AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hva var dine symptomer? Veldig plaget? Operert- dekket eller betalt selv? Anonymkode: a65fa...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har, men visste ikke om det før jeg var hos ØNH-spesialist for halsen - han strevde litt med kameraet som skulle via nesen og ned halsen 😅 Blir mer tett i det ene neseboret når jeg er syk, men det er det eneste. Regner derfor med skjevheten bare er i liten grad. Ikke noe jeg trenger å fikse. Hvis du er plaget ville jeg tatt kontakt med fastlegen og spurt om henvisning. Det skal være mulig å få dekket hvis det er medisinsk grunn, eksempelvis pusteproblemer. Anonymkode: a7f68...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Sønnen her har. Ble oppdaget da han tok mandler 12 år gammel. Har altid slitt med at han føler seg tett. Har altid snorket. Sier selv at han klarer ikke puste gjennom der det er skjevt. Ska inn nå til vurdering operasjon i mars. Er da 20år. De sa alt da han var 12 at han måtte bergene at det ble operasjon når han var mellom 20 og 25 år. Anonymkode: 371c6...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Mannen har, i tillegg til smal nese. Han er alltid tett i nesa, et eller begge nesebor. Noen ganger tett på venstre side og noen ganger høyre. Årsaken til at det vekslet mellom hvor han er tett er opphovning av slimhinner siden neseskilleveggen er skjev. Han fikk en nesespray Han skulle teste mot hevelsen. Virket litt. Han ble anbefalt operasjon men vil ikke det. Han ble henvist til ØNH pga snorking og evt søvnapne. Hadde ikke søvnapne men trang nese. Anonymkode: 4d98f...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har. Mer tett i ene siden av nesa, men har aldri blitt påpekt at noe må gjøres av ØNH Anonymkode: 3c6ab...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Eksen hadde. Ble operert på sykehuset. Betalte ingenting såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har pga et knytteneveslag mot nesa som tenåring. Sliter med å puste gjennom nesa når jeg ligger på siden og skal sove. Var hos ØNH for noe annet. Nesa ble nevnt. Han kunne henvise meg videre til operasjon om jeg ønsket. Samtidig sa han at den ikke var så skjev. Anonymkode: 905ee...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå