Skogshuldra Skrevet i går, 20:27 #21 Del Skrevet i går, 20:27 Om det er det du drømmer om - go for it! Du vil angre om du ikke gjør det - og hva er det verste som kan skje? At du må selge det og flytte. Ja, kanskje trist der og da - men ingen kan noensinne ta fra deg det faktum at du fulgte egen drøm, opplevde den., koste deg med den og skapte egne unike minner. DET er det viktigste. Du har ingenting å tape 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 23 timer siden #22 Del Skrevet 23 timer siden Jeg tenker det aldri er for sent før det faktisk er for seng. Hvis det er noe du drømmer om å gjøre så gjør det! Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man aldri gjorde, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden Jeg drømmer om akkurat det samme TS, jeg er 40. Et lite hus i skogkanten med god plass rundt, så jeg slipper å bo tett i tett med folk... Drømmehuset er på ett plan, 70-100 kvm, garasje, relativt nytt eller nyoppusset så det ikke er så mye vedlikehold. Kanskje jeg har råd og mulighet innen jeg er 50 🤞 Om jeg må hive inn årene når jeg er 70-80 og kjøpe en lettstelt leilighet igjen så får jeg bare gjøre det. Anonymkode: 83823...86a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden Du kan vel statistisk sett fint rekke 20 år i en enebolig, i alle fall om du velger litt smart? Ikke noe å nøle etter, når det er det du drømmer om 😊 Anonymkode: 8be62...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå