AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Hei. Mødre - hva går dere kledd i på fritiden sammen med barna og på dagtid ? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler vi er delt i to - det er vi som går i joggebukse/bomullsbukser i forskjellige fasonger og de som går i turklær. Finnes det noen andre her ? Anonymkode: 7b05b...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Helt vanlige klær. Ikke joggebukser, som regel jeans og en topp/genser. Turklær bare hvis vi er på en lenger tur Anonymkode: de4e5...066 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden T-skjorte og joggebukse hjemme. Jeans ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Samme som på jobben, verken turklær eller joggebukser. Jeans, dressbukser, bluser, genser, vanlig tøy. Anonymkode: 93cf9...1fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Jeans og hoodie. Pysjbukser og genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Joggebukse av ymse slag, bomullsoverdel og strikkegensere. Ellers treningstights. Anonymkode: cb133...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei. Mødre - hva går dere kledd i på fritiden sammen med barna og på dagtid ? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler vi er delt i to - det er vi som går i joggebukse/bomullsbukser i forskjellige fasonger og de som går i turklær. Finnes det noen andre her ? Anonymkode: 7b05b...761 Hjemme i huset er det pysjbukse på vinterhalvåret og shorts/bikini/truse på sommerhalvåret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden Jeg går i pysjamas så lenge og ofte jeg kan. Så skifter jeg til treningstights og hettegenser om vi skal ut å leke eller lignende. Det er fritidstøyet mitt. Anonymkode: a2097...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Herlig takk for svar. Føler jeg kler meg ut om jeg skal gå med turklær, hater turklær, men virker som det er en uniform i området her. Så har noen ganger følt på at jeg alltid går med det jeg går med .. Men er vel kanskje at jeg legger merke til det ekstra. Fint å lese at flere går med "vanlige" klær. Anonymkode: 7b05b...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Inne i huset: pysjbukse, joggebukse, yogabukse o.l, samt barfot og bh-løs. På offentlig lekeplass med barna: treningstights og hettegenser, ev turbukse. Noe som ser greit ut, men som jeg kan rulle i sandkassen med. På butikken: en pen jeans og en topp o.l. Sko med litt hæler. Ordentlig kledd. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å skifte klær😅 Anonymkode: befa5...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden Jeans og gjerne en strikka genser . Anonymkode: 9ed46...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden Stort sett jeans og en topp av et slag hvis vi bare skal være hjemme og ute i nabolaget. Turklær hvis vi skal på tur, joggebukse av og til hvis jeg vet vi ikke skal på butikken eller noe sånt den dagen. Gidder ikke skifte og føler meg så slaskete med de joggebuksene jeg eier. Anonymkode: 2caab...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Mødre - hva går dere kledd i på fritiden sammen med barna og på dagtid ? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler vi er delt i to - det er vi som går i joggebukse/bomullsbukser i forskjellige fasonger og de som går i turklær. Finnes det noen andre her ? Anonymkode: 7b05b...761 Hæ? Nei? Går i klær. Helt vanlige klær. Hadde aldri i livet gått i joggebukse ute blant folk og ei heller turklær om jeg ikke skulle på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #14 Del Skrevet 19 timer siden Jeans og cardigan på jobb. Eller kjole. Treningstights hjemme. Alltid. Skifter med en gang jeg kommer hjem. Anonymkode: 6f5b3...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Del Skrevet 19 timer siden Akkurat det samme som på jobb, jeans og en topp, eller noen ganger kjole eller skjørt. Gidder ikke å skifte hele tiden. Anonymkode: e6cd6...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden Jeg går med veldig vanlige streite klær på jobben. Med en gang jeg kommer hjem kaster jeg bhen av. Tar på meg en løs bukse og en behagelig overdel... håret i dult og sminken av. Jeg er to helt forskjellige personer 😅 skal barna ha besøk eller jeg ut på noe tar jeg på meg bh altså 🤣 Anonymkode: 9bf64...7b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlig takk for svar. Føler jeg kler meg ut om jeg skal gå med turklær, hater turklær, men virker som det er en uniform i området her. Så har noen ganger følt på at jeg alltid går med det jeg går med .. Men er vel kanskje at jeg legger merke til det ekstra. Fint å lese at flere går med "vanlige" klær. Anonymkode: 7b05b...761 Hater også turklær. Føler at det passer på fjelltur men ikke på foreldremøte fex. For min egen del da, kan jo være noen liker å gå i disse stive klærne. Team joggebukse her. Men om jeg skal noe på fritiden, typ besøk, shopping el møte, så tar jeg på meg noe skikkelig. Syns jeans er fint, men litt ubehagelig så det blir gjerne andre bukser. Som cord eller behagelige bukser i stretch stoff som ikke ser ut som joggebukse. Syns generelt det er vanskelig å kle seg ordentlig om vinteren. Mye lettere på sommeren. Kjoler osv.. fine topper… gleder meg til varmere tider! Bør kanskje legge til at grunnen til at jeg griper enhver anledning til å pynte meg litt når jeg har fri er at jeg bruker arbeidstøy på jobb. 😃 Endret 18 timer siden av Bacteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 18 timer siden #18 Del Skrevet 18 timer siden Går i joggebukser, treningstights, vanlig bukse (slacks e.l. - ikke olabukser), kjole eller skjørt. Går aldri i turklær og ytterst sjelden i olabukser (sistnevnte er det mest ubehagelige plagget jeg vet om). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden Samme her. Jeans/pent tøy og sminke på jobb. River av meg absolutt alt to min etter jeg kommer hjem. Pysjbukse, tskjorte, ikke bh, stor truse 😂 av med sminke og smykker. La dagen begynne Anonymkode: 3a3ab...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden Kjole hele dagen på jobb, merinoullbukse og strikkegenser hjemme, ellers myye turbukse og ullgenser. Mye ute på tur med hund i hverdagen og ellers på fritiden så blir ofte turbukse jeg går i hvis jeg ikke slapper av i sofaen. Anonymkode: 832ac...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå