AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #1 Del Skrevet i går, 16:37 Jeg skal kjøpe meg kjøkkenmaskin. Aner hvilket merke og sånn jeg skal velge, men den må være sterk nok til å elte tunge deiger. Kom gjerne med tips 🙂 Anonymkode: 11c70...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet i går, 16:46 #2 Del Skrevet i går, 16:46 Jeg har stor glede av Kenwood Cooking Chef XL. Den bråker en del da, det er mitt eneste minus. Liker at den også har vekt og at man kan lage varmmat i den. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:26 #3 Del Skrevet i går, 18:26 17.11 skrev (1 time siden): Jeg har stor glede av Kenwood Cooking Chef XL. Den bråker en del da, det er mitt eneste minus. Liker at den også har vekt og at man kan lage varmmat i den. Takk for tips 👍 Anonymkode: 11c70...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:32 #4 Del Skrevet i går, 18:32 Er glad i min ankarsrum. Får lagd store gjærdeiger uten problem Anonymkode: 81101...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gatelykt Skrevet i går, 18:33 #5 Del Skrevet i går, 18:33 Jeg har ankarsrum assistent, som jeg er helt forelska i. Tar store, tunge deiger, og bråker lite, men krever også at man setter av litt tid med bruksanvisningen før første gangs bruk. Kenwood er nok hakket mer intuitiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:34 #6 Del Skrevet i går, 18:34 Til deiger, helt klart Ankarsrum. Den takler store gjær deiger, står stødig på benken og er enkel å bruke, men man må sette seg inn i hvordan den skal brukes. Man får også kjøpt en drøss med ekstra utstyr til den. Selv har jeg denne fargen å elsker den ♥️ Anonymkode: 5a0c3...0d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 18:38 #7 Del Skrevet i går, 18:38 Ankarsrum koster jo litt, men er veldig god på tunge/store deiger. Mer delte meninger om folk får til mindre deiger og kaker med den, men om du skal i hovedsak lage store gjærdeiger så er den helt fantastisk. Ellers har Kenwood gode maskiner, og vet om de som sverger til Bosch også, men usikker på hvilken der. Pris betyr jo noe her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:49 #8 Del Skrevet i går, 18:49 Daisy-love skrev (7 minutter siden): Ankarsrum koster jo litt, men er veldig god på tunge/store deiger. Mer delte meninger om folk får til mindre deiger og kaker med den, men om du skal i hovedsak lage store gjærdeiger så er den helt fantastisk. Ellers har Kenwood gode maskiner, og vet om de som sverger til Bosch også, men usikker på hvilken der. Pris betyr jo noe her. Til mindre deiger så fungerer det å bruke deigrullen og ikke deig kroken. Er ihvertfall min erfaring. Anonymkode: 5a0c3...0d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet i går, 18:52 #9 Del Skrevet i går, 18:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Til mindre deiger så fungerer det å bruke deigrullen og ikke deig kroken. Er ihvertfall min erfaring. Anonymkode: 5a0c3...0d6 Enig her, men vet mange ikke får det til, eller synes det er vanskeligere. Vokst opp med den maskinen og deigrullen var fast i bruk, og jeg husker hvor fascinerende jeg syntes den var 🤣🫣 Vi brukte miksmaster til kakerører, men alltid kjøkkenassistenten til gjærdeiger av alle størrelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:57 #10 Del Skrevet i går, 18:57 Wilfa probaker! Jeg velger definitivt den neste gang, har Kenwood nå. Wilfaen er utrolig stillegående, og delene går i oppvaskmaskin Anonymkode: d7a96...68b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Takk 👍 Anonymkode: 11c70...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er glad i min ankarsrum. Får lagd store gjærdeiger uten problem Anonymkode: 81101...24a Samme! Anonymkode: ede7d...d36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden 17.11 skrev (4 timer siden): Jeg har stor glede av Kenwood Cooking Chef XL. Den bråker en del da, det er mitt eneste minus. Liker at den også har vekt og at man kan lage varmmat i den. Enig her! Anonymkode: f81d4...402 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Har wilfa probaker etter å ha blitt influencet av krem.no Utrolig fornøyd, har tatt baking til et nytt nivå for min del. Anonymkode: 25339...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden Ankarsrum uten tvil. Kjøpte på tilbud i desember. Ikke angret et sekund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden Når dere snakker om «store deiger» hvor store er disse da? Jeg har en Kenwood Major og den synes jeg ikke tar nok. Kan lage deig til 2 brød i slengen, skulle gjerne laget det doble. Anonymkode: 0e0f5...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når dere snakker om «store deiger» hvor store er disse da? Jeg har en Kenwood Major og den synes jeg ikke tar nok. Kan lage deig til 2 brød i slengen, skulle gjerne laget det doble. Anonymkode: 0e0f5...b71 Jeg lager deig til brød på ca 1,2 kg hver. Anonymkode: 5a0c3...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden Hadde gått for kenwood Her har jeg major. Nå hetter den vel Chef. Elsker den bruker til baking, brukes når vi kverner kjøtt, lager pølser osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå