AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hvilket navn er finest av Frid,Fryd,Frøy eller Yvonne? Anonymkode: db7a0...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Frid Anonymkode: 01478...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg synes også Frid, tror jeg. Frøy er vel guttenavn? Anonymkode: 16111...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #4 Del Skrevet 41 minutter siden Datteren til en kollega heter Sol-Sikke, hun er ungdom nå, bruker bare Sikke. En periode brukte hun Sol, en annen periode brukte hun hele navnet. Anonymkode: 0b820...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #5 Del Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Datteren til en kollega heter Sol-Sikke, hun er ungdom nå, bruker bare Sikke. En periode brukte hun Sol, en annen periode brukte hun hele navnet. Anonymkode: 0b820...bc4 Oi feil tråd. 🙈 Anonymkode: 0b820...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #6 Del Skrevet 21 minutter siden Jeg liker Frid 😊 Anonymkode: 0b820...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå