Gå til innhold

Ville du vært sammen med...

Gjest *Snart medlem*

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter

Er det et lurespørsmål? Det var jo enkelt!

Metalfyren er jo den eneste som er hetero!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Fornuftig å bli sammen med et poptryne? (Forøvrig utrolig bra uttrykk  :ler: )

Jeg ville nok hatt større problemer med å presentere et poptryne for familien enn en metalfyr.

:ler:

Er det et lurespørsmål? Det var jo enkelt!

Metalfyren er jo den eneste som er hetero!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en ikke-krampaktig metal-fyr som liker alle tre "pop-bandene" du ramset opp også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en ikke-krampaktig metal-fyr som liker alle tre "pop-bandene" du ramset opp også  ;)

Min "metalfyr" er heller ikke krampaktig, men hater likevel de nevnte popbandene. ;) Ikke for at de er popband, men for at de er dårlige.

Det er jo få mennesker som hører på kun en musikksjanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "metalfyr" er heller ikke krampaktig, men hater likevel de nevnte popbandene.  ;) Ikke for at de er popband, men for at de er dårlige.

Det er jo få mennesker som hører på kun en musikksjanger.

Det er ikke det, nei. Selv liker jeg kun Mew av de nevnte, men allikevel er da de to andre "objektivt" bra (finner dem bare ikke interessante, alt de gjør er å gå meg på nervene... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Må metallmannen ha langt hår?

Jeg var sammen med en metallfyr som hadde 5 mm kort hår... Han hadde tatovering, gikk i sorte klær og hørte på metall hele tiden... Men han var også den mest facinerende og barskeste av de jeg har vært sammen med. Han brukte ikke sminke og oppførte seg ganske så pent og uskyldig når han møtte familie osv ;)

Men jeg ville nok valgt popfyren fordi jeg er en popjente selv...

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må metallmannen ha langt hår?

Jeg kjenner flere "metallmenn" med kort hår. Og skikkelige metallfyrer bruker da ikke sminke? Med mindre de står på scenen da kanskje.

Menn(eller heller gutter kanskje ;) ) med sminke assosierer jeg heller med punk- eller synthmiljøet for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest

Jeg heller nok mot metal-fyren. Åhh, jeg har alltid elsket gutter med langt hår, gjerne med litt tøff klesstil. De aller fleste av dem er da riktig hyggelige da ma blir kjent med dem ;)

Dessuten kan han gjerne være en 10-15 år eldre enn meg. :icon_razz:

Jeg så forresten Jørn Lande her en dag. Han var et utmerket eksempel på hvordan langt hår kan forvandle en nokså ordinær mann til sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke metal-fyren, verken stil eller musikksmak appellerer til meg. Langt hår er den største turn-offen jeg kan tenke meg..

Jeg ville tatt pop-fyren, og gitt ham en makeover, både på stil og musikkfronten. Det er jo ikke så mye gærnt med Coldplay og Kings of Convenience, men jeg kunne nok introdusert ham for litt mer spennende musikk. Poptryner er jo lettpåvirkelige. :sjarmor:

Endret av Factory girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pop-trynet, uten tvil. Ikke på grunn av musikken, men på grunn av at langhårete menn kledd i svart er ikke veldig atraktivt i mine øyne.

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Og jeg ville ikke hatt en fyr som definerte seg som "popfyr" eller "metallfyr". I mitt hode går ikke skillet mellom bra og dårlig musikk ved pop eller metall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det dere legger i "velfriserte gutter"? Hvilke damer setter pris på stygge gutter? George Clooney er velfrisert. Brad Pitt er velfrisert. Johnny Depp er velfrisert. Dere mener kanskje Orlando Bloom- glatt?

Noen karer ser best ut med langt hår, andre ser best ut med kort hår. Noen karer kler skinnjakke veldig godt, andre kler elegante klær enda bedre. Hva de hører på bryr jeg meg ikke så mye om, selv om mine fordommer tilsier at gutter i fin jakke og stilige sko ikke hører så mye på sånn metall.

Ja, jeg ville nok tatt popfyren. Han behøver da ikke være slick-rick craig david for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vi snakker hår her så har vel Johnny Depp vært innom de fleste frisyrer i diverse roller. Det er kanskje det som gjør ham så spennende? Variasjonen? Liker ham best med langt hår jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjesta

Ingen av delene. En Metal fyr, er så definitivt ikke min smak, men det er heller ikke en glatt pop-fyr, så jeg må si ingen av delene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...