Gå til innhold

Ville du vært sammen med...

Gjest *Snart medlem*

Anbefalte innlegg

Gjest *Snart medlem*

Inspirert av alle de andre trådene om hvilken type partner man ville valgt, lager jeg nå en tråd basert på musikksmak.

Så hva ville du valgt? En partner som likte heavy metal og annen hard gitarmusikk, hadde langt hår, tatoveringer, kledde seg i svart og likte å ta en øl på den lokale heavypubben et par ganger i uken?

Eller del velfriserte pop-trynet som forøvrig også likte øl og kvelder på pubben, men akkompagnert av Coldplay, Mew og Kings of Convenience?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pop-trynet, uten tvil. Ikke på grunn av musikken, men på grunn av at langhårete menn kledd i svart er ikke veldig atraktivt i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den var faktisk litt vrien. Jeg liker musikksmaken til popfyren, men stilen til metalfyren bedre enn stilen til popfyren. :forvirret:

Jeg tar metalfyren, jeg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

:) Det velfriserte pop-trynet som forøvrig også likte øl og kvelder på pubben, men akkompagnert av Coldplay, Mew og Kings of Convenience

Helt klart. Jeg er selv ett poptryne.

jeg kan ikke (unnskyld for mine fordommer igjen) fordra piercete, svarthårete, mörkledde, bleke, tynne/tykke, metall-gutter. SOM BÄRER LANG FRAKK!?? Hva er det med den lange svarte frakken!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Poptypen. Ikke er det fint med langhåra menn kledd i svart, og jeg kan ikke om jeg prøver hardt forstå at noen liker hard rock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stell@

Pop-fyren så klart.

En metal-fyr er turn-off.

med langt skitten hår, stygge tattoos, også videre.

De fleste av dem er noen wannabes også. Og det blir for dumt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Pop-fyren så klart.

En metal-fyr er turn-off.

med langt skitten hår, stygge tattoos, også videre.

De fleste av dem er noen wannabes også. Og det blir for dumt.  :ler:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Heller mer mot metalfyren enn popfyren, hvis han er "ekte vare". Men jeg er så heldig å ha en samboer som både liker metal og Kings of Convenience (men ikke de andre popgreiene du ramset opp), har hatt langt hår, men har nå kort (og mer kledelig) og har en ok balanse mellom lurvete og velfrisert.

Har vært sammen med et poptryne også, forresten; kjekk fyr, men ble etter hvert mest fascinert av hvor oppslukt det går an å være av fullstendig overflatisk musikk og beslektede emner. Det skal sies at han har gjort en bra karriere i et nokså kjent musikkprogram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Et popansikt, definitivt!

Jeg kan ikke med min beste vilje forstå at menn kan vokse langt hår, tatovere seg, gå bare i sort skinn, bruke sort kajal og se teit ut...feite er de også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ¤Humlen¤
Heller mer mot metalfyren enn popfyren, hvis han er "ekte vare". Men jeg er så heldig å ha en samboer som både liker metal og Kings of Convenience (men ikke de andre popgreiene du ramset opp), har hatt langt hår, men har nå kort (og mer kledelig) og har en ok balanse mellom lurvete og velfrisert.

Har vært sammen med et poptryne også, forresten; kjekk fyr, men ble etter hvert mest fascinert av hvor oppslukt det går an å være av fullstendig overflatisk musikk og beslektede emner. Det skal sies at han har gjort en bra karriere i et nokså kjent musikkprogram...

Hvorfor i all verden mener du at all popmusikk er overfladisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Jeg er sammen med en moderat utgave av metal-fyren (og liker metal selv også) så jeg hadde valgt han. Har også litt problemer med pop, så dette var en enkel problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Definitivt ikke pop-fyren!

Men heller ikke metall-fyren..liker ikke langt hår! Men tar gjerne kort, hår, boots, hard musikk og tattiser!!!

edit:skrivefeil

Endret av StoreSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt metal-fyren, men han kan godt like både Mew og Kings of Convenience. Jeg har ikke problemer med all pop, det er mye som ligger i grenseland mellom pop og rock som er bra! Men jeg vil nå gjerne at han skal høre litt på punk også jeg da, sånn sex pistols ol., og gjerne for meg om han hører på ska også! ;)

Tror jeg har litt rotete musikksmak jeg... :roll:

Det han absolutt IKKE skal høre på er typ trance,techno,house osv., eller Celine Dion :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...