AnonymBruker Skrevet i går, 22:00 #21 Del Skrevet i går, 22:00 Om de spør om jeg liker kos, så kutter jeg med en gang! En mann som kaller sex for kos er ikke min type mann. Anonymkode: e35c5...d4f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #22 Del Skrevet 16 timer siden Tja, hadde sagt at jeg nok er over snittet glad i kos og kroppskontakt. Og at jeg foretrekker å kalle sex for noe annet enn kos. Anonymkode: 83b3b...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden Hva er det du ser etter? Sex eller forhold? Oppegående, seriøse menn stiller ikke sånne spørsmål, så om du ser etter et forhold så er det bare å avslutte når et sånt spørsmål kommer. Om du ser etter sex så er det bare å svare på det? Regner med at du skjønner at det de spør om er om du er glad i sex, og at samtalen vil fortsette rundt det etter det spørsmålet. Ergo de er kun ute etter sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #24 Del Skrevet 13 timer siden Irak skrev (14 timer siden): Det er et relevant spørsmål. Finnes mennesker som ikke liker kos, eller ikke er så opptatt av det. Det hadde ikke vært noe for meg. Jeg er en skikkelig kosejente 💕😂 😅 De mener ikke å sitte i armkroken når de spør kvinner om de «liker kos» Anonymkode: fecc6...c59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #25 Del Skrevet 13 timer siden Jeg prater aldri med menn på den måten altså at det skal bli noe mer i det virkelige liv for jeg er ikke der. Så jeg svarer jo selvsagt at jeg ikke liker kos. Sånne menn er creepy, de ender opp med å sende bilder av kukken om du sier noe annet. Hadde jeg vært på mannejakt så hadde jeg gått videre, du er ikke den første på lista og heller ikke den siste. De prøver seg for å få napp og så går de videre. Anonymkode: c094c...2a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #26 Del Skrevet 13 timer siden De gangene jeg fikk det spm på Tinder spurte jeg om de mente sex, og gjorde vel klart at sex på første date er uaktuelt for meg. Noen bruker Tinder som Fodoora, de vil ha «kos» levert på døra. Når er riktignok appen også i bruk av prostituerte, noe som gjør at menn får opp mye slike profiler i salig blanding med vanlige søkende damer som er mer ute etter kjæreste… så en ganske vrien app å navigere i, man må være veldig trygg i seg selv for å orke å lete der Anonymkode: f6da0...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12 timer siden #27 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): 😅 De mener ikke å sitte i armkroken når de spør kvinner om de «liker kos» Anonymkode: fecc6...c59 Det hadde ikke hatt noe å si for min del. Det ene kan ofte føre til det andre også videre... Så menn får ikke lov å ta på meg... Samme hva man er, bare man vet hva man er 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #28 Del Skrevet 12 timer siden Ble generelt skikkelig irritert av sånne nærgående seksuelle spørsmål, fra fremmede menn, sist jeg var singel. Han som ble kjæresten min har aldri spurt om sånn dritt. Han kjenner svaret likevel for å si det sånn.. Anonymkode: b5e7e...c67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #29 Del Skrevet 12 timer siden Man bruker bare ikke ordet "kos" om sex. ÆSJ Anonymkode: fdca8...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #30 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Da hadde jeg svart at jeg ikke er utpreget kosete, tvert om så er jeg veldig lite kosete og at om kos er viktig for deg, så tror jeg dessverre ikke vi er kompatible. Anonymkode: c9108...bb1 Mange kvinner er lavseksuelle. Og av en eller annen grunn er det et stort poeng å kaste bort mannens tid på å ikke snakke om det heller enn å være ærlig. At menn prøver å sile kvinner og finne ut tidlig at det ikke er noen match skal mange kvinner ha seg frabedt. Anonymkode: ab376...398 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #31 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange kvinner er lavseksuelle. Og av en eller annen grunn er det et stort poeng å kaste bort mannens tid på å ikke snakke om det heller enn å være ærlig. At menn prøver å sile kvinner og finne ut tidlig at det ikke er noen match skal mange kvinner ha seg frabedt. Anonymkode: ab376...398 Tror nok ikke de siler bort akkurat de damene de tror de siler bort... For meg er feks menn som bruker kos= sex et klart tegn på at han ikke er erfaren innen "høyseksuell" lek og kink. For alle kinkere skiller mellom sex/lek og kos/afterplay. De skriver selvagt ikke at de er glad i kos og mener sex, det ville ikke gitt noen mening. Min kjære beskrev seg selv som å være glad i kos, og han er nettopp det: glad i klemmer og kroppskontakt og berøring. Når det gjelder sex, har jeg mer lyst enn ham. Men vi liker det samme innen sex, og det visste vi før vi en gang hadde snakka sammen (fordi det står på profilen på Fetlife). Anonymkode: 83b3b...de0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #32 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror nok ikke de siler bort akkurat de damene de tror de siler bort... For meg er feks menn som bruker kos= sex et klart tegn på at han ikke er erfaren innen "høyseksuell" lek og kink. Anonymkode: 83b3b...de0 Ikke alle menn tenner på kink. For meg vil en dame som sier at hun ikke liker kos være et tegn på at hun er prippen og lite fysisk av seg - enten hun tolker det som stryking på arm eller sex. Jeg vil heller bruke tid på damer som er lovende. Anonymkode: ab376...398 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 10 timer siden #33 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja ok. Ble en liten skrivefeil. Snakke videre skulle det stå. Jeg var så naiv i starten, skjønte ikke at det var referanse til sex. Er kanskje annenhver mann jeg har begynt å snakke med, som stiller dette spørsmålet. Fryktelig mange sleezy menn der ute. Altså de snakker om sex da ikke sant? Anonymkode: 60c6e...924 Kos er ikke nødvendigvis en referanse til sex..... men det kan være det...! Viktigste er at du definerer konkret hva du mener når du bruker kos som referanse...! Det på samme måte som a FORD er et bilmerke men ikke alle bilmerker er FORD... