AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Dette irriterer meg grenseløst: Jeg kan bruke lite spylevæske, eller bibliske mengder, samme det. Det blir slirete uansett. Både fremme og bak. HVORFOR? Jeg vasker da både bil og viskerne veldig regelmessig også. Anonymkode: 2c7e9...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Dårlige viskere, på tide å bytte de. Og hvorfor så lite væske? Bruk mer. Anonymkode: 9ab99...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Vasker du selve gummien på viskerne også innimellom? Hjelper lite å vaske vinduene med skitne viskere. Jeg har oppi litt rødsprit nå på vinteren, det pleier å hjelpe. I tillegg kan det være lurt å vaske frontruta skikkelig (jeg bruker salmiakk og zalo) for å bli kvitt belegg på selve frontruta. Endret 6 timer siden av luxifine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Vask bilen oftere (ikke bare spyle rutene) og bytt vindusviskere. Anonymkode: e8b98...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Som sagt vasker jeg jo viskere og bilen hele tiden. Hver søndag. Går da selvsagt over gummien også. Anonymkode: 2c7e9...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Dette er en kombinasjon av gjenstridig møkk og dårlige viskere. Det har ingenting med spylevæska å gjøre. Anonymkode: fa749...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Tipper det er saltlaka du mener ? Tilsett Salty så blir det bedre 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå