AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Når jeg skal inn å endre poster på selvangivelsen, skal jeg føre inn den summen jeg tror jeg vil tene på airbnb? Skal jeg ta med de første 15000. sjøl om de er skattefrie? blir glad for råd. Leide ut airbnb i fjor. Anonymkode: cb6a4...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du leverer jo for 2024, du vet med andre ord inntektene på airbnb. Anonymkode: 891b3...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg skal inn å endre poster på selvangivelsen, skal jeg føre inn den summen jeg tror jeg vil tene på airbnb? Skal jeg ta med de første 15000. sjøl om de er skattefrie? blir glad for råd. Leide ut airbnb i fjor. Anonymkode: cb6a4...c98 Skattemeldingen skal leveres i april, og gjelder for 2024. Der skal man ikke skrive inn hva man tror, da får man straff av Skatteetaten for skatteunndragelse. Det du kanskje tenker på er skattekortet... Der kan du skrive akkurat hva du vil. Er målet å gå i null på skatten skriver du hva som er reelt. Vil du ha penger igjen på skatten skriver du absolutt alt pluss litt. Og driter du i om du får baksmell eller ikke skriver du null Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå