AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:47 #61 Del Skrevet tirsdag kl 08:47 Ca en tur årlig, typ London eller Paris. Tjener ca 1,2 i året. Har reist fra meg tidligere og er helst hjemme eller på hytta i feriene. Anonymkode: c06e6...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:48 #62 Del Skrevet tirsdag kl 08:48 Ingen. Er ufør. Er heldig hvis vi får til en dagstur til Funäsdalen. Anonymkode: ec299...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:57 #63 Del Skrevet tirsdag kl 08:57 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi reiste ikke mye da barna var små. Ble innenlands. Nå er de glad for dette, de reiser selv og får utbytte av feriene. Selv reiser vi en gang i året på tur. Anonymkode: edf47...649 Du mener man ikke får utbytte av reisene senere, om man har reist mye som ung med familien? Den må du forklare litt mer.. Anonymkode: 94a5d...0e2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:00 #64 Del Skrevet tirsdag kl 09:00 Rundt 400000 vi reiser som regel 2-3 ganger i året. Vi er en stor og en liten. Anonymkode: 4e586...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:08 #65 Del Skrevet tirsdag kl 09:08 Samlet inntekt på 1,8 mill. Tar en-to teltturer, en ferieuke i feriehus i Danmark, og en sydentur annenhvert år-ish. Har to barn på barneskolen. Ferie i juli er svindyrt for en familie på 4. Jeg elsker å spare, så det får holde med reising for nå. Anonymkode: 5642b...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:09 #66 Del Skrevet tirsdag kl 09:09 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Samlet inntekt på litt over 3 millioner, én lengre reise årlig holder for oss. Har hus ved Middelhavet og drar bare dit. Har ikke ønske om eller behov for noe annet. Anonymkode: 21255...4a9 Hvilke jobber har dere med slik lønn? Anonymkode: 69e4f...ce5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:02 #67 Del Skrevet tirsdag kl 10:02 2 kanskje? Pluss litt jobbreiser? Vi har ganske god inntekt uten å være rike. Ca 1,8 mill samlet. I år skal vi 2 uker til Spania i sommerferien, pluss en langhelg til Europa (kjærestetur) i høst. Min mor og min far har lavere inntekt, men reiser en del mer enn oss. De er ca 7 uker utenlands i året. Anonymkode: eb7cc...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:31 #68 Del Skrevet tirsdag kl 10:31 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herremin hatt så mange som tjener godt over 2 mill.her! Hva utdanning og jobb har dere som tjener så mye? Anonymkode: 69e4f...ce5 IT og psykologi her. Begge 30 år. Anonymkode: 5e975...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet onsdag kl 08:16 #69 Del Skrevet onsdag kl 08:16 Tjener mellom 1,5 og 1,7 i året. Jeg tar med barna mine og kjæresten på ferie i to uker sammen med foreldrene mine. Foreldrene mine har ei leilighet i spania, så det blir jo en billig reise da vi kun står for flybilletter. Ellers sender jeg kjæresten min på ferie ei uke seint på våren. Kjøper en tur til henne hvor hun drar sammen med ei venninne (dette er også til spania). Ellers bruker vi mesteparten av ferien vår på hytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:24 #70 Del Skrevet onsdag kl 08:24 Fire utenlandsreiser, to langhelger og to «hovedferier» vinter og sommer. 1,4 mill til sammen. Ingen barn. Anonymkode: 723d0...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:31 #71 Del Skrevet onsdag kl 08:31 AnonymBruker skrev (21 timer siden): IT og psykologi her. Begge 30 år. Anonymkode: 5e975...825 Hos oss er en psykolog og den andre høy stilling i akademia. Og vi har begre ekstrainntekter fra sidearbeid (skriving, foredrag, etc). Anonymkode: c06e6...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:44 #72 Del Skrevet onsdag kl 08:44 Vi reiser 1 gang i året, det er ikke noe vi prioriterer da vi har en del dyr. Så vi reiser på sommeren når hestene er på beite, og vi kan få noen til å se etter dem + hunder og høns. Inntekten vår er 500.000 og 750.000 i året. Anonymkode: bf76e...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:52 #73 Del Skrevet onsdag kl 08:52 Shit så mye folk flyr 😳 Får dere ikke dårlig samvittighet? Altså mtp miljøet? Anonymkode: f238a...38b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:53 #74 Del Skrevet onsdag kl 08:53 Reiser til utlandet 1-2 ganger i året. Har helga turer flere ganger i året. Der aner jeg ikke hvor mange vi har. Vi tar det på sparket stort sett. Vi har barn som har flytta ut. Vi er «ung» par på 43 år. Tjener litt over gjennomsnittet. Men det er fra no. Vi har gått opp en god del i lønn begge to. Anonymkode: 2f234...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:54 #75 Del Skrevet onsdag kl 08:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Reiser til utlandet 1-2 ganger i året. Har helga turer flere ganger i året. Der aner jeg ikke hvor mange vi har. Vi tar det på sparket stort sett. Vi har barn som har flytta ut. Vi er «ung» par på 43 år. Tjener litt over gjennomsnittet. Men det er fra no. Vi har gått opp en god del i lønn begge to. Anonymkode: 2f234...a84 Men det er no de siste årene. Når barna var små så var det bare en tur om sommeren. Og det var ikke bestandig til utlandet. Anonymkode: 2f234...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:03 #76 Del Skrevet onsdag kl 09:03 vi har høy inntekt, jeg tror vi er oppe i 2,5 millioner mellom oss to nå. Men vi er en familie med to barn i barneskolen, og jeg mener at vi reiser lite. Eller dvs, vi har veldig lite "tourist reiser". Våre reiser er for det meste til familiene, vi har begge familie som bor i utlandet. Det er to bilreiser i året innen Norge "hjem til besteforeldre", en hyttetur med slalom, i vinterferie eller påskeferie, også reiser vi utenlands til de ene onkler/tanter eller andre, om sommeren. Vi har aldri vært på en lengre reise med barn, type Thailand eller Japan , men barna vokser, de blir enklere å reise med, og nå etterspør de noe mer spennende, f.eks. Japan reise, så kanskje, engang, drar vi dit. Anonymkode: 18ae5...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:11 #77 Del Skrevet onsdag kl 09:11 Vi var på granca i 2019. Verste ferien jeg har hatt i mitt liv. Eller "ferie". Mens barna er små har vi derfor prioritere norgesferier og er så heldige at begge besteforeldreparene har hytte, så vi har vel fem-seks uker på ulike hytter ila året. I tillegg forsøker jeg å få til en helgetur eller to med jentene ila året, men av og til går de til Oslo (tolv minutter med toget hjemmefra). Vi tjener vel ca 1.6 mnok til sammen før skatt. Anonymkode: ca29b...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:28 #78 Del Skrevet onsdag kl 09:28 Vi har samlet inntekt på godt over to millioner, men reiser ikke veldig mye. Vi har tre barn som driver med masse fritidsaktiviteter, og vi har hus og hytte som krever sitt av vedlikehold og tid - så pengene flyr og tiden går. Vi er ikke noe glad i charter. Min familie bor i utlandet, så vi må dit 1-2 ganger i året (som regel jeg som drar med barna), og så er vi på hytta. Prøver å få til en ordentlig reise på sommeren da, men frister ofte ikke så mye midt i juli. Det er for varmt, crowded og dyrt! Gleder meg til barna blir ferdig med skoletiden så vi kan reise utenfor skoleferien og bare voksne/store barn som gjør ferien så mye enklere 😅 Anonymkode: ac8d5...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:35 #79 Del Skrevet onsdag kl 09:35 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Shit så mye folk flyr 😳 Får dere ikke dårlig samvittighet? Altså mtp miljøet? Anonymkode: f238a...38b Er du like bevist på å kjøpe norsk mat, gjenbruk av klær, møbler osv? Tenker feks matimporten har jo et vesentlig større negativt fotavtrykk. I tillegg til at man støtter nedbygging av egne krisereserver ved feks krig, om man kjøper importert.. Anonymkode: 69e4f...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet onsdag kl 09:44 #80 Del Skrevet onsdag kl 09:44 Reiser ikke hvert år. Kanskje en utlandstur hvert 5 år. Vi et 2 voksne og 2 barn, inntekt ca 700000 i året. Vi har ikke råd til ferier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå