AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #41 Del Skrevet 15 timer siden 8-12, men halvparten er familiebesøk på andre siden av landet og koster oss minimalt. Anonymkode: 16464...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #42 Del Skrevet 15 timer siden Tilsammen ca 1,6. 2 voksne og to hjemmeboende barn/ungdommer. Sydentur 1 gang i året, til nord norge 2 ganger i året og 1-2 danmarksturer med overnatting i året. Åsså har jeg meg en venninnetur til syden annenhvert år;) Anonymkode: de1f9...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #43 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva jobber dere med? Anonymkode: 69e4f...ce5 Jeg jobber på sjøen, han jobber i Forsvaret. Jeg får i grunn reist nok med jobben (type sol og varme), men det er jo hyggelig å gjøre noe sammen. Vi har også to hytter og en campingvogn. Anonymkode: 610c8...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #44 Del Skrevet 15 timer siden Reiser særdeles lite. Var på to turer i 2023, hvorav en var spandert av jobb og den andre var bryllup. Gangen før det var i 2016. Samboer kan finne på å reise en langhelg i året med kompiser. Vi tjener 1.2 til sammen og har ikke råd, eller særlig lyst, til å prioritere å reise. Anonymkode: 9637a...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #45 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Her har vi 4-5 reiser. Er et par uten barn. Begge i lavtlønnede yrker. Mannen er helt gal etter å reise, mens jeg ikke er på samme nivå. Jeg vil spare, mens han vil bare bruke penger. ~Ts Anonymkode: 5da43...38c Oi. Det der hadde jeg ikke giddet. Hva er kompromisset deres? Hos oss er vi begge like deg (heldigvis). Vi har en samlet inntekt på ca 800 000 i året. Vi har ikke reiste siste årene pga pandemien, dyrtid og svak krone. Vi liker å reise men syns ikke det er verdt prisene. I år har vi tenkt oss på vår første utenlands tur siden 2018. Med to små barn. Tenkte charter, men blir fort 50-60 tusen for en uke ++. Dette har vi bare råd til maks hvert 3-4 år. Anonymkode: cb561...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #46 Del Skrevet 14 timer siden Vi reiste ikke mye da barna var små. Ble innenlands. Nå er de glad for dette, de reiser selv og får utbytte av feriene. Selv reiser vi en gang i året på tur. Anonymkode: edf47...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14 timer siden #47 Del Skrevet 14 timer siden Tjener 650 000,- 0 reiser i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #48 Del Skrevet 14 timer siden Tjener vel i underkant av 400 000, har lån på leilighet + har bil så med alt av det kostnaden innebærer med lån, forsikring og avgifter m.m så er der ikke hvert år jeg kan ta meg råd til det. Var vel på sist utenlandstur i 2017 eller 2018, i forfjord lånte jeg hytten til en slektning i 3 dager på en annen kant av landet, så ble litt ferie der og ☺️ Anonymkode: 61085...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #49 Del Skrevet 9 timer siden Vi tjener rundt 2 mill til sammen, reiser lite. Blir nok mer når barna blir større, men akkurat nå er det mer enn nok med lokalområdet og kanskje en helg på Airbnb-hytte maks et par timer fra der vi bor. Anonymkode: 20132...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #50 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Her har vi 4-5 reiser. Er et par uten barn. Begge i lavtlønnede yrker. Mannen er helt gal etter å reise, mens jeg ikke er på samme nivå. Jeg vil spare, mens han vil bare bruke penger. ~Ts Anonymkode: 5da43...38c Spørs hva som menes med "reiser". Hvis du tenker at en reise involverer fly og kryssing av landegrenser, er det maks en gang i året for vår del. Så blir det litt reise innenlands for å besøke studentbarna. Leier også hytte et par ganger i året, innenfor en radius på et par timer i bil hjemmefra. Vi har tre barn, hvor kun minste er under 18 år nå. Vi tjener til sammen ca 2 mill i året. Anonymkode: 44da1...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #51 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Her har vi 4-5 reiser. Er et par uten barn. Begge i lavtlønnede yrker. Mannen er helt gal etter å reise, mens jeg ikke er på samme nivå. Jeg vil spare, mens han vil bare bruke penger. ~Ts Anonymkode: 5da43...38c Man reiser selvsagt ikke dersom man bryr seg om jordkloden/miljøet/klima. Anonymkode: 974ab...2da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #52 Del Skrevet 8 timer siden Voksent par med ca 2 mill i samlet inntekt: Sommerferie utenlands to uker Helgetur til en by. Men kan likegodt være Bergen eller Trondheim som utenlands Langhelg i en by med en vennegjeng I tillegg bruker jeg å ha en langhelg/liten uke med noen venninnner i sydlige strøk Gubben reiser fast ei langhelg på et årlig arrangement ifm en hobby han har Anonymkode: ea8fe...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #53 Del Skrevet 8 timer siden K58. Voksne barn. Jeg har 1,5 mill på konto,vi har nedbetalt enebolig, og tjener ganske godt. Jeg liker ikke å reise, så toppen fem turer de siste 10 år 😄. Mannen reiser litt i Norge. På konserter, besøk osv. Vi har en hytte ved sjøen. For oss fungerer dette fint. I vennekretsen min, så reiser mange på minst en tur til varmere strøk årlig. Vil tro at det er ganske normalt, og at det er jeg som er unormal 😄. Må legge til at vi ofte har feriegjester, så har ofte besøk i juleferier, påske- og sommerferie. Så mye av ferier går med til det. Anonymkode: b9ea2...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #54 Del Skrevet 8 timer siden Vi reiser så og si ikke. Har ikke økonomi til det med ufør. Pga arbeidsulykke. Så har altid lånt hytta til svigers. Ca hver 5 år tar vi en tur med kiel ferga t/r Anonymkode: 65ffa...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #55 Del Skrevet 8 timer siden Hva regnes som en "reise"da? Anonymkode: 444ca...9ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #56 Del Skrevet 8 timer siden Samlet inntekt på litt over 3 millioner, én lengre reise årlig holder for oss. Har hus ved Middelhavet og drar bare dit. Har ikke ønske om eller behov for noe annet. Anonymkode: 21255...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #57 Del Skrevet 8 timer siden Reiser utenlands 3 ganger i året som regel, to reiser til rundt 40 000 og en til 20 000. Ellers er par turer i Norge, men bruker bare noen få 1000 på det. Vi tjener ikke mer enn rundt 900 000 til sammen, men prioriterer opplevelser. Anonymkode: 2ff92...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #58 Del Skrevet 8 timer siden Gjeld er vel like relevant som inntekt her da. Vi har samlet inntekt på ca 1,5 mill, men har også en del i boliglån. Det gjør at vi ikke har råd til mange reiser hvert år. Det blir som regel sommerferie og kanskje en reise til i løpet av året. Ikke alltid det blir noe mer enn sommerferien heller. Anonymkode: 9b7c3...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #59 Del Skrevet 8 timer siden Spørs hva definisjonen på "reise" er. Føler meg egentlig litt ferdigreist når det kommer til utlandet, er lei av fly, flytog, taxier og hotell. I fjor hadde jeg en helgetur til Stockholm + en uke i Alpene, samt at jeg hadde booket en tur jeg ikke orket å dra på. Tenker det sier litt når ferie blir et ork. Koser meg glugg når jeg heller kan kjøre rundt i Norge med bybobilen min, og det gjør jeg ofte. Kaller det ikke ferie, men "å leve". Inntektsmessig har jeg råd til å reise utenlands månedlig, så det er ikke økonomien det står på. Anonymkode: 97693...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #60 Del Skrevet 7 timer siden Vi reiser på 1-2 ferier i året. En sommerferie som ofte har vært i Norge og noen ganger drar vi til sydlige strøk eller på skiferie i vinterferien/påskeferien. Dette er turer med hele familien. I fjor dro jeg i tillegg en langhelg til en storby sammen med det ene barnet og neste år blir det en langhelg sammen med det andre barnet. Nå er inntekten på ca 1,3 (brutto). Har vært lavere i noen år fordi jeg jobbet 60%. Vi har tre barn. Anonymkode: f746e...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå