Anonym90059005 Skrevet 23 timer siden #21 Del Skrevet 23 timer siden Han kan da heller ikke noe for at dine venninner, som du sier skal dukke opp, ikke kommer. Og du ble selv så full at du ikke kom inn et sted, så her kan det være mye misforståelser og miskommunikasjon. Han var også i kontakt med deg og ringte deg hele kvelden. Dette er bagateller og fyllerør, blir litt sånn i 20-åra, move along. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomatplanten Skrevet 19 timer siden #22 Del Skrevet 19 timer siden Høres jo bare ut som en by-historie. Han har jo ikke gjort noe galt. Hadde vært noe annet om han hang seg på en jentegjeng som var «mer interessant enn deg», og oppførte seg ufin mot deg. Dere har jo bare kjent hverandre noen uker og er ikke gift. Han lot seg reve med av spenningen, og tok kontakt med deg etterpå. Hadde vært noe annet om dere var ett år inn i forholdet og han fortsatt var sånn. Her har du også muligheten til å vise dine beste trekk: hvor standarden din ligger (kommuniser det klart) og hvor bra dame du er å date (som ikke lar alle situasjoner blir drama). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden TS, Du høres litt dramaqueen ut.....Og kanskje en dose needy! At dinner venner ikke dukket opp og at du ble full må du jo ta på din kappe Anonymkode: 4427c...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Han høres ut som en fantastisk fyr som til og med tar i mot surmuling, legger seg flat og unnskylder seg. He’s a keeper!! Skjønner kvelden ikke ble slik du hadde sett for deg, men fra ei som også lett kan bli litt for energisk av alkohol så er det slik som skjer. Høres ikke ut som det var vont ment eller at han ønsket å såre deg. Man kan ikke få alt, men han der høres ut som en drømmemann utenom når han drikker og hvem er vel drømmemann/kvinne da..?🤷♀️ Sier bare at slike vokser ikke på trær og jeg tror du vil angre om du dumper han pga en slik bagatell. Anonymkode: b0508...fa5 Det kan fortsatt være manipulasjon å legge seg flat. Det TS må se etter er om han oppfører seg sånn gjentatte ganger. For gjør han det så er jo disse unnskyldningene null verdt. Og veldig mange har det bare i kjeften. Sier unnskyld igjen og igjen og igjen. Men de endrer seg ikke. Anonymkode: 08249...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #25 Del Skrevet 11 timer siden Men hvorfor kunne du ikke få bli med å feste med dem? Det forstår jeg ikke. Om han ikke kjennte dem, du ikke kjennte dem??? Anonymkode: c94b4...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #26 Del Skrevet 11 timer siden Jeg synes du overreagerer, og at han burde begynne å drikke mindre. Hvis du ikke tolererer den minste feil en partner gjør, vil du ikke ha en partner. Anonymkode: 49ecc...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #27 Del Skrevet 11 timer siden Er dere så gamle, og driver med sånt tull? Æsj.. Anonymkode: 47057...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er jo litt once in a liftetime også. Hadde mitt favorittband invitert kun meg backstage og videre på fest, hadde jeg løpt fra alle jeg sto med og aldri sett meg tilbake 😅 Anonymkode: 43361...f05 Samme! Jeg hadde selvfølgelig prøvd å få med meg (den teoretiske) kjæresten min, men hadde blitt med bandet alene om det ble for mye frem og tilbake og jeg risikerte at de stakk. Mulig det er barnslig og umodent, men det lever jeg fint med, og jeg er K48 😄 Jeg er ikke engang spesielt fan girl, jeg tenker bare det blir en gøy historie å fortelle på gamlehjemmet. Anonymkode: 8349d...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #29 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kan fortsatt være manipulasjon å legge seg flat. Det TS må se etter er om han oppfører seg sånn gjentatte ganger. For gjør han det så er jo disse unnskyldningene null verdt. Og veldig mange har det bare i kjeften. Sier unnskyld igjen og igjen og igjen. Men de endrer seg ikke. Anonymkode: 08249...f35 Enig med deg. TS er i full gang med å forsvare ham selv i tråden hun opprettet, så vet jo at hun vil godta. Jeg ville ha gitt ham en ny sjanse, men sett om denne oppførselen ble noe som gjentok seg i ulike sammenhenger. Ganske avslørende når han slipper alt han har i hendene, inkludert kjæresten som han ikke har sett på 1,5 uke, straks det dukker opp noe mer spennende. Anonymkode: 5d363...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå