Gå til innhold

Rar melding fra tenåring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fikk en rar melding av en tenåringsjente i familien midt på natta, helt ut av det blå ,bilde av en gepard som har et hyenehode i munnen, dette er en jente jeg har en familiær inngift relasjon til, men som ikke jeg treffer mer enn et par ganger i året, jeg vet hun ikke går på skolen og har hatt ganske fri oppdragelse…. Hun har også ringt å truet enkelte familie medlemmer tidligere…

Hvordan hadde dere tolket dette ???

Anonymkode: 6440d...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tolket det som at hun var glad i dyr og muligens så på ett program om dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde tenkt den var feilsendt og sendt et spørsmålstegn tilbake. 

Anonymkode: a7951...474

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har hatt truende oppførsel til familie medlemmer tidligere, bl.a. ripe opp bil med skrujern, stikke kniv i dekka har heldigvis ikke skjedd ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betyr vel at du hyenehodet og hun er geparden. At du er byttet hennes. Det er vel slik jeg hadde tolket. Hadde bare sendt tilbake latter emoji.

Anonymkode: b9523...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun har hatt truende oppførsel til familie medlemmer tidligere, bl.a. ripe opp bil med skrujern, stikke kniv i dekka har heldigvis ikke skjedd ennå

Har hun gjort det eller truet med det? 
Gitt historikken her tenker jeg bildet er sendt med intensjon, ellers tenker jeg slike ting kan bli sendt feil mens man ligger og trykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bacteria skrev (22 minutter siden):

Har hun gjort det eller truet med det? 
Gitt historikken her tenker jeg bildet er sendt med intensjon, ellers tenker jeg slike ting kan bli sendt feil mens man ligger og trykker.

Jeg tolker dette som «jeg skal bite hodet av deg» og tror det var ment til å skremme

neppe feilsendt, dette er ei som har sin historikk med forskjellige saker å ikke ei jeg ønsker å møte på i mørket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor spør du egentlig? 

Anonymkode: a7951...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...