AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg fyller 45 i år og har gjort meg noen observasjoner og betraktninger rundt dating opp gjennom årene. Og synes å kunne hevde følgende; en del mennesker tåler ikke å bli avvist uten å stemple daten som noe negativt. Hvor mange ganger hører man ikke at menn er håpløse, takler ikke forpliktelser, kun er ute etter sex, osv osv. Jeg er kvinne selv, men helt sikker på at mange av mennene er helt ok, bare at man ikke har rett kjemi til å gå videre til et kjæresteforhold. Jeg forstår at det er vondt å bli dumpet eller avvist, men jeg forstår ikke behovet for å slenge dritt. Den andre parten får liksom ikke gjort noe med at han ikke får/har riktige følelser for deg. Jeg synes det er mye mer voksent når jeg hører "Ronny er en allright fyr, men vi passer ikke som kjærester" enn "Ronny er en drittsekk som ikke takler forpliktelser" når det strengt tatt handler om at han ikke ønsker et fast forhold med akkurat deg. Anonymkode: 980e1...9a7 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Avvisning går begge veier. Tror norn kvinner kan forelske seg litt i «potensialet» de mener å finne i en fyr, og så bli skuffet når det ikke er noe der. Særlig der hvor de chaser mannen og drar hele interaksjonen alene…. Nå er nok noen av disse kanskje ført litt bak lyset dersom en mann drar på veldig i starten, eller gir falske forhåpninger. Men å gå og håpe på noe «mer» enn en person er villig til å gi er å bygge luftslott😊 Anonymkode: 90888...42e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Ok. Anonymkode: d74dc...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Ja, det er helt fair å bli avvist fordi det ikke er kjemi, felles ønsker for framtida etc. Har fått den og syntes det var en fin og respektfull beskjed. Som oftest er ghosting litt vanskeligere å takle. Anonymkode: 21336...0d4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Selvsagt er det det, mener noen noe annet? Man trenger jo ingen annen grunn enn at man ikke er interessert. Hva skulle alternativet vært, "jeg føler ingen kjemi og blir ikke forelsket, men synes ikke jeg har noen gyldig grunn til å avvise deg, så da blir det vel oss to 🤗". Anonymkode: a44ae...034 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Veldig enig. Men syns ikke noe om de som er klar over det og fortsatt forsøker å ha sex først, bare for å få ha sex. Tenker man kjenner kjemien av å bare være sammen. Anonymkode: 86360...f9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Jeg synes bare Ronny er en drittsekk om han gir inntrykk av at han føler kjemi når han egentlig ikke gjør det. Når han fortsetter å date deg, ha sex med deg og samtidig ser etter noen andre for du er bare midlertidig underholdning. Ronny vet jo at du ikke er interessert i det, så han sier ikke akkurat det til deg. En date eller to uten noe kjemi er da helt fair det. Jeg trenger ikke noen forklaring utover at han ikke vil date mer da, det er helt uinteressant hva grunnen er tenker jeg. Anonymkode: de4a7...64c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes bare Ronny er en drittsekk om han gir inntrykk av at han føler kjemi når han egentlig ikke gjør det. Når han fortsetter å date deg, ha sex med deg og samtidig ser etter noen andre for du er bare midlertidig underholdning. Ronny vet jo at du ikke er interessert i det, så han sier ikke akkurat det til deg. En date eller to uten noe kjemi er da helt fair det. Jeg trenger ikke noen forklaring utover at han ikke vil date mer da, det er helt uinteressant hva grunnen er tenker jeg. Anonymkode: de4a7...64c Ja, da vil vi jo slite med å stole på andre når som jeg oppfatter det, mange gjør nettopp dette. Anonymkode: 86360...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Veldig enig. Men syns ikke noe om de som er klar over det og fortsatt forsøker å ha sex først, bare for å få ha sex. Tenker man kjenner kjemien av å bare være sammen. Anonymkode: 86360...f9b Og som kvinne kan man si nei til sex. Ikke tro det fører til noe mer om man sier ja. Og kanskje ha flere dater med ulike fyrer før man tar det videre, dersom man er «ute av trening» Anonymkode: 90888...42e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Avvisning går begge veier. Tror norn kvinner kan forelske seg litt i «potensialet» de mener å finne i en fyr, og så bli skuffet når det ikke er noe der. Særlig der hvor de chaser mannen og drar hele interaksjonen alene…. Nå er nok noen av disse kanskje ført litt bak lyset dersom en mann drar på veldig i starten, eller gir falske forhåpninger. Men å gå og håpe på noe «mer» enn en person er villig til å gi er å bygge luftslott😊 Anonymkode: 90888...42e Uff ja, dette kjenner jeg meg så igjen i. Møtte en da jeg var rett ute av langvarig forhold og ikke hadde noen trening på hvordan menn oppfører seg som single. trodde virkelig han likte hele meg, jeg syntes vi passet enormt bra sammen på alle måter, men etter en måned med intens sex når vi kunne, teksting hver dag og masse sexting, så var det plutselig "eh, er ikke interessert i noe forhold med deg så jeg tenker vi avslutter nå". Herregud så avvist og dumpa jeg følte meg, tok lang tid å komme seg over det sjokket. Vanskelig å ikke mislike ham selv om han liksom var "fair" og sa i fra til slutt. Anonymkode: 46ef6...2b7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden "Jeg er ikke interessert" synes jeg er langt bedre. Det forklarer like lite uten å høres mer snedig ut enn det er. Om det ikke skal konkretiseres er det enkleste det beste. Anonymkode: 20d88...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og som kvinne kan man si nei til sex. Ikke tro det fører til noe mer om man sier ja. Og kanskje ha flere dater med ulike fyrer før man tar det videre, dersom man er «ute av trening» Anonymkode: 90888...42e Ja. Men vi kan aldri nyte en forelskelse, for vi vet ikke når den er ekte i retur. Forstår du ikke hvordan det kan gjøre livet dystert? Tror du ikke jeg har lyst på en koslig, romantisk flørt, bli glad i det som blir mannen min, ha sex med han og være lykkelig? Bekymringsfri forbi er han en morder, vold, og den biten. Å måtte sitte å bekymre seg, aldri føle seg prioriter uavhengig om han prioriterer, for hva om han er en slu bever? Det er kjempe idiotisk at det er sånn. Mange menn som ikke har respekt eller omtanke for at dette er på ekte livene våre. Sikker damer som er like, de bør møtes. Anonymkode: 86360...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Men vi kan aldri nyte en forelskelse, for vi vet ikke når den er ekte i retur. Forstår du ikke hvordan det kan gjøre livet dystert? Tror du ikke jeg har lyst på en koslig, romantisk flørt, bli glad i det som blir mannen min, ha sex med han og være lykkelig? Bekymringsfri forbi er han en morder, vold, og den biten. Å måtte sitte å bekymre seg, aldri føle seg prioriter uavhengig om han prioriterer, for hva om han er en slu bever? Det er kjempe idiotisk at det er sånn. Mange menn som ikke har respekt eller omtanke for at dette er på ekte livene våre. Sikker damer som er like, de bør møtes. Anonymkode: 86360...f9b Jeg har ikke sex, jeg dater ikke. Orker ikke å bli utsatt for idioti. Så venter til jeg på lang sikt blir glad i noen å virkelig vet. Men det blir kjedelig, veldig gørr, for jeg kan ikke agere på det kroppen min ønsker når det er så sinnsykt mye styr. Vil bare være glad, men nei. Anonymkode: 86360...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fyller 45 i år og har gjort meg noen observasjoner og betraktninger rundt dating opp gjennom årene. Og synes å kunne hevde følgende; en del mennesker tåler ikke å bli avvist uten å stemple daten som noe negativt. Hvor mange ganger hører man ikke at menn er håpløse, takler ikke forpliktelser, kun er ute etter sex, osv osv. Jeg er kvinne selv, men helt sikker på at mange av mennene er helt ok, bare at man ikke har rett kjemi til å gå videre til et kjæresteforhold. Jeg forstår at det er vondt å bli dumpet eller avvist, men jeg forstår ikke behovet for å slenge dritt. Den andre parten får liksom ikke gjort noe med at han ikke får/har riktige følelser for deg. Jeg synes det er mye mer voksent når jeg hører "Ronny er en allright fyr, men vi passer ikke som kjærester" enn "Ronny er en drittsekk som ikke takler forpliktelser" når det strengt tatt handler om at han ikke ønsker et fast forhold med akkurat deg. Anonymkode: 980e1...9a7 Absolutt og helt enig. MEN det innebærer at de faktisk SIER det, og ikke bare lar det fade ut, eller forsøker å la det fade ut med å ghoste og forvirre. vær voksen og si det rett ut. Det er en ærlig sak. Anonymkode: 62cf4...d60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Absolutt og helt enig. MEN det innebærer at de faktisk SIER det, og ikke bare lar det fade ut, eller forsøker å la det fade ut med å ghoste og forvirre. vær voksen og si det rett ut. Det er en ærlig sak. Anonymkode: 62cf4...d60 Ja, selvfølgelig, enig. Anonymkode: 980e1...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff ja, dette kjenner jeg meg så igjen i. Møtte en da jeg var rett ute av langvarig forhold og ikke hadde noen trening på hvordan menn oppfører seg som single. trodde virkelig han likte hele meg, jeg syntes vi passet enormt bra sammen på alle måter, men etter en måned med intens sex når vi kunne, teksting hver dag og masse sexting, så var det plutselig "eh, er ikke interessert i noe forhold med deg så jeg tenker vi avslutter nå". Herregud så avvist og dumpa jeg følte meg, tok lang tid å komme seg over det sjokket. Vanskelig å ikke mislike ham selv om han liksom var "fair" og sa i fra til slutt. Anonymkode: 46ef6...2b7 Samme her. Ble helt sjokka. Og hvorfor ikke si det når vi så hverandre så ofte, men sende en feig melding… Etter et par uker skjer uansett det samme - de ber om sex, de drittsekkene. Sa han kunne drite og dra, selv om hjertet ropte «jaaaa». Beste jeg kunne gjort for meg selv. Nå har jeg møtt en normal mann med gode verdier. Noen er bare ute etter å bekrefte seg selv. Anonymkode: d1d64...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden Etter å ha fått stygge, lange meldinger av menn jeg har avvist på en høflig og redelig måte har jeg begynt å ghoste. Jeg gidder ikke oppleve sånt igjen. Anonymkode: 0a65e...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden Bare nysgjerrig kommunikasjonen folk har med hverandre i forkant? Er det helt avklart hva den andre ser etter? Nå er det jo ikke en bombe at mange menn vil kun ha sex. Jeg avklarer og prater med menn om hva de ser etter både veldig klart men også indirekte. Ja, kanskje litt snikete 😇De røper seg 99 prosent av gangene. Selvsagt kan man si kjemi ikke der. Alt annet er jo umodent. Jeg prater om det i forkant også, så er vi forberedt på alle veier. Dette skjer jo både på date og chat. Ghosting er barnslig, så langt de ikke har dårlig oppførsel. Her må damer være litt smartere, ikke sant? Er det noen løgner du oppdager underveis i chat eller live f.eks. Er det lovebombing og du er litt naiv som har lett for å falle for mye ord? Er du ute etter noe seriøst, så kan du jo la være å ligge med han. Menn forsvinner faktisk ikke hvis de er oppriktig interessert i deg selv om du holder litt tilbake. Jegerinstinktet er urgammelt. Anonymkode: df979...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Bare nysgjerrig kommunikasjonen folk har med hverandre i forkant? Er det helt avklart hva den andre ser etter? Nå er det jo ikke en bombe at mange menn vil kun ha sex. Jeg avklarer og prater med menn om hva de ser etter både veldig klart men også indirekte. Ja, kanskje litt snikete 😇De røper seg 99 prosent av gangene. Selvsagt kan man si kjemi ikke der. Alt annet er jo umodent. Jeg prater om det i forkant også, så er vi forberedt på alle veier. Dette skjer jo både på date og chat. Ghosting er barnslig, så langt de ikke har dårlig oppførsel. Her må damer være litt smartere, ikke sant? Er det noen løgner du oppdager underveis i chat eller live f.eks. Er det lovebombing og du er litt naiv som har lett for å falle for mye ord? Er du ute etter noe seriøst, så kan du jo la være å ligge med han. Menn forsvinner faktisk ikke hvis de er oppriktig interessert i deg selv om du holder litt tilbake. Jegerinstinktet er urgammelt. Anonymkode: df979...dfa Jeg er ikke naiv. Men jeg blir provosert over noen når de prøver seg. Liker ikke dårlige holdninger og syns de er noen respektløse svinpelser. At de våger å forurense vannet som er dating i den graden de gjør. Det er skuffende hvor mange det gjelder og alt for den middelmådige sexen der. Anonymkode: 86360...f9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja. Men vi kan aldri nyte en forelskelse, for vi vet ikke når den er ekte i retur. Forstår du ikke hvordan det kan gjøre livet dystert? Tror du ikke jeg har lyst på en koslig, romantisk flørt, bli glad i det som blir mannen min, ha sex med han og være lykkelig? Bekymringsfri forbi er han en morder, vold, og den biten. Å måtte sitte å bekymre seg, aldri føle seg prioriter uavhengig om han prioriterer, for hva om han er en slu bever? Det er kjempe idiotisk at det er sånn. Mange menn som ikke har respekt eller omtanke for at dette er på ekte livene våre. Sikker damer som er like, de bør møtes. Anonymkode: 86360...f9b Menn er ikke i stand til å bli forelsket dsv. Anonymkode: d24c2...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå