KaffekoppQueen Skrevet mandag kl. 18:08 #21 Skrevet mandag kl. 18:08 Sorry, tror ikke det er verdt pengene!
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #22 Skrevet 18 timer siden Radiant Health har nylig kommet med en rødlysmaske som jeg har veldig lyst på, men den er dyr! Forskning sier at rødlystetapi øker kollagenproduksjonen i huden, så ja det har effekt! Anonymkode: 1cbd2...d87
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #23 Skrevet 18 timer siden Lillyvally skrev (På 16.2.2025 den 13.21): Hvilken forskjell på huden din merket du? fine linjer reduseres, ujevheter blir bedre, huden strammes opp over tid og ujevne hudtoner blir på en måte borte. Jeg bruker min maske sammen med "DermInfusions™ Fill + Repair Serum with Hyaluronic Acid" "DermInfusions™ Fill + Repair Eye Cream with Hyaluronic" og "DermInfusions™ Plump + Repair Peptide Lip Treatment" hele bundelen finner du informasjon om her Anbefales virkelig, litt dyre men drøye i bruk. Anonymkode: 49a36...35a
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #24 Skrevet 18 timer siden KaffekoppQueen skrev (15 timer siden): Sorry, tror ikke det er verdt pengene! deg om det, jeg vet det virker for egen del men om du og lommelykta di funker like bra så kjør på med den.. Anonymkode: 49a36...35a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå