Gå til innhold

Hest genser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en hést genser, men den lukter vondt….har gjort det siden den kom i posten! Merkelig skarp lukt. Går det bort i vask?

Anonymkode: 2840b...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har en hést genser, men den lukter vondt….har gjort det siden den kom i posten! Merkelig skarp lukt. Går det bort i vask?

Hadde villet prøve å henge den ut og lufte den godt først. Ikke så lett å vaske ull uten at teksturen endrer seg, så jeg ville ikke gjort det om jeg ikke måtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke la være: lukter det hest?? 😁

Anonymkode: e672f...286

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også hengt den ut og prøvd det først.

Når det er sagt så har jeg vasket min Hest-genser uten problemer. Vask på ullprogram så skal den tåle det fint.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt fint å vaske på ullprogram. Har vasket min (som ikke luktet hest, haha)  

Anonymkode: ed7ef...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.

lukten minner om bensinlukt…skarp lukt….skal prøve å henge den ut, men høres ikke ut som det er vanlig for denne genseren da…!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Takk for svar.

lukten minner om bensinlukt…skarp lukt….skal prøve å henge den ut, men høres ikke ut som det er vanlig for denne genseren da…!

Halvparten av de gensrene er plast, så er det bensinlukt i den så antar jeg det kommer fra produksjonen i Kina eller India.

En genser som lukter slik ville jeg sendt tilbake som reklamasjon og krevd pengene tilbake, for det er garantert stoffer i den som ikke er heldig for deg.

Du må ikke bruke den uten å vaske den i hvert fall. Og vasker du den først, så risikerer du at de krangler på reklamasjonen, selv om lukten er der fremdeles.

Anonymkode: 810f7...89b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar.

Kan du ikke bare vaske den da? 🙄

Anonymkode: 1a94c...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klær skal jo tåle å vaskes, men hvis jeg hadde mottatt en ny genser som luktet vondt hadde jeg reklamert eller retunert den. 

Men Hést-gensere er vel stort sett laget av plast, og jeg synes plastklær fort kan lukte. 

Anonymkode: a2db5...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...