Bingodingo Skrevet i går, 19:18 #1 Del Skrevet i går, 19:18 Jeg har flere ganger lagt ut hverdagslige jenteklær i størrelse 110-128. Alle ser ubrukt ut, og noen er av ganske dyre merker som f.eks. Tommy Hilfiger.. Prisene jeg har lagt det ut for er typ 100kr for 4 gensere og 100kr for 4 bukser. Yttertøy som jakke og regntøy skjønner jeg at er et større marked for. Hvorfor kjøper ingen dette? Er det bare døde annonser på finn når det gjelder dagligdags klær til barn? Skal sies at jeg har gitt vekk mye til Unicef når det ikke blir solgt på finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:20 #2 Del Skrevet i går, 19:20 Har du prøvd Tise? Jeg handler nesten aldri på Finn lenger. Anonymkode: b8a4c...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:20 #3 Del Skrevet i går, 19:20 Jeg har kjøpt endel brukt til barna, men du får jo en bærepose til en hundrelapp nå for tiden. Så da gidder jeg ikke kjøpe ett og to og tre plagg her og der. Selv om det er dyre merker betyr det ikke at det er alle andre sin stil 🙂 Anonymkode: c9e5d...eab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:23 #4 Del Skrevet i går, 19:23 Lag større pakker. Med porto og kjøpebeskyttelse blir dine klær til 100 kostende 170ish. Anonymkode: 03a12...abc 6 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingodingo Skrevet i går, 19:23 Forfatter #5 Del Skrevet i går, 19:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du prøvd Tise? Jeg handler nesten aldri på Finn lenger. Anonymkode: b8a4c...561 Har den nettsiden tatt over? Har hørt den er ganske populær, men ikke fått med meg at barneklær selges der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:26 #6 Del Skrevet i går, 19:26 Hadde vært for lite plagg for meg. Husker jeg ellers kjøpte nytt istedet. Orka ikke brukte overprisa klær de hadde i 4 mnd. Anonymkode: 4659f...ab8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:27 #7 Del Skrevet i går, 19:27 Jeg liker best å handle barneklær på barneloppiser eller bruktbutikker, fordi jeg har nok en litt annen smak i baneklær enn de fleste andre. Liker godt kjønnsnøytrale, fargerike klær eller veldig klassiske plagg. Gjerne fra noen tiår tilbake. Da blir klespakker med nok klær for et halvt år for mye. Jeg er også ofte på utkikk etter spesifikke type plagg om gangen, feks bare strømpebukser eller bodyer. Også synes jeg frakt ofte blir for dyrt. Dessverre! Anonymkode: 68b7c...8ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PopcornReka Skrevet i går, 19:27 #8 Del Skrevet i går, 19:27 Jeg har kjøpt en del brukt på Finn, men ofte mye på en gang. Jeg betaler heller 1500 for en stor pakke enn 100 for noen få plagg. Som noen sier blir frakten en stor kostnad da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:28 #9 Del Skrevet i går, 19:28 Jeg selger mye på Finn. lagt ut både sko, barneklær i pakker og enkelt plagg. Min erfaring er at enkeltplagg eller små pakker selger best (den som får plass i postkasse og lavest portopris). Og jeg legger ut til høyere pris enn deg. Krysser av for at jeg sender. Jeg er nøye på å legge inn merke, størrelse, farge osv slik at det kommer opp i de som har autosøk på spesielle merker. Men mye av det jeg selger er vanlige klær. Anonymkode: dc796...455 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:28 #10 Del Skrevet i går, 19:28 Handler bare klær på Tise. Helst pakker med feks 5-8 bukser, 5-8 gensere o likn i en og samme pakke. Må være bilder av alt og evtuelle hull/slitasje må være nevnt. Anonymkode: 632d0...1a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:33 #11 Del Skrevet i går, 19:33 Selger og bare skikkelige klær og har ikke hatt problem med å selge på Finn. Tar du skikkelige bilder og legger ved god beskrivelse? Anonymkode: c5e44...db1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingodingo Skrevet i går, 19:34 Forfatter #12 Del Skrevet i går, 19:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selger og bare skikkelige klær og har ikke hatt problem med å selge på Finn. Tar du skikkelige bilder og legger ved god beskrivelse? Anonymkode: c5e44...db1 Pleier å ta bilde av alle klærene lagt ut på gulvet ved siden av hverandre. Altså ett bilde av alle samtidig. Eksempel på god annonse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:34 #13 Del Skrevet i går, 19:34 Jeg kjøper ikke brukte klær. Kan gjerne arve og gir bort videre til arv, men jeg betaler ikke for brukt Klær koster nesten ingen ting nytt, så ser ingen grunn til å betale for brukt. Vi har byttesentral på jobben, hvor brukte klær får omløp. Anonymkode: 81702...498 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:35 #14 Del Skrevet i går, 19:35 Bingodingo skrev (Akkurat nå): Pleier å ta bilde av alle klærene lagt ut på gulvet ved siden av hverandre. Altså ett bilde av alle samtidig. Eksempel på god annonse? Jeg hater slike annonser, hopper over. Du må ta bilde av hvert plagg Anonymkode: 03a12...abc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingodingo Skrevet i går, 19:36 Forfatter #15 Del Skrevet i går, 19:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hater slike annonser, hopper over. Du må ta bilde av hvert plagg Anonymkode: 03a12...abc Tar imot tipset og prøver det i kveld Wish me løkk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:37 #16 Del Skrevet i går, 19:37 Bingodingo skrev (Akkurat nå): Pleier å ta bilde av alle klærene lagt ut på gulvet ved siden av hverandre. Altså ett bilde av alle samtidig. Eksempel på god annonse? Jeg tar bilde av hvert plagg og så legger jeg det ut, har et med alt samlet og men hvert plagg må få et bilde. Er kanskje ikke rette tiden å selge på. Mange som sparer inn på denne tiden, kanskje du skal lage større pakker. Jeg pleier å ta 4-5 bukser og gensere og slenger, pleier å forsvinner ganske raskt alt etter pris og merke. Anonymkode: c5e44...db1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:40 #17 Del Skrevet i går, 19:40 Jeg kjøper mye brukte klær, men ikke merkeklær. Jeg ser etter store pakker som har masse plagg. Regner også på totalpris inkl frakt og regner ut pris per plagg. Da sammenligner jeg flere klespakker som ligger ute. Feks kjøpte jeg en stor og fin klespakke til sønnen min der jeg fikk mange plagg for 25 kr plagget inkl frakt. Jeg ser jo etter plagg som han liker. Altså spiderman, sonic, marvel, paw patrol og kule farger. Han bruker ikke merkeklær uten kule motiver og ønsker å være fargerik. Jeg orker heller ikke å kjøpe 3-4 plagg.. bør være en klespakke på minst 15 plagg sånn at man har en basisgarderobe. Når det kommer til ytterjakker etc så kjøper jeg gjerne bare det ene plagget. Anonymkode: 655b1...0a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:44 #18 Del Skrevet i går, 19:44 Bingodingo skrev (24 minutter siden): Jeg har flere ganger lagt ut hverdagslige jenteklær i størrelse 110-128. Alle ser ubrukt ut, og noen er av ganske dyre merker som f.eks. Tommy Hilfiger.. Prisene jeg har lagt det ut for er typ 100kr for 4 gensere og 100kr for 4 bukser. Yttertøy som jakke og regntøy skjønner jeg at er et større marked for. Hvorfor kjøper ingen dette? Er det bare døde annonser på finn når det gjelder dagligdags klær til barn? Skal sies at jeg har gitt vekk mye til Unicef når det ikke blir solgt på finn Kjøper mye barneklær på finn. Er ikke interessert i merkeklær. Eneste krav jeg har er at klærne er hele og fine. Klær til små barn skal være barnslige og fargerike. Foretrekker større pakker, med tanke på frakt... Anonymkode: ab29c...63f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:45 #19 Del Skrevet i går, 19:45 Selger masse barneklær både på Finn og Tise. Pass på å ta gode bilder, beskriv plaggene godt. Pass på at det er veldig godt lys på bildene. Når jeg kjøper så kjøper jeg ikke pakker med mindre pakkene er bare kvalitetsmerker i god stand i fine farger som datteren vil bruke. Jeg er veldig sær på klær, og om det er mange plagg i en pakke, men et par plagg fra fast fashion-butikker så utgår hele pakken. Jeg virkelig hater å sitte med kjipe plagg som er masseprodusert til en veldig billig penge. Anonymkode: 7d110...df0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:48 #20 Del Skrevet i går, 19:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøper mye barneklær på finn. Er ikke interessert i merkeklær. Eneste krav jeg har er at klærne er hele og fine. Klær til små barn skal være barnslige og fargerike. Foretrekker større pakker, med tanke på frakt... Anonymkode: ab29c...63f Og kvalitet må være god. Ull og bomull! Fast fashion og syntetisk der det er unødvendig unngår jeg.... Anonymkode: ab29c...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå