AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #61 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, hvorfor tror du at jeg er bekymret for de? Jeg er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til en svigermor som vrir sånn på ting. Anonymkode: 33665...690 Du forholder deg henne som om hun ikke eksisterer. Hun vil ikke deres beste, hun lager kvalme og gjør livet vanskeligere for deg og dere. Slike folk er det ikke noe behov for i livet sitt. Anonymkode: 47c92...b5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #62 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Far er lei seg for det han sliter med, vi har en god tone og er veldig opptatt av det beste for barna. I sine bedre perioder er han helt super, vi er gode venner selv om vi ikke fungerte sammen. Han orker ikke å prate med sin mor eller om sin mor, det blir for mye for han akkurat nå. Moren legger press på familien rundt han på hvorfor vi ikke har kontakt. Hun sprer usannheter på årsak, men jeg ønsker ikke å ha henne i livet mitt mer. Slik jeg tenker er at de jeg ikke stoler på, bør ikke være med barna heller. I blant står hun utenfor huset mitt om ettermiddagen og forventer å få komme på besøk. De gangene det har skjedd har barnefar ringt henne, så har hun reist. Anonymkode: 33665...690 Hun høres jo ikke riktig navla ut. Skjønner jo hvorfor bf sliter psykisk når han har vokst opp med et slikt menneske i hus. Ring politet neste gang du. Anonymkode: 47c92...b5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #63 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun høres jo ikke riktig navla ut. Skjønner jo hvorfor bf sliter psykisk når han har vokst opp med et slikt menneske i hus. Ring politet neste gang du. Anonymkode: 47c92...b5a Jeg er enig. Dette høres ikke helt greit ut. Anonymkode: 684c1...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #64 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er hun narssist, har hun diagnosen eller er det noe du selv har diagnotisert henne med? Jeg er bare drittlei av at folk bruker denne diagnosen på folk, hvis de ikke selv har blitt diagnotisert med det! Det gjelder egentlig alle diagnoser. At andre diagnotiserer folk utifra hvordan de ser dem. Diagnoser blir kun satt av leger, psykiske diagnoser blir satt av psykologer/psykratriker. IKKE av hvem-som-helst! Anonymkode: 13045...e6b Kjipt at du er dritt lei det da, men som en annen nevner så er det jo et spektrum vi snakker om der. Og i snitt er det rundt regnet 10% av befolkningen som er såpass merkbart narcissistiske at det går utover liv/omkrets; så hvis du lever et gjennomsnittlig liv i en forstad, liten by eller treffer helt normalt mange mennesker i løpet av en dag så treffer du ca 3-5 narcissister hver dag. Anonymkode: 63a05...a40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #65 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): En tøff prosess kan det absolutt være. Mitt eneste råd er å være åpen og samarbeide. På den måten går det raskt over. Tilbyr barneverntjenesten tiltak som veiledning og slikt så kan det føles vanskelig å si ja til, men det anbefales på det sterkeste. I tillegg til det kan denne erfaringen med barneverntjenesten være gull verdt om de fortsetter å sende denne type meldinger. Anonymkode: a1c39...673 Er virkelig barnevernets tiltak så bra at det er verdt å takke ja til? Mitt inntrykk er at barneverntjenesten er så gjennomgående dårlig drevet at all reell hjelp må skaffes andres steder. Mitt inntrykk er at man bør ta kontakt med advokat med en gang. (Ikke vært utsatt for barnevernssak og ikke jobbet i barnevernet. Inntrykk fra jobb på helsestasjon) Anonymkode: 43769...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #66 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo, jeg vet hva jeg snakker om. BV starter ikke med mange undersøkelser eller tiltak uten å ha begrunnelse for det. Anonymkode: 113fe...ce9 Jo, det kan skje. Skjer justismord i rettsvesenet også, og der har folk krav på grundig sak. Selvfølgelig skjer det maktovergrep i forvaltningen! Har sett helt ville saker, der for eksempel noen få ganger med rusmiddelbruk (typ hasj) uten barn tilstede blir til omtale som "rusmisbruker" og barnevernsmelding. Samme med overdrevne utlegginger om psykisk helse fra langt tilbake i tid. Eller mistanke om dårlig skjøtsel på grunn av barn som ikke går i barnehage, hos foreldre som har lite penger. Total galskap. Anonymkode: 43769...0f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå