Gå til innhold

Kjole til enkelt bryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har tips eller inspo til kjole til et enkelt bryllup? Jeg er bruden, men vi skal "bare" gifte oss på rådhuset og spise enkel middag med nærmeste familie. Ønsker selvsagt å være fin, men ikke for pyntet, og heller ikke brudete. I utgangspunktet så ønsker jeg ikke helt hvit kjole (ønsker blant annet å kunne gjenbruke til flere anledninger i tillegg til at hvitt er upraktisk i et selskap med flere barn i barnehagealder - mitt yngste barn ønsker nok å bli båret litt i løpet av dagen), men ellers er jeg ganske åpen for ideer. 

Selskapet skal være tidlig på høsten, så det kan være litt sommerlig, uten at det er et krav. 

Anonymkode: 275bf...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Noen som har tips eller inspo til kjole til et enkelt bryllup? Jeg er bruden, men vi skal "bare" gifte oss på rådhuset og spise enkel middag med nærmeste familie. Ønsker selvsagt å være fin, men ikke for pyntet, og heller ikke brudete. I utgangspunktet så ønsker jeg ikke helt hvit kjole (ønsker blant annet å kunne gjenbruke til flere anledninger i tillegg til at hvitt er upraktisk i et selskap med flere barn i barnehagealder - mitt yngste barn ønsker nok å bli båret litt i løpet av dagen), men ellers er jeg ganske åpen for ideer. 

Selskapet skal være tidlig på høsten, så det kan være litt sommerlig, uten at det er et krav. 

Anonymkode: 275bf...243

https://www.jjshouse.com/no?currency=NOK&ggntk=g&ggkey=jjshouse&ggtgt=b&ggplm=&country=NO&utm_content=18655241499_144344689124&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAh6y9BhBREiwApBLHC53xn4FtyqWuw8RIlbNQQpCr3w3argaiNcuy0W0M5oMmwY2AZZGJvRoCCY8QAvD_BwE

Her har de mange fine kjoler 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...