AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Der jeg skal på babysvømming har de ikke matter eller annet å legge baby på av hygieneårsaker står det. Det er heller ikke et egnet område å egentlig legge babyen i fra seg. Lurte på om jeg skulle kjøpe den oppblåsbare stellematten til Ikea, men hvor i verden skal jeg legge babyen? Hvis jeg legger babyen et stykke bort fra meg på gulvet (for at babyen ikke skal få vannet fra dusjen på seg) så har jeg jo ikke kontroll om andre barn kan løpe på babyen som da ligger på bakken? Virker som ikke alle har kontroll over de større barna sine i dusjen så er redd for at det kan skje. Hva gjør dere andre? Jeg må jo nesten legge babyen fra meg på et vis hvis jeg skal få til å vaske meg selv og ta på badedrakten. Alternativet er å dusje ordentljg hjemme først for å ta på og av meg badedrakten i garderoben så jeg kan holde babyen i dusjen. Anonymkode: 970e3...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Jeg la bare babyen på gulvet. Anonymkode: 0f8c0...e33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Det er mange år siden, men jeg tror jeg bare byttet holdegrep under dusjing av oss begge. Kanskje jeg også la dem på gulvet noen sekunder. Kan ikke huske noen vanskelige avveininger her…. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Ta med deg en blå ikeapose som du kan ha med i dusjen. Legg håndkle i som mykt underlag og babyen kan ligge oppi der mens du dusjer og i garderoben mens du steller deg😊 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Er det faktisk mange store barn i dusjen under babysvømming? Ett alternativ jeg kan tenke meg er å ta med en badebalje som du kan legge babyen oppi, Ikea har en grei en. Anonymkode: eabc6...ea2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg la bare babyen på gulvet. Anonymkode: 0f8c0...e33 Det var ikke skittent gulv i dusjen? Der jeg skal bade med baby er det ofte synlig skittent med masse lo etc, og da kan man bare tenke seg alt man ikke ser med det blotte øyet. Og det må da bli kaldt for en liten baby å ligge rett på flisgulv. Til og med her hjemme legger jeg ikke babyen på flisgulvet uten noe under. Anonymkode: 970e3...c87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var ikke skittent gulv i dusjen? Der jeg skal bade med baby er det ofte synlig skittent med masse lo etc, og da kan man bare tenke seg alt man ikke ser med det blotte øyet. Og det må da bli kaldt for en liten baby å ligge rett på flisgulv. Til og med her hjemme legger jeg ikke babyen på flisgulvet uten noe under. Anonymkode: 970e3...c87 Man skyller av baby etterpå. Bassenget er uansett mange ganger verre, store mengder urin, klor, med mer. Så en grundig vask trengs uansett. Anonymkode: ed759...477 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har sett flere som lar babyen sitte i bilstol mens mor dusjer, altså dusjer babyen først, tørker, setter den i bilstolen rett utenfor dusjen og dusjer deretter seg selv. Anonymkode: 8cebf...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Her så jeg mange hadde med slik badestol til baby som de satte barnet i Anonymkode: ee612...f54 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har brukt badesesongen i dusjen og på vei til bassenget. Anonymkode: ca227...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har brukt badesesongen i dusjen og på vei til bassenget. Anonymkode: ca227...f8a Badeslynge * Anonymkode: ca227...f8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Hadde med sånn oppblåsbar matte fra IKEA 😄 Det gikk helt fint, men den garderobesituasjonen er litt kaotisk altså. Anonymkode: 6933e...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Veldig smart og praktisk😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden SeBraHaHa skrev (2 timer siden): Ta med deg en blå ikeapose som du kan ha med i dusjen. Legg håndkle i som mykt underlag og babyen kan ligge oppi der mens du dusjer og i garderoben mens du steller deg😊 Veldig smart, og billig løsning ☺️ Anonymkode: 970e3...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Jeg holdt ham og dusjet oss samtidig. Så måtte jeg nok av og til legge ham på gulvet. Orket ikke være hysterisk vedr hygiene. Det var jo i dusjen! Jeg la han aldri i en pose. Altså... Garderobegulvet fullt av babyer. Jeg la han bare på håndkleet. Da han ble større krabbet han inn i skapboksene. Endret 14 timer siden av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Så dårlig, her jeg bor er det både IKEA-høystoler og badebaljer til baby i dusjen, samt stellematter i garderoben. Vi fikk også lov til å ha med vogna inn i garderoben og bassenget (med skobeskyttere rundt hjulene), og da lå/satt de i vogna på håndduk når mødrene dusjet. Skjønner vi er heldige. Anonymkode: 664c3...7e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Jeg tok med bilstolen inn og lot hun sitte oppi der mens jeg dusja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden Jeg brukte en blå ikeabag. Hadde med et ekstra stort håndkle som baby lå oppå. Hennes håndkle la jeg over henne så hun ikke ble kald. Funket veldig fint 🥰 Anonymkode: c73b8...a14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden Jeg kjøpte plast-stellematta fra ikea og teipet igjen hullene så den ble helt tett. La babyen litt til side etter at den var ferdig med å dusje, men slik at jeg kunne se den. Hadde alltid med et ekstra håndkle i tilfelle det som var rundt mens jeg dusjet ble veldig vått. Anonymkode: cf37d...a9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Hadde den plastmatta fra ikea i en ikeapose. Dusjet baby og pakket han inn så Dusjet meg selv, eller omvendt. Anonymkode: 5b7c3...ac6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå