AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er så flau over å skrive dette, men i ren desperasjon så må jeg prøve. Kanskje noen kan hjelpe med erfaring eller råd. Jeg sliter skikkelig store stinkende fiser etter at jeg har spist. Altså det er så galt at jeg unngår mat store deler av dagen i frykt for å slippe en fis på jobb. Rett etter at jeg var spist, uansett når på døgnet, så blåser magen seg opp som en ballong og bare etter 5-10 minutter etter inntak, så klarer jeg ikke holde igjen. De er illeluktende! Har prøvd å ikke spise gluten og karbohydrater, har holdt meg borte fra grønnsaker og melkeprodukter, kuttet ned på proteiner, alt i hver sin periode for å eliminere årsak. Men jeg finner ikke ut av det. Uansett hva jeg spiser/ikke spiser, så skjer det samme. Kan noen gi råd om hva det kan være eller hvordan bli kvitt det? Jeg slet aldri verken med mye luft eller illeluktende fiser før. Evig takknemlig for alt av erfaringsdeling og råd 🙈 Anonymkode: 98503...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det finnes da ingen fasit på en perfekt en. Stå for det og slipp ut din egenart med et smil. Anonymkode: 6251c...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er så flau over å skrive dette, men i ren desperasjon så må jeg prøve. Kanskje noen kan hjelpe med erfaring eller råd. Jeg sliter skikkelig store stinkende fiser etter at jeg har spist. Altså det er så galt at jeg unngår mat store deler av dagen i frykt for å slippe en fis på jobb. Rett etter at jeg var spist, uansett når på døgnet, så blåser magen seg opp som en ballong og bare etter 5-10 minutter etter inntak, så klarer jeg ikke holde igjen. De er illeluktende! Har prøvd å ikke spise gluten og karbohydrater, har holdt meg borte fra grønnsaker og melkeprodukter, kuttet ned på proteiner, alt i hver sin periode for å eliminere årsak. Men jeg finner ikke ut av det. Uansett hva jeg spiser/ikke spiser, så skjer det samme. Kan noen gi råd om hva det kan være eller hvordan bli kvitt det? Jeg slet aldri verken med mye luft eller illeluktende fiser før. Evig takknemlig for alt av erfaringsdeling og råd 🙈 Anonymkode: 98503...0d6 Her blir vi alle sånn om vi spiser kunstig søtningsstoffer. Mannen blir i tillegg sånn om han spiser meieri. Det ER noe i din diett, du må bare finne ut hva det er.. Anonymkode: a8aa0...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Begynte det plutselig? Hvor lenge har det vart? Anonymkode: 09800...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg kan få sånn av melk. Men det er også ganske vanlig å få av gammel avføring. Du kan godt være forstoppet selv om du ofte er på do, ved at du alltid har mye avføring i tarmen. Jeg trodde ikke jeg var forstoppet fordi jeg er på toalettet hver til annenhver dag, men viste seg at det er jeg. Etter at jeg fikk bukt med det har jeg ikke hatt illeluktende fis en eneste gang, foruten når jeg hiver innpå store mengder melk. Anonymkode: 36679...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Snakk med helsepersonell med god kunnskap på mat. Gjerne noen som kan veilede deg gjennom en heftig elimineringsdiett. For noe er ikke som det skal. Har du prøvd noe pro eller prebiotika? Og hvor rent spiser du og? Anonymkode: 7285f...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Forsøk å få i gang magen først TS, før du starter på en enda vanskeligere eliminering. Du kan godt være forstoppet, som nevnt ovenfor. Det lukter død og jævel. Forsøk med movicol hver dag i noen uker og se om du merker forskjell.. Kanskje reagerer du ikke på noe spesielt, du bare fyrer i gang driten som ligger der hver gang du spiser noe. Anonymkode: 36679...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er så flau over å skrive dette, men i ren desperasjon så må jeg prøve. Kanskje noen kan hjelpe med erfaring eller råd. Jeg sliter skikkelig store stinkende fiser etter at jeg har spist. Altså det er så galt at jeg unngår mat store deler av dagen i frykt for å slippe en fis på jobb. Rett etter at jeg var spist, uansett når på døgnet, så blåser magen seg opp som en ballong og bare etter 5-10 minutter etter inntak, så klarer jeg ikke holde igjen. De er illeluktende! Har prøvd å ikke spise gluten og karbohydrater, har holdt meg borte fra grønnsaker og melkeprodukter, kuttet ned på proteiner, alt i hver sin periode for å eliminere årsak. Men jeg finner ikke ut av det. Uansett hva jeg spiser/ikke spiser, så skjer det samme. Kan noen gi råd om hva det kan være eller hvordan bli kvitt det? Jeg slet aldri verken med mye luft eller illeluktende fiser før. Evig takknemlig for alt av erfaringsdeling og råd 🙈 Anonymkode: 98503...0d6 Helsekost og probiotika. Dårlig tarmflora. Anonymkode: 8ceb5...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden En venninne har det slik og hun tåler ikke løk, det er sjokkerende hvor mye løk det er i mat, løkpulver, løkekstrakt og gud vet hva. Prøv å se etter det Anonymkode: 24591...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er så flau over å skrive dette, men i ren desperasjon så må jeg prøve. Kanskje noen kan hjelpe med erfaring eller råd. Jeg sliter skikkelig store stinkende fiser etter at jeg har spist. Altså det er så galt at jeg unngår mat store deler av dagen i frykt for å slippe en fis på jobb. Rett etter at jeg var spist, uansett når på døgnet, så blåser magen seg opp som en ballong og bare etter 5-10 minutter etter inntak, så klarer jeg ikke holde igjen. De er illeluktende! Har prøvd å ikke spise gluten og karbohydrater, har holdt meg borte fra grønnsaker og melkeprodukter, kuttet ned på proteiner, alt i hver sin periode for å eliminere årsak. Men jeg finner ikke ut av det. Uansett hva jeg spiser/ikke spiser, så skjer det samme. Kan noen gi råd om hva det kan være eller hvordan bli kvitt det? Jeg slet aldri verken med mye luft eller illeluktende fiser før. Evig takknemlig for alt av erfaringsdeling og råd 🙈 Anonymkode: 98503...0d6 Anonymkode: c2919...c7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå