AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:01 #1 Del Skrevet tirsdag kl 09:01 Hei! Baby har akkurat begynt med smaksprøver og jeg kjøpte helios moste epler. Ser nå at denne bør spises i løpet av få dager etter åpning. Noen har fryst ned denne? Typ i isbit-posjoner. Burde vel holde seg greit da? Noen som har gjort det samme? Anonymkode: 17d26...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:02 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:02 Ja det har jeg alltid gjort, funker helt fint slik som med annen mos. Anonymkode: 226f1...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:41 #3 Del Skrevet tirsdag kl 13:41 Med smaksprøver å laget jeg heller selv for å unngå så mye svinn Knuste litt av eplet i en morter og spiste resten selv 😊 Anonymkode: 03779...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet tirsdag kl 20:18 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:18 Fungerte Veldig fint å fryse her ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå