AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hei. Noen som har kommet til uke 23 og slitt med en veldig trykk hodepine? Hodepinen er i panneområdet og over venstre øye. Dette er ikke en vanlig form for hodepine, har heller aldri hatt/ vært plaget med migrene. noen som har vært borti det samme? Har time til jordmor imorgen. Anonymkode: 08057...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har mye slik vondt i hodet. Men jeg er ikke gravid. Jeg har hatt svangerskapsforgiftning. Så jeg hadde ville ringt til legen og hørt. For det er ikke noe å kødde om. Likar å være på den sikre siden Anonymkode: 175b8...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Ta en sjekk for å utelukke svangerskapsforgiftning for å være på den sikre siden. Hodepine er ganske vanlig og mange sliter med det, men man skal fortsatt være på vakt. Har kun fått hodepine kanskje maks 5x (er 22+6), for meg er det mer enn jeg er vant til da jeg ikke har for vane å få noe særlig hodepine. Anonymkode: d7542...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Jeg hadde mye hodepine som gravid. Førte hodepinedagbok en periode for å kunne dokumentere for lege. Ble sykmeldt fra jobb, det hjalp en del. Anonymkode: 95152...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Helt vanlig. Ta den laveste dosen Paracet. Anonymkode: c655a...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå