AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:40 #1 Del Skrevet mandag kl 16:40 Noen som jobber som togleder her? Lurer på hvordan dere jobber (arbeidsdager, arbeidstimer og fri) og om det er vanskelig å få ferie når man ønsker det? Er det mulig å parkere billig på arbeidsplass i Oslo? Anonymkode: c0453...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet mandag kl 19:15 #2 Del Skrevet mandag kl 19:15 (endret) Trodde det stod: «To gleder», og tenkte hvilken bedrift er dette 🤣 Så var det «togleder»,🤪🤓 Aner ikke svaret, men kommentaren dytter tråden opp. Endret mandag kl 19:15 av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:22 #3 Del Skrevet mandag kl 20:22 Daisy-love skrev (1 time siden): Trodde det stod: «To gleder», og tenkte hvilken bedrift er dette 🤣 Så var det «togleder»,🤪🤓 Aner ikke svaret, men kommentaren dytter tråden opp. 🤣👍👍👍 Anonymkode: c0453...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:21 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:21 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Noen som jobber som togleder her? Lurer på hvordan dere jobber (arbeidsdager, arbeidstimer og fri) og om det er vanskelig å få ferie når man ønsker det? Er det mulig å parkere billig på arbeidsplass i Oslo? Anonymkode: c0453...76b Jobber ikke der selv, men du jobber jo når det går tog, og det er jo døgnet rundt, året rundt. Vil tro det er en turnus. Anonymkode: 72124...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:27 #5 Del Skrevet tirsdag kl 11:27 Jobber ikke som togleder, men jobber i jernbanen. Som togleder jobber du døgnet rundt, noe skjer på jernbanen hele døgnet. Om natten er det mye flytting av materiell, skifting, vedlikehold, må være 100% på om det så er på natt. Får nok ikke ferie når du vil, vil tro de har ferie puljer slik som oss andre i jernbanen. Vi har ansatt parkering, men da til kun de tidene det ikke går tog. Det kan jeg ikke si noe om at toglederne har det, men vil tro de har det. Banenord er ikke den verste arbeidsgiveren. Anonymkode: b49a9...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:47 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:47 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jobber ikke som togleder, men jobber i jernbanen. Som togleder jobber du døgnet rundt, noe skjer på jernbanen hele døgnet. Om natten er det mye flytting av materiell, skifting, vedlikehold, må være 100% på om det så er på natt. Får nok ikke ferie når du vil, vil tro de har ferie puljer slik som oss andre i jernbanen. Vi har ansatt parkering, men da til kun de tidene det ikke går tog. Det kan jeg ikke si noe om at toglederne har det, men vil tro de har det. Banenord er ikke den verste arbeidsgiveren. Anonymkode: b49a9...2be Takk for svar. Jeg er veldig spent, håper jeg blir tilbudt jobb! Vet du om det er mulig å jobbe redusert hvis man får barn i fremtiden? Ts Anonymkode: c0453...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:49 #7 Del Skrevet tirsdag kl 20:49 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jobber ikke som togleder, men jobber i jernbanen. Som togleder jobber du døgnet rundt, noe skjer på jernbanen hele døgnet. Om natten er det mye flytting av materiell, skifting, vedlikehold, må være 100% på om det så er på natt. Får nok ikke ferie når du vil, vil tro de har ferie puljer slik som oss andre i jernbanen. Vi har ansatt parkering, men da til kun de tidene det ikke går tog. Det kan jeg ikke si noe om at toglederne har det, men vil tro de har det. Banenord er ikke den verste arbeidsgiveren. Anonymkode: b49a9...2be Jeg må trolig kjøre bil til en annen stasjon for dermed å ta toget inn til Oslo. Vil tro at man får mulighet til ansettelsesparkering/månedskort eller liknende (Lillestrøm). Ts Anonymkode: c0453...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:00 #8 Del Skrevet onsdag kl 09:00 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk for svar. Jeg er veldig spent, håper jeg blir tilbudt jobb! Vet du om det er mulig å jobbe redusert hvis man får barn i fremtiden? Ts Anonymkode: c0453...76b Jobbe redusert er en rettighet alle foreldre har, det er frem til barna er 10 år, i vy har vi til 12 år det er avtale i overenskomst. Om togleder har lenger enn aml vet jeg ikke. Rett til å jobbe redusert har du uansett AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg må trolig kjøre bil til en annen stasjon for dermed å ta toget inn til Oslo. Vil tro at man får mulighet til ansettelsesparkering/månedskort eller liknende (Lillestrøm). Ts Anonymkode: c0453...76b Du må nok betale pendel parkering som andre som pendler tog. Vet ikke hva det koster på Lillestrøm, men jeg betaler 200 i måneden. Anonymkode: b49a9...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:10 #9 Del Skrevet onsdag kl 09:10 Kan ikke noe om parkering. Men samboer er togleder, og jobber tredelt turnus, men med 12-timersvakter når han jobber helg (hver tredje helg). Annenhver jobbhelg er natt og annenhver er dag. 7-19, 19-7. Med turnusjobb er det også turnusfri. Før jobbhelg har han fri lørdag-torsdag eller noe. Så det er mye friheter, og enkelt å få 12 dager fri ved bruk av tre-fem feriedager eksempelvis. Virker som en nydelig jobb, han elsker det! Anonymkode: 5e182...1ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:12 #10 Del Skrevet onsdag kl 17:12 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan ikke noe om parkering. Men samboer er togleder, og jobber tredelt turnus, men med 12-timersvakter når han jobber helg (hver tredje helg). Annenhver jobbhelg er natt og annenhver er dag. 7-19, 19-7. Med turnusjobb er det også turnusfri. Før jobbhelg har han fri lørdag-torsdag eller noe. Så det er mye friheter, og enkelt å få 12 dager fri ved bruk av tre-fem feriedager eksempelvis. Virker som en nydelig jobb, han elsker det! Anonymkode: 5e182...1ea Så flott, tusen takk for svar! Kan jeg spørre om hva han har brutto sånn ca, og hvor lenge han har vært ansatt? Er så utrolig spent, håper virkelig å komme gjennom nåløyet! Ts. Anonymkode: c0453...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:13 #11 Del Skrevet onsdag kl 17:13 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jobbe redusert er en rettighet alle foreldre har, det er frem til barna er 10 år, i vy har vi til 12 år det er avtale i overenskomst. Om togleder har lenger enn aml vet jeg ikke. Rett til å jobbe redusert har du uansett Du må nok betale pendel parkering som andre som pendler tog. Vet ikke hva det koster på Lillestrøm, men jeg betaler 200 i måneden. Anonymkode: b49a9...2be Hei, tusen takk for svar. 200 i pendlerparkering er kjempefint, når jeg jobbet på OSL som lærling gikk 10% av årslønnen til parkering 🙈 Ts Anonymkode: c0453...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Noen flere erfaringer? Ts 😊 Anonymkode: c0453...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå