AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:04 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:04 Har en hést genser, men den lukter vondt….har gjort det siden den kom i posten! Merkelig skarp lukt. Går det bort i vask? Anonymkode: 2840b...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet tirsdag kl 22:12 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:12 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har en hést genser, men den lukter vondt….har gjort det siden den kom i posten! Merkelig skarp lukt. Går det bort i vask? Anonymkode: 2840b...1a1 Hadde villet prøve å henge den ut og lufte den godt først. Ikke så lett å vaske ull uten at teksturen endrer seg, så jeg ville ikke gjort det om jeg ikke måtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet onsdag kl 08:29 #3 Del Skrevet onsdag kl 08:29 Tråden er ryddet for avsporing. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:34 #4 Del Skrevet onsdag kl 08:34 klarer ikke la være: lukter det hest?? 😁 Anonymkode: e672f...286 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 08:35 #5 Del Skrevet onsdag kl 08:35 Jeg ville også hengt den ut og prøvd det først. Når det er sagt så har jeg vasket min Hest-genser uten problemer. Vask på ullprogram så skal den tåle det fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:35 #6 Del Skrevet onsdag kl 10:35 Går helt fint å vaske på ullprogram. Har vasket min (som ikke luktet hest, haha) Anonymkode: ed7ef...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:27 #7 Del Skrevet onsdag kl 22:27 Takk for svar. lukten minner om bensinlukt…skarp lukt….skal prøve å henge den ut, men høres ikke ut som det er vanlig for denne genseren da…! Anonymkode: 2840b...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:15 #8 Del Skrevet onsdag kl 23:15 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Takk for svar. lukten minner om bensinlukt…skarp lukt….skal prøve å henge den ut, men høres ikke ut som det er vanlig for denne genseren da…! Anonymkode: 2840b...1a1 Halvparten av de gensrene er plast, så er det bensinlukt i den så antar jeg det kommer fra produksjonen i Kina eller India. En genser som lukter slik ville jeg sendt tilbake som reklamasjon og krevd pengene tilbake, for det er garantert stoffer i den som ikke er heldig for deg. Du må ikke bruke den uten å vaske den i hvert fall. Og vasker du den først, så risikerer du at de krangler på reklamasjonen, selv om lukten er der fremdeles. Anonymkode: 810f7...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:37 #9 Del Skrevet i går, 09:37 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar. lukten minner om bensinlukt…skarp lukt….skal prøve å henge den ut, men høres ikke ut som det er vanlig for denne genseren da…! Anonymkode: 2840b...1a1 Kan du ikke bare vaske den da? 🙄 Anonymkode: 1a94c...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Klær skal jo tåle å vaskes, men hvis jeg hadde mottatt en ny genser som luktet vondt hadde jeg reklamert eller retunert den. Men Hést-gensere er vel stort sett laget av plast, og jeg synes plastklær fort kan lukte. Anonymkode: a2db5...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå