AnonymBruker Skrevet i går, 20:22 #1 Del Skrevet i går, 20:22 Jeg er nesten 40, og brukte ikke 20 årene gor hva de var verdt. For mye usikkerhet, depresjon og naivitet. 30 årene ble en del av det samme, av ulike grunner. Er liksom helt på stille stå. Anonymkode: 47236...e3c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:20 #2 Del Skrevet i går, 22:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er nesten 40, og brukte ikke 20 årene for hva de var verdt. For mye usikkerhet, depresjon og naivitet. 30 årene ble en del av det samme, av ulike grunner. Er liksom helt på stille stå. Anonymkode: 47236...e3c Anonymkode: 47236...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:22 #3 Del Skrevet i går, 22:22 Er i samme båt så følger tråden og håper du får noen gode svar! Anonymkode: 08961...8bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:26 #4 Del Skrevet i går, 22:26 Men hva ville du brukt 20-årene til om du kunnet gå tilbake i tid? Er det noe som hindrer deg i å gjøre disse tingene nå? Jeg brukte nok heller ikke 20-årene til å leve livet, men tok det igjen i 30-årene. Det er aldri for sent til å endre livet sitt, prøve ut nye ting og få nye hobbyer. Men man må jo gå aktivt inn for det, det er ikke noe som bare skjer av seg selv, slik mange opplevde i 20-årene. Anonymkode: d62c6...5c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:28 #5 Del Skrevet i går, 22:28 Noen er late Bloomers, og jeg tenker at det er helt greit. Jeg kan ikke endre fortiden, men jeg kan gjøre fremtiden bedre. Jeg gikk igjennom en liten sorg/livskrise og satt meg ned å reflekterte over hva jeg angret på at jeg ikke fikk gjort i 20-30årene. En av de tingene var skolegang og manglende utdannelse. Satt meg ett mål om å komme inn på universitetet, og jeg jobbet beinhardt for å ta studiekompetanse på kveldstid. Kom inn på Universitetet og har snart en bachelor. En annen ting er økonomi, og jeg jobber nå hardt for å rette opp feil der. Skal snart på møte med rådgiver for å få ett ordentlig oversikt og budsjett. Så lag deg mål, drømmer og ønsker og finn ut hva som skal til for å klare det. Høres kanskje lett og naivt ut, men det er en god vei for å jobbe med det man angrer på. Det virker så fjernt nå, for nå gjør jeg noe aktivt for å bedre de neste årene i livet mitt. Anonymkode: 2c4ec...88d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:32 #6 Del Skrevet i går, 22:32 Jeg var også late bloomer, men har livet på stell med lang utdannelse, er gift, og en fin inntekt. Føler meg heldig, men også takknemlig for st jeg har kunnet jobbe hardt mot målene selv om jeg kom sent ut fra start i forhold til majoriteten. Mitt råd er å gjøre noe du har drømt om, men ikke turt, og så gå alle skrittene til å virkeliggjøre dette. Det er det verdt! Finn ut hva du ønsker å endre, og gå en millimeter av gangen, og ikke gi deg! Anonymkode: ef04f...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Mange som har det sånn. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå