Gå til innhold

Forsvinner hengemagen ved maktnedgang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er kraftig overvektig, og "alltid" hatt stor mage. Som en gravidmage. Men etter at jeg passerte 50 år, har magen min sunket ned mot lårene. Den er i veien når jeg trener, slår mot lårene når jeg går i oppoverbakker og ligger i fanget mitt når jeg sitter. 

Sånn har det ikke vært før og jeg HATER det!

Gir meg selvfølgelig et ekstra dytt i å gjøre ennå et forsøk med livsstilsendring. Men dere som har klart å gå ned i vekt, hva skjedde meg magen deres? 

Anonymkode: 5d992...738

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mange har operert bort løs hud, noen er heldig slik at huden strammer seg selv. 

Anonymkode: ac4f0...b08

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange har operert bort løs hud, noen er heldig slik at huden strammer seg selv. 

Anonymkode: ac4f0...b08

Ja, jeg tror nok ikke jeg får fast magen igjen nei. Men hadde håpet at den løftet seg litt opp igjen, så den ikke henger ned mot lårene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle selvfølgelig stå VEKTnedgang i overskrifta! 🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle tro at den vil henge mindre hvis du går ned i vekt ja. Den blir jo da ikke like tung. Lykke til 🤗

Anonymkode: 30c9b...079

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er kraftig overvektig, og "alltid" hatt stor mage. Som en gravidmage. Men etter at jeg passerte 50 år, har magen min sunket ned mot lårene. Den er i veien når jeg trener, slår mot lårene når jeg går i oppoverbakker og ligger i fanget mitt når jeg sitter. 

Sånn har det ikke vært før og jeg HATER det!

Gir meg selvfølgelig et ekstra dytt i å gjøre ennå et forsøk med livsstilsendring. Men dere som har klart å gå ned i vekt, hva skjedde meg magen deres? 

Se noen episoder av my 600 ib live, på tlc, så ser du hvordan magene deres forsvinner når de går ned i vekt. 
Og Dr. Now sin klare beskjed spis mindre kalorier og vekten går ned, vekten lyver ikke, er hans mantra. 
Du gjør vel,og samme feilen som alle andre, Tor du spiser lite, fordi du ikke har rett øyemål? 
Vei all mat og noter hva du spiser med vekten på maten over en uke eller til du har lært deg vekt og mål på porsjoner. 

Går vekten ned, går magen ned. 

Anonymkode: 7cd4f...736

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Se noen episoder av my 600 ib live, på tlc, så ser du hvordan magene deres forsvinner når de går ned i vekt. 
Og Dr. Now sin klare beskjed spis mindre kalorier og vekten går ned, vekten lyver ikke, er hans mantra. 
Du gjør vel,og samme feilen som alle andre, Tor du spiser lite, fordi du ikke har rett øyemål? 
Vei all mat og noter hva du spiser med vekten på maten over en uke eller til du har lært deg vekt og mål på porsjoner. 

Har sett noen episoder av det, og der forsvinner jo ikke magene. Er heldigvis langt unna 600 ib. 

Jo takk, jeg kan alt jeg trenger å kunne for å gå ned, det er bare så fryktelig vanskelig å gjennomføre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt vanskelig å forklare, men.  Jeg har gått ned fra 106 til 59 kilo, relativt raskt (BMI 22,5).  Jeg følte at magen begynte å henge omtrent da jeg passerte tresifret. 10 kilo ned "reiste" den seg igjen og struttet veldig ut, liksom som en hylle.   I dag har jeg selvfølgelig ikke flat mage, men problemet er mer skrukkete hud enn heng.  Magen gnisser absolutt ikke mot underlivet i dag.  (Jeg regner med man må ha opplevd kraftig overvekt selv for å forstå hva jeg snakker om...)

Anonymkode: 9de6d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enten har vi ikke sett de samme episodene eller så ser vi ulike endringer på personene. 
Ja, noen klarer ikke å følge dietten, og går ikke ned, da krymper heller ikke magen og lymfodemet blir og værende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...