AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hvor ofte bruker dere det? Styrke? Virkning? Slutter det å virke etter en tid? Jeg vil helst ikke bruke vanlig sovemedisin, men sliter kraftig med søvnproblemer. Hilsen søvnløs 😳 Anonymkode: 1ea2e...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Melatonin fungerer for meg slik at jeg sovner. Men våkner allerede etter en time eller to. Gir ingen dyp søvn hele natta. Altså ikke noe hjelp for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Melatonin Natt fra apoteket er den som fungerer best på meg. Virkningen avtar litt etter noen uker så jeg veksler mellom den og PEA. Anonymkode: 528f7...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Melatonin Natt fra apoteket er den som fungerer best på meg. Virkningen avtar litt etter noen uker så jeg veksler mellom den og PEA. Anonymkode: 528f7...20c Vet du om dette er en depottablett? Jeg sovner lett når jeg legger meg, men våkner ørten ganger gjennom natta. Får sjelden mer enn en times sammenhengende søvn om gangen. Anonymkode: 1ea2e...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet du om dette er en depottablett? Jeg sovner lett når jeg legger meg, men våkner ørten ganger gjennom natta. Får sjelden mer enn en times sammenhengende søvn om gangen. Anonymkode: 1ea2e...9d7 Googlet selv, ser ut som om det er det, altså depottablett. Takk for tips. Anonymkode: 1ea2e...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden En må vite om en har depo eller kortid. Kortid fungerer kun noen timer, demp/Long reelis gir ut litt jevnlig Jeg bruker 1- 5mg kortid og 1- 3 mg depo. Og fungerer utrolig bra for min del. Har på resept Anonymkode: feb27...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Jeg bruker Vimergy flytende melatonin, blir dødstrøtt en halv time etter jeg har tatt det. Anonymkode: 409a0...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Grusomt. Fikk så sterke bivirkninger at jeg måtte slutte like fort som jeg begynte. Anonymkode: 31722...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Googlet selv, ser ut som om det er det, altså depottablett. Takk for tips. Anonymkode: 1ea2e...9d7 Melatonin depottabletter er reseptpliktig i Norge. Så om du trenger depot må du ha resept (eller handle utenlands). Anonymkode: 99e10...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Melatonin depottabletter er reseptpliktig i Norge. Så om du trenger depot må du ha resept (eller handle utenlands). Anonymkode: 99e10...4a3 Feil. De selger 1mg depotabelett på mitt apotek reseptfritt. Så det stemmer ikke, så fremt ikke reglene ble endret ved nyttår. Anonymkode: 1c450...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg bruker melatonin 3 mg fra apoteket. Synes jeg har god effekt og har brukt det i flere måneder av og på. Anonymkode: 3a130...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå