Tjukka Skrevet 14. mai #321 Skrevet 14. mai Spørs om ikke det hadde gått litt bedre dersom "The Game" var det norske bidraget i år. Er synd og si det - men Lighter blir dårligere og dårligere for hver gang jeg hører den. Latterlig svak låt. Kan ikke forstå at den vant. 3
marsvin Skrevet 14. mai #322 Skrevet 14. mai Ble skuffet over Ukraina! Selvom de gikk videre, lot jeg vær å stemme på dem selvom de var i min topp 5 totalt i år 😮 Synes det falt helt gjennom her kontra den nasjonale finalen. Det blurry lyset og rosa, med skjelvende tynn vokal, var noe helt annet. Skulle ønske de hadde beholdt estetikken fra sin nasjonale finale. Det var noe rart med lyden på hele kvelden. Leste at NRK har sluttet å sende i dolby 5.1 og sender heller i dårlig stereo. Kilden er ikke NRK selv, men det gior mening, for veldig mange har skrevet om dette. Synes Kyle leverte ganske bra, men sitter med en følelse av å ikke være helt trygg når han fremfører.. det er noe ustødig over det. Jeg tror låta hadde kledd en litt kraftigere stemme, det blir for spinkelt for meg. Heier selvfølgelig, men norge er langt ifra min favoritt i år.. blir uoriginalt og " nesten bra" følelse for meg altså.. 4
megda Skrevet 15. mai #324 Skrevet 15. mai hørte gjennom de sangene til semifinale 2 idag og kun 6 bidrag har jeg gitt over 3 poeng til. helt grusomme sanger stort sett. 1
NordicViking Skrevet 15. mai Forfatter #325 Skrevet 15. mai Bookmakerne gjorde det bra på tirsdag. De fikk rett på 8 av de 10 som gikk til finalen. Det eneste de bommet på var Belgia og Kypros, som begge røk ut. I semifinale 2 i kveld er det Østerrike, Israel og Finland som topper oddslista. Det ser mørkt ut både for Danmark og Irland. Men ting kan endre seg fort. https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2 ...
megda Skrevet 15. mai #327 Skrevet 15. mai murray skrev (41 minutter siden): Jeg liker Danmark godt jeg jeg synes folk sier at de ikke tror den går videre, men så liker alle den ganske godt likevel. det er liksom motsatt av slovenia fra i går der de fleste trodde den gikk videre, men ingen likte sangen.
Ludovica- Skrevet 15. mai #332 Skrevet 15. mai Syns Irland ble litt tamt? Sånn sangen har liksom potensiale til mye mer energi. Men jeg visste faktisk ikke om den hunden som ble skutt opp og døde og nå ble jeg egentlig bare lei meg 1 1
Perelandra Skrevet 15. mai #333 Skrevet 15. mai Eloise12345 skrev (2 minutter siden): Blir spennende med Irland nå Jeg synes hun gjorde det bra 😃 1
jukkapalme Skrevet 15. mai #334 Skrevet 15. mai Laika Party er en så søt låt. Kult at deltakeren er norsk og. Håper hun går videre. 1
Avispapir Skrevet 15. mai #335 Skrevet 15. mai Ludovica- skrev (1 minutt siden): Syns Irland ble litt tamt? Sånn sangen har liksom potensiale til mye mer energi. Men jeg visste faktisk ikke om den hunden som ble skutt opp og døde og nå ble jeg egentlig bare lei meg Er ikke det standard pensum i skolen?🤯 8
jukkapalme Skrevet 15. mai #336 Skrevet 15. mai Ludovica- skrev (Akkurat nå): Syns Irland ble litt tamt? Sånn sangen har liksom potensiale til mye mer energi. Men jeg visste faktisk ikke om den hunden som ble skutt opp og døde og nå ble jeg egentlig bare lei meg Forferdelig trist historie det med Laika Tenk så redd hun må ha vært
Eