Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #21 Del Skrevet 8. mars 2006 OH. Jeg ville tatt begge. Pop fyren til familiselskapene og samvær med mine ytterst skikkelige venner. Metal fyren ville være min lille sexy hemmelighet. Seriøst. Det blir jo litt fornuft og følelser dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 8. mars 2006 #22 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Glem det. Klarer ikke å svare Endret 8. mars 2006 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #23 Del Skrevet 8. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. mars 2006 #24 Del Skrevet 8. mars 2006 Den var enkel. Er allerede sammen med metalfyren, bortsett fra at han ikke MÅ gå i svart, og sminker seg heller ikke som noen påpekte. Velfiserte poptryner blir for glatt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #25 Del Skrevet 8. mars 2006 Den var enkel. Er allerede sammen med metalfyren, bortsett fra at han ikke MÅ gå i svart, og sminker seg heller ikke som noen påpekte. Velfiserte poptryner blir for glatt for meg. ← Heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. mars 2006 #26 Del Skrevet 8. mars 2006 Heldiggrisen! ← Ja, jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #27 Del Skrevet 9. mars 2006 Pop-fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #28 Del Skrevet 9. mars 2006 Popfyren. Metallfyren blir til popfyren når han har passert 25 allikavel, så..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 9. mars 2006 #29 Del Skrevet 9. mars 2006 Popfyren. Metallfyren blir til popfyren når han har passert 25 allikavel, så..... ← ja, kanskje det er sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bite me Skrevet 9. mars 2006 #30 Del Skrevet 9. mars 2006 En mellomting er alltids fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #31 Del Skrevet 10. mars 2006 Metal-fyren. Uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #32 Del Skrevet 10. mars 2006 Popfyren. Metallfyren blir til popfyren når han har passert 25 allikavel, så..... ← Ja men da er han jo ingen ordentlig metalfyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #33 Del Skrevet 10. mars 2006 He he jeg er 30, og ville tatt metalfyren, og når en fyr fremdeles liker metal når han er 30, er det gode sjanser for at han ikke skifter stil med vær og vind. Da har han nok funnet seg selv (Men sminke og slikt forbinder jeg ikke med metal, det er mer pop-gutte-aktig i mine øyne - men spiller han i band er corpse paint på konserter helt ok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 10. mars 2006 #34 Del Skrevet 10. mars 2006 Metall her. Men ikke hvis han i tillegg var veldig kjent... Jeg er ultra-privat og ville ikke satt pris på paparazzier og groupies (i omvendt rekkefølge) poppende opp bak hva som helst. Glatte, pusegutter er ren nedtur ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 10. mars 2006 #35 Del Skrevet 10. mars 2006 Heller mer mot metalfyren enn popfyren, hvis han er "ekte vare". Men jeg er så heldig å ha en samboer som både liker metal og Kings of Convenience (men ikke de andre popgreiene du ramset opp), har hatt langt hår, men har nå kort (og mer kledelig) og har en ok balanse mellom lurvete og velfrisert. Har vært sammen med et poptryne også, forresten; kjekk fyr, men ble etter hvert mest fascinert av hvor oppslukt det går an å være av fullstendig overflatisk musikk og beslektede emner. Det skal sies at han har gjort en bra karriere i et nokså kjent musikkprogram... ← Dette kunne jeg ha skrevet selv! Ingenting bedre enn en god balanse mellom lurvete og verlfrisert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 10. mars 2006 #36 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja men da er han jo ingen ordentlig metalfyr. ← Nei, nettopp. Min metall-gutt er som 30 åring ikke mindre metall nå enn for 10 år siden. Han har bare lært seg å like andre ting også (han mener Mozart til tider er minst like hardt som Satyricon)....og funnet balansen mellom rufsete og velfrisert. Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2006 #37 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvis vi skal generalisere i vei, ville jeg valgt metal-fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 10. mars 2006 #38 Del Skrevet 10. mars 2006 Popfyren. Metallfyren blir til popfyren når han har passert 25 allikavel, så..... ← Haha, det stemmer jo ikke, dersom han blir det er han ikke ordentlig metal, som noen påpeker. Og faktisk er de fleste metallfolk jeg kjenner mellom 30 og 45 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 13. mars 2006 #39 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg kan ikke fordra velfriserte gutter, selve skrekken er de fra Shopaholic, ei heller tåler jeg Coldplay eller Kings of Convenience så da er valget nødt til å falle på metal-fyren. Jeg kjenner mange som er metal-fans men allikevel ser ok ut, uten langt slitt hår(grøss). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. mars 2006 #40 Del Skrevet 13. mars 2006 OH. Jeg ville tatt begge. Pop fyren til familiselskapene og samvær med mine ytterst skikkelige venner. Metal fyren ville være min lille sexy hemmelighet. Seriøst. Det blir jo litt fornuft og følelser dette her. ← Fornuftig å bli sammen med et poptryne? (Forøvrig utrolig bra uttrykk ) Jeg ville nok hatt større problemer med å presentere et poptryne for familien enn en metalfyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå