Gå til innhold

Bare venn med noen som er forelsket i deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenk deg at du har en venn, som du ikke har noe som helst annet enn vennskapelige følelser for. Men så får du vite at denne vennen er tiltrukket/forelsket i deg. Vil du da fortsette å være venner, hvis vennen aksepterer at du ikke er interessert i noe mer?

Anonymkode: ebc4b...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kom vel an på hvordan man fant det ut. Hadde vært pinlig hvis han sa det selv. Jeg er ikke i fare for å havne i den situasjonen 😅 men hadde nok bare latt som ingenting hvis han ikke tok det opp selv.

Anonymkode: 7e73c...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenk deg at du har en venn, som du ikke har noe som helst annet enn vennskapelige følelser for. Men så får du vite at denne vennen er tiltrukket/forelsket i deg. Vil du da fortsette å være venner, hvis vennen aksepterer at du ikke er interessert i noe mer?

Nei, det er rasshølfakter

Anonymkode: 583d9...987

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi prøvde, og det fungerte i noen år før han giftet seg med en annen.

Anonymkode: 94f46...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt det sånn med to gode kompiser. Den ene sa rett ut at han var forelsket i meg. Jeg sa pent fra at jeg bare så på han som en god venn og at det ikke kom til å bli noe mer. Han godtok det og vi fortsatte å være venner noen år.

Den andre sa det som om det var fortid "jeg har vært forelsket i deg" og det var jo også helt ok. Da bare lo jeg det bort. Har ikke kontakt med de i dag da. Men det var ikke så naturlig å fortsette vennskapet etter at vi etablerte oss.

Anonymkode: 70e23...651

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi prøvde, og det fungerte i noen år før han giftet seg med en annen.

Anonymkode: 94f46...5ff

Du var forelsket i han? 
Hvorfor var det annerledes når han bar gift? Regner med at han ikke giftet seg ved første blikk med noen, men hadde kjæreste først

Anonymkode: ceb33...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvilket kjønn er du, TS? 🙂 Føler det er forskjell på om det er en kvinne eller en mann som får informasjonen.

Anonymkode: aa5cd...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei, det er rasshølfakter

Anonymkode: 583d9...987

Hvem er rasshøl, og hvorfor???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvilket kjønn er du, TS? 🙂 Føler det er forskjell på om det er en kvinne eller en mann som får informasjonen.

Spørsmålet er hva DU ville gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg opplever egentlig begge deler, jeg har en kompis som er forelska i meg. Jeg prøver å holde kontakten til et minimum, men han maser noe voldsomt. Har ikke hjerte til å bare avslutte vennskapet heller. Så lenge han vet hvor jeg står så er det litt opp til ham. 

Har og en annen kompis jeg er forelska i, men han vet det ikke da. Så vi er venner som vanlig 🤷‍♀️ Kommer aldri til å si noe i frykt for at han vil avslutte vennskapet mellom oss. 

Anonymkode: 92c31...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Spørsmålet er hva DU ville gjort.

Vel, hva JEG ville gjort avhenger av hvilken venn dette hadde vært. Noen hadde jeg ikke orket å forholde meg til lenger i den situasjonen, da de er pågående av natur. Andre hadde det gått helt fint med, og jeg hadde til og med tatt det som et kompliment. Men hvis man er heeelt sikker på at denne vennen kun har vennskapelige følelser for deg og det ikke kan bli gjengjeldt (vanskelig ting å være sikker på for så vidt), hadde jeg syns det var rart at de skulle si noe i utgangspunktet og risikere vennskapet. Eller er det et håp der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...