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #34 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke alle menn tenner på kink. For meg vil en dame som sier at hun ikke liker kos være et tegn på at hun er prippen og lite fysisk av seg - enten hun tolker det som stryking på arm eller sex. Jeg vil heller bruke tid på damer som er lovende. Anonymkode: ab376...398 Så man må være lavpanna og slibrig og spør damer tidlig i datingfasen «liker du kos? 🥰»? Fremfor å faktisk finne ut dette organisk med nærhet? For man finner ut dette rimelig kjapt uten slike spørsmål. Anonymkode: fecc6...c59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #35 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så man må være lavpanna og slibrig og spør damer tidlig i datingfasen «liker du kos? 🥰»? Fremfor å faktisk finne ut dette organisk med nærhet? For man finner ut dette rimelig kjapt uten slike spørsmål. Anonymkode: fecc6...c59 Akkurat hvordan man formulerer seg kan selvsagt diskuteres. At også menn har preferanser og ønsker å fokusere tiden sin på de beste kvinnene - også før man møtes - håper jeg er greit. Anonymkode: ab376...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #36 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kos er sex ja, men hvorfor i huleste må vi gå rundt grøten konstant? Beste ville vært å avklare seksuelle preferanser i første samtale, men det er det jo ingen som tør. Anonymkode: 46be6...229 Har ingenting med "tør" å gjøre, men det er helt utelukket å chatte med en eller annen fyr jeg ikke kjenner om mine seksuelle preferanser. Jeg liker både sex og kos jeg, men ikke å blir avhørt av en eller annen som like gjerne kan være en creep jeg aldri ville tatt i med ildtang. Da kan jeg heller gå på byen og finne noen, langt mer effektivt om jeg bare vil ha sex. Det skal ikke mer til enn å ta en kaffe så jeg får kjent litt på kjemien, såpass kan man gidde om dama/mannen ellers virker interessant. Jeg skjønner at man vil avklare at dama/mannen ikke er aseksuell, og jeg skjønner også om man ikke har lyst til å bruke ukevis med chatting først, men man må faktisk bruke litt tid. Så er det alltid noen som er mindre nøye på dette og tekster i vei om hva de liker etter fem minutter, og disse må gjerne finne hverandre 😄 Anonymkode: 0c4ff...a56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #37 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke alle menn tenner på kink. For meg vil en dame som sier at hun ikke liker kos være et tegn på at hun er prippen og lite fysisk av seg - enten hun tolker det som stryking på arm eller sex. Jeg vil heller bruke tid på damer som er lovende. Anonymkode: ab376...398 Nei, men menn som bruker sex og kos om hverandre er ikke et godt tegn for oss høyseksuelle damer som liker både kos og sex og vet forskjell.... Når en tolker tegn på lyst og erfaring som å være prippen, kommer en naturligvis lett i prat med nettopp pripne og uærlige damer. Vi andre skygger jo unna. Anonymkode: 83b3b...de0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #38 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, men menn som bruker sex og kos om hverandre er ikke et godt tegn for oss høyseksuelle damer som liker både kos og sex og vet forskjell.... Anonymkode: 83b3b...de0 Ok. Kverulanter er ikke et godt tegn for oss som setter pris på hyggelige damer så da er det kanskje like greit at det aldri blir oss to? Anonymkode: ab376...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #39 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke alle menn tenner på kink. For meg vil en dame som sier at hun ikke liker kos være et tegn på at hun er prippen og lite fysisk av seg - enten hun tolker det som stryking på arm eller sex. Jeg vil heller bruke tid på damer som er lovende. Anonymkode: ab376...398 Jeg ville ikke svart at jeg ikke liker det. Det gjør jeg jo, men temaet diskuterer jeg ikke med fremmede, og du bør helst ikke bruke omskrivninger som «kos». Anonymkode: d6446...ca2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #40 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Akkurat hvordan man formulerer seg kan selvsagt diskuteres. At også menn har preferanser og ønsker å fokusere tiden sin på de beste kvinnene - også før man møtes - håper jeg er greit. Anonymkode: ab376...398 Ordlegging bør vurderes ja, samt hvor tidlig i forløpet dette spørres. Jeg elsker sex og kos men fyren blir bare useriøs og enkel i mitt hode når de spør om sånt før man i det hele tatt har møttes. Så dere risikerer å miste seriøse kvinner ved slike spørsmål, vi vil sile ut «griser» tidlig. For ofte er det useriøse griser som spør om sånt. Anonymkode: fecc6...c59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå