AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hun er 8 år. Ble syk fredag kveld. Fikk feber og slapp. Lørdag- mandag hoste,feber, vondt i hodet, klager litt på magesmerter, dårlig matlyst, tidvis slapp - men grei allmenntilstand. I natt litt økende hoste. Kjenner på henne at hun er varm og sikkert har feber i dag også! Hun sover nå. Ville dere ringt fastlege for sjekk? Blir forvirret av å lese på nett, da det kan være så mye forskjellig 😑 Anonymkode: 46fbc...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Her sier de feber mer en 3 dager på barn under 12 år. Men vet enkelte leger opererer med annet. Ta en tlf å hør du Anonymkode: 05269...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Selv hadde jeg ringt legekontoret og snakka med dem og hørt, men det er fordi jeg har god erfaring med dialog med dem. De har et godt samarbeid mellom leger og helsesekretærer og har litt oversikt over hva som er i omløp og hva man bør være oppmerksom på. Jeg har både fått beskjed om Å komme inn og å se det an litt. Men jeg vet at det er forskjell på legekontor… Anonymkode: dd303...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Takk! Jeg ringer å hører 😊 Anonymkode: 46fbc...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor spør du her? Ved høy feber over tre dager skal lege kontaktes. Det har stått skrevet i årevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Det er lurt å ihvertfall ringe legekontoret, men vil bare si at det er ikke uvanlig at barn kan ha feber opptil 10 dager hvis de blir ordentlig syk. Mine hadde hhv 11 og 9 dager feber sist de var syke. Dro til legen da, men de sa bare at det må gå over av seg selv. Men: ring uansett legen for sikkerhets skyld siden det kan være bakterier som trenger behandling. Anonymkode: 63596...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Millimani skrev (2 timer siden): Hvorfor spør du her? Ved høy feber over tre dager skal lege kontaktes. Det har stått skrevet i årevis Det er mye bedre å høre her og bli dyttet til lege enn å ikke gjøre noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde nok ikke ring om det var mine barn, men er du usikker, så ringer du. Anonymkode: 997ef...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #9 Del Skrevet 50 minutter siden Kommer an på hvor høy feber barnet har. Hvis det begynte med 39-40 grader og nå er nede i 38 ville jeg sett det an litt til. Fortsatt høy feber? Ring lege. Anonymkode: 4557d...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 35 minutter siden #10 Del Skrevet 35 minutter siden Som beskrevet er det overhodet ingen grunn for å hverken ringe eller dra til legen foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå