Klementina123 Skrevet 15. mai #341 Skrevet 15. mai De jentene vi nettopp hørte på var litt kjedelige synes jeg... klarte ikke følge med
Klementina123 Skrevet 15. mai #343 Skrevet 15. mai jukkapalme skrev (4 minutter siden): Forferdelig trist historie det med Laika Tenk så redd hun må ha vært Hun ble kokt levende og var i full panikk før det skjedde 😭 forferdelig grusomt 1
jukkapalme Skrevet 15. mai #344 Skrevet 15. mai Klementina123 skrev (1 minutt siden): Jeg griner hver eneste gang jeg hører Laika Party og tenker på den stakars hunden 😭 sjanger: dance and cry! Jeg og men fint å lage en sang til Laika. Hun må aldri bli glemt ❤️ 2
jukkapalme Skrevet 15. mai #345 Skrevet 15. mai Klementina123 skrev (Akkurat nå): Hun ble kokt levende og var i full panikk før det skjedde 😭 forferdelig grusomt Helt jævlig stakkars liten. Tenk at de gjorde noe så grusomt. 1
Ludovica- Skrevet 15. mai #346 Skrevet 15. mai Klementina123 skrev (Akkurat nå): Hun ble kokt levende og var i full panikk før det skjedde 😭 forferdelig grusomt Tortur. Huff jeg klarer egentlig ikke lese om dyr som lider 1
megda Skrevet 15. mai #347 Skrevet 15. mai Armenia overrasker positivt på scenen. dette var mye bedre enn tidligere versjoner.
Klementina123 Skrevet 15. mai #348 Skrevet 15. mai jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jeg og men fint å lage en sang til Laika. Hun må aldri bli glemt ❤️ Jeg er helt enig, derfor jeg liker låta og Emmy godt ❤️ Ludovica- skrev (1 minutt siden): Tortur. Huff jeg klarer egentlig ikke lese om dyr som lider Samme her 😭💔
murray Skrevet 15. mai #349 Skrevet 15. mai megda skrev (1 minutt siden): Armenia overrasker positivt på scenen. dette var mye bedre enn tidligere versjoner. Ja dette var bra! God vokal og masse energi 1
Klementina123 Skrevet 15. mai #350 Skrevet 15. mai Armenia var ikke vond å se på. Nå kommer favoritten min : Østerrike! Håper han nailer det live. 2
megda Skrevet 15. mai #353 Skrevet 15. mai tar av meg hatten og buksa for vokalisten fra østerrike. helt enestående. 4
Perelandra Skrevet 15. mai #357 Skrevet 15. mai Hvis jeg hadde kunnet stemme i denne omgangen, skulle Østerrike fått poeng fra meg 2
murray Skrevet 15. mai #359 Skrevet 15. mai Etk skrev (2 minutter siden): Synes Australia sin sang er kjempekul😅 Jeg også. Har den ofte på repeat 😀
Klementina123 Skrevet 15. mai #360 Skrevet 15. mai Musikkvideoen til Østerrike for de som er interessert https://youtu.be/-ieSTNpxvio?si=9RfLWVbIqCJqR5H_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå