AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Har planer om å kjøpe eiendom, men årslønnnen min er noe helt annet enn hva som står. Jeg får nemlig flere ulike ulempetillegg som utgjør en del titalls tusen i året. Regnes disse med i totalen eller får jeg lån bare basert på hva som som er min offisielle årslønn? Noen som vet? Anonymkode: e3a68...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden De kikker også på de siste lønnsslippene dine om det viser annen inntekt om det er faste tillegg. Anonymkode: 7f04b...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Tilleggene mine telles med når jeg leverer lånesøknader, jeg har vel rundt 150.000/200.000 i tillegg i året, og ganske lav grunnlønn. Anonymkode: 92c19...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden De ser jo på skattemeldingen og lønnsslippene. Grunnlønn er jo ikke interessant i seg selv. Anonymkode: 5e217...842 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har planer om å kjøpe eiendom, men årslønnnen min er noe helt annet enn hva som står. Jeg får nemlig flere ulike ulempetillegg som utgjør en del titalls tusen i året. Regnes disse med i totalen eller får jeg lån bare basert på hva som som er min offisielle årslønn? Noen som vet? Anonymkode: e3a68...b67 Da jeg søkte boliglån, var det helt tilfeldigvis etter påske, så lønnslippen min var en god del høyere enn vanlig pga helligdagstillegg, det ble lagt inn i grunnlag for boliglån/lånesøknad hos saksbehandler i banken. De ønsker de tre siste lønnslippene og en av de hadde 1/3 mer enn normalt pga høytider. Om jeg bare hadde flaks i dette tilfellet og om det er vanlig praksis, aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Takk for svar. Jeg har nettopp fått fast stilling etter å ha jobbet freelance i et par år. På grunn av diverse tillegg vil derfor års- og månedslønn bli høyere fra 1. mars enn den har vært til nå. Å sjekke tidligere lønnslipper vil derfor være litt misvisende. Anonymkode: e3a68...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk for svar. Jeg har nettopp fått fast stilling etter å ha jobbet freelance i et par år. På grunn av diverse tillegg vil derfor års- og månedslønn bli høyere fra 1. mars enn den har vært til nå. Å sjekke tidligere lønnslipper vil derfor være litt misvisende. Anonymkode: e3a68...b67 Du kan vise til arbeidskontrakt Anonymkode: e4138...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Vi diskuterte det med rådgiveren vår. Det er slitsomt med et lån som baserer seg på høye tillegg, da blir man fort sittende med en følelse av at man "må" jobbe ekstra eller låser seg fast i den type jobb. Vi gikk med vilje en del under hva vi fikk i finansieringsbevis nettopp av den grunn. Anonymkode: 7ecf6...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå