AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #61 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Beklager, mente Algiers. Men tar gjerne en tur til Tangiers også! Anonymkode: 1be14...f0c Tangier. Veldig fin by, kan også nås på båttur fra det sørlige Spania Anonymkode: 64079...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #62 Del Skrevet 6 timer siden Mine favoritter er Mexico (pga menneskene, gjestfriheten, maten, festlivet, flotte luksusresorts) Costa Rica (pga menneskene, verdens beste strender ved Stillehavet og karibiske hav, den laid backe livsstilen ved kysten, kule vulkaner, regnskog og mangfoldet i flora og fauna) Bolivia (fordi kulturen var så annerledes av alt annet jeg har opplevd, samt fantastisk natur: alt fra Andesfjellene, random varme kilder man kan bade i i fjellet, saltørken, regnskog, høytliggende innsjøer som f.eks Titicaca. Bylivet var så spesielt i alle byene jeg besøkte). Ser flere nevner Peru som kan sammenlignes litt med Ecuador og Bolivia pga Andesfjellene og at befolkningen i stor grad består av urfolk. Jeg hadde ikke like gode erfaringer i Peru som i Bolivia og Ecuador, synes mange var sure, særlig i Cusco. Men Machu Piccho var helt magisk! Argentina er også helt fantastisk. Særlig bylivet i Buenos Aires. Og fossefallene Iguazu må oppleves, særlig fra argentinsk side. Provinsen Jujuy med sandørken og fjell med ulike farger er fascinerende. Og Brasil... helt fantastisk! Anonymkode: f443b...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #63 Del Skrevet 5 timer siden Hvis jeg må velge tre: 1. Australia 2. Maldivene 3. Sør-Italia Er også veldig glad i Singapore og Franske riviera. Anonymkode: 38a79...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå