AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Har så lyst til å kjøpe den, men har et par spm: Er du fornøyd med den? Er den vanskelig å fjerne flekker og slik på? Har en 2 åring som noenganger kan finne på diverse.. Holder formen seg fin eller blir den «slapp» etter en stund? Hater når putene synker inn og får «rynker» og sånn. Anonymkode: d70c2...674
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Har den ikke selv men har hørt den er veldig hard og ubehagelig Anonymkode: 75ea8...4c1
Phuong Tran Skrevet 17. november #3 Skrevet 17. november (endret) Jeg har denne sofaen. Kjøpte den på Finn, og forrige eier hadde brukt den i to år allerede. Den ser fortsatt helt ny ut. Plussiden er at den ikke har lange bein, så man slipper å tenke på å støvsuge under den. Den er også veldig dyp, så hvis to personer ligger i den samtidig, går det helt fint. Den er myk, men ikke for myk – akkurat passe, så den er god å sitte i og også sove på. Stoffet føles litt mer organisk og skikkelig bra kvalitet, ikke sånn billig polyesterfølelse av en eller annen grunn. Jeg har sølt en del hårolje på sofaen før også. Det gikk nesten ikke noe merke, men det kommer sikkert litt an på fargen også. Jeg har den i dusty pink. Jeg snakker litt om hvordan den føles og inntrykket av fargen her: https://youtube.com/clip/UgkxpKGQ3C01Pe1OCD-iuMqbscRVAtfx6ezb?si=Vu1r2LiuRgS6SHCT Endret 17. november av Phuong Tran
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå