AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Hvordan får jeg tykkere hår? Har alltid hatt så tynt hår. Anonymkode: f1545...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Du får nok ikke gjort så mye med det om det er genetisk betinget, men da må du være eksta nøye på å ta vare på det håret du har. Anonymkode: 3c6aa...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du får nok ikke gjort så mye med det om det er genetisk betinget, men da må du være eksta nøye på å ta vare på det håret du har. Anonymkode: 3c6aa...5a9 Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: f1545...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: f1545...5fb Olje hodebunnen, ikke bruke for mye varme, ikke vaske for ofte, ikke stramme hestehaler eller fletter, bruk satengputetrekk. Anonymkode: 5572f...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: f1545...5fb Du må bruke gode produkter som passer håret ditt. Anonymkode: 3c6aa...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Olje hodebunnen, ikke bruke for mye varme, ikke vaske for ofte, ikke stramme hestehaler eller fletter, bruk satengputetrekk. Anonymkode: 5572f...d3d Dette, både varmestyling og vask i for varmt vann skader/svekker håret. Du kan også sjekke hos legen at du ikke har for lave nivåer av biotin og vitamin B12. Unngå stylingprodukter som inneholder (mye) alkohol, da det virker uttørkende på håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Siste skylling av håret tar jeg iskaldt vann. Er det verdt det? Er veldig ubehagelig. Anonymkode: f1545...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Siste skylling av håret tar jeg iskaldt vann. Er det verdt det? Er veldig ubehagelig. Anonymkode: f1545...5fb Jeg syns ikke det, gir meg ingenting så jeg skiller i lunkent vann. Anonymkode: 35432...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå