AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden De ringte fra sykehuset i dag og kalte meg inn til kirurg/ bryst og endokrin. De kunne ikke si noe om svaret nå, må vente til timen på torsdag og gjennomgang av prøvene da. Du faen, jeg er pisse redd nå 😭 Kjenner at jeg nesten ikke får puste. Noen som har vært igjennom lignende? Det må jo være noe galt når jeg blir kalt inn der..: Anonymkode: 13bfa...ff4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anette.... Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Jeg tok biopsi av en kul for noen år tilbake. Ble kalt inn jeg også. Var ikke kreft, men kulen måtte opereres ut. Så ikke ta sorgene på forskudd❤️ lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden anette.... skrev (2 minutter siden): Jeg tok biopsi av en kul for noen år tilbake. Ble kalt inn jeg også. Var ikke kreft, men kulen måtte opereres ut. Så ikke ta sorgene på forskudd❤️ lykke til Tusen takk ❤️ Anonymkode: 13bfa...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Leste journal notatet nå. Det viser seg at de lurer på om det er forstadiet til kreft eller om det er noen celler som er infiltrerte i arrvevet etter forrige operasjon. Prøven var ikke nok til å fastsette diagnose . Hva gjør de da? Er det noen som vet? Anonymkode: 13bfa...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Leste journal notatet nå. Det viser seg at de lurer på om det er forstadiet til kreft eller om det er noen celler som er infiltrerte i arrvevet etter forrige operasjon. Prøven var ikke nok til å fastsette diagnose . Hva gjør de da? Er det noen som vet? Anonymkode: 13bfa...ff4 Det er nok derfor de vil ha deg inn på torsdag, for å forklare dette og vurderingene de gjør. Du kan være trygg på at de tar deg på alvor og kommer til å ta de grepene som er medisinsk nødvendige. Pust med magen- selv om det ikke er lett. Anonymkode: 36333...9ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Leste journal notatet nå. Det viser seg at de lurer på om det er forstadiet til kreft eller om det er noen celler som er infiltrerte i arrvevet etter forrige operasjon. Prøven var ikke nok til å fastsette diagnose . Hva gjør de da? Er det noen som vet? Anonymkode: 13bfa...ff4 Da samtaler de med deg om hvordan de skal løse problemet. Om du forstår det som er skrevet på korrekt måte, er jo og usikker på. Pust med magen og ikke lag deg en høne ut av ti fjær. Anonymkode: bbab6...fff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå