etter bruddet traff du din nye kjæreste? Hvordan taklet barna det? Det har gått et år siden bruddet her, og jeg har litt lyst til å teste datingmarkedet. Tror ikke barna mine kommer til å takle at mor eller far får kjæreste med det første. Virker som det er helt utenkelig for dem at en av oss blir sammen men noen andre… Anonymkode: 47b5f...4c7 Punkt en er å fortelle og forklare barna at det er innafor at dere begge finner nye partnere. Siden du bruker ordet "utenkelig", føler jeg at barna er mer enn ti år gamle? Anonymkode: 37c29...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #12 Del Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Veldig urealistisk så vente så lenge. Men gransk dem som person først ja. Anonymkode: b659a...533 Så lenge? Hadde aldri i verden blandet barna ufrivillig inn i mitt kjæresteliv etter et år. Om/når barna selv etterspør det, er det greit å introdusere. Anonymkode: cc216...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #13 Del Skrevet 13 minutter siden Noen uker før bruddet 😀. Jeg hadde et barn på tre år. Det hadde gått mot skilsmisse lenge. Eks-mann ble mer og mer gal, og jeg var livredd ham. Vært sammen med ham jeg traff i 25 år nå ❤️. Snill og god mann, som jeg kjente før vi ble sammen. Flyttet sammen etter ca 9 mnd. Ja, jeg vet at det ikke er anbefalt, men i mitt tilfelle gikk det bra ❤️. Han hadde også ett barn. Vi har vært en sammensveiset familie på 4 fra første stund. Alle er veldig nære og glade i hverandre. Anonymkode: 9b492...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå