mimifin72 Skrevet 17. mai #521 Skrevet 17. mai Thildamor skrev (2 minutter siden): Hun kommenterer på svt. Ååååh, takk🫶🫶🫶 1
NordicViking Skrevet 17. mai Forfatter #522 Skrevet 17. mai Lur Venn skrev (6 minutter siden): Det kan vel ikke gå dårligere enn i fjor Nei, det skal noe til. Ble jo sisteplass da. 😁 1 1
Klementina123 Skrevet 17. mai #526 Skrevet 17. mai murray skrev (Akkurat nå): Da blir det musikal Neii orker ikke
NordicViking Skrevet 17. mai Forfatter #527 Skrevet 17. mai Det er reklamepauser etter sang 7, 16 og 23. Perfekt til tissepauser. 😄
Ardwinna Skrevet 17. mai #528 Skrevet 17. mai Titania skrev (10 minutter siden): Israel er kjedelig, selv om stemmen ikke er dårlig. Israel-dama er pen og har fin sangstemme, men låta er gørrkjedelig og sceneshowet er like kjedelig. Når Israel da på toppen av det hele driver rene reklamepropagandaen for låta, så kjenner jeg at jeg mister den siste rest av godvilje for låta. Ab_naturals skrev (1 minutt siden): Kan jo ha å gjøre med at i den norske finalen brukte man autotune. Det er nok en stor del av det, men synes selve musikken virker mindre spenstig. Kanskje jeg bare har blitt litt lei av låta. Lur Venn skrev (1 minutt siden): Det kan vel ikke gå dårligere enn i fjor Nei, men det kan gå like ille... Tror ikke det skjer, men man vet jo aldri. Jeg har et veldig ambivalent forhold til Sverige i år, kjenner jeg Jeg liker låta og heier på at de endelig sender noe annet enn forutsigbar popdanceettellerannet, men er samtidig lei av at Sverige alltid får stemmer og godvilje... I år har jeg ingen storfavoritt, så jeg er åpen for det meste. Bare helst ikke Israel. Å vinne fordi landet har råd til å svi av millioner på en diger verdensomspennende reklamekampanje, er feil i mine øyne. 4
jukkapalme Skrevet 17. mai #530 Skrevet 17. mai Litt av verset på Storbritannia minner meg om en gammel låt av Vengaboys. 2 1
Jobbermedbarn Skrevet 17. mai #532 Skrevet 17. mai Håper Norge stepper opp neste år og får med noen som kan kjempe i toppen igjen. Er ikke så gøy når vi ikke er med «up there». 2
venus* Skrevet 17. mai #533 Skrevet 17. mai United kingdom er glad i Disney tror jeg. Kostymer inspirert av Skjønnheten oh udyret, askepott og hun prinsessen som sov hele tiden. Tornerose kanskje? 2 1
Lur Venn Skrevet 17. mai #534 Skrevet 17. mai What the hell just happened summerer dette opp ganske bra 9
Ardwinna Skrevet 17. mai #535 Skrevet 17. mai Etk skrev (1 minutt siden): England sin er bare fæl😅 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Litt av verset på Storbritannia minner meg om en gammel låt av Vengaboys. k4ren skrev (Akkurat nå): Spice Girls the musical? Hahaha, ja! Jeg tenkte 90-talls/tidlig 2000-talls jentegruppe-pop! Og dessverre ikke av den fengende sorten... 1
NordicViking Skrevet 17. mai Forfatter #536 Skrevet 17. mai Av de 7 første bidragene liker jeg Estland og Tommy Cash best. Blir nok sendt noen stemmer dit. 😎 1
murray Skrevet 17. mai #537 Skrevet 17. mai Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Håper Norge stepper opp neste år og får med noen som kan kjempe i toppen igjen. Er ikke så gøy når vi ikke er med «up there». Vi sender mye av det samme hvert år synes jeg. Kyle og Alessandra er same same 3
k4ren Skrevet 17. mai #538 Skrevet 17. mai **Marshmallow** skrev (7 minutter siden): Og veldig ironisk tekst si! Jeg hørte ikke stort mer enn mumle-engelsk og shalom alarrrrhem 😵💫 2
Anim92 Skrevet 17. mai #539 Skrevet 17. mai Altså UK sin var jo god stemning og skiller seg faktisk ut fra alt det andre… hittil holder jeg en personlig knapp på Tommy og disse tre jentene. Hvem skulle tro 😂 ikke at jeg tror de vinner på noe vis. 2
murray Skrevet 17. mai #540 Skrevet 17. mai NordicViking skrev (Akkurat nå): Av de 7 første bidragene liker jeg Estland og Tommy Cash best. Blir nok sendt noen stemmer dit. 😎 Ja, han sang bedre idag enn tidligere. Har nok øvet mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå