AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg trenger en ny, tynn ullgenser. Kjøpte en på Cubus, men kvaliteten der har dessverre dalt. Hvor kan jeg kjøpe en enkel, ensfarget i god kvalitet? Anonymkode: 010a7...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg trenger en ny, tynn ullgenser. Kjøpte en på Cubus, men kvaliteten der har dessverre dalt. Hvor kan jeg kjøpe en enkel, ensfarget i god kvalitet? Anonymkode: 010a7...ffa Saga.no, Janus.no Anonymkode: 18d17...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Safa.no, Janus.no Anonymkode: 18d17...35f Anonymkode: 18d17...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Jeg liker Pierre Robert, bra kvalitet! Eller strikke selv Anonymkode: dfa41...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Er Pierre Robert fortsatt bra altså? Anonymkode: 010a7...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.k Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Safa har mye bra og ofte på tilbud 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Du kan jo gå inn på hvilken som helst sportsforretning og finne en sånn genser til god kvalitet. Her er et eksempel fra Bergans, Lysebu: Anonymkode: 182de...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #8 Del Skrevet 40 minutter siden Kashmina, dyrere men veldig bra. Eventuelt har Pierre Robert en veldig god nettbutikk. Anonymkode: 1d599...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå