AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #21 Skrevet 11. februar 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, min familie er alle veldig stille og rolige. Mamma og besta har ikke plutselig snakket noe mer med årene. Vokste opp med litt sånn tankegang om at det er unødvendig å snakke bare for å snakke. Anonymkode: dfa00...220 Det er jo ikke det? Vet av mennesker som tenker sånn, men man blir jo ikke kjennt med dem. Og vi får aldri en virkelig god stund heller, bare sitter der. Anonymkode: d6c5e...fba 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #23 Skrevet 11. februar 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kjenner jeg babler mer. Spesielt med unge, ...fordi de sier så lite. Det føles som om byrden på samtalen ligger på meg. De skaper ingen hygge, de er bare er der med et mutt ansikt. Anonymkode: 0ca48...58f Samme her, jo mindre den andre sier jo mer føler jeg at jeg må holde samtalen i gang( selvfølgelig i en naturlig setting,det er ikke alltid det passer å bable) Anonymkode: f54f4...4a8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #24 Skrevet 11. februar 2025 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du får ikke dømme alle etter din søster. Noen snakker mye av stress, noen fordi de er nervøs eller sjenert, noen føler seg kjedelige, noen overkompenserer for andres taushet osv. Mange går hjem etterpå og hater seg selv fordi de sa dumme ting… Anonymkode: 2f251...68f Dømmer ikke . Jeg er selv av den som sier minst . Men jeg har bare trekt meg unna slike folk. Orker bare ikke å sitte høre på slikt mere. Er høflig når jeg møter de. Men velger andre ting i livet. Anonymkode: 20fb1...b21
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2025 #25 Skrevet 12. februar 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Samme her, jo mindre den andre sier jo mer føler jeg at jeg må holde samtalen i gang( selvfølgelig i en naturlig setting,det er ikke alltid det passer å bable) Anonymkode: f54f4...4a8 Men hvorfor må en samtale holdes i gang? Anonymkode: e8f92...eaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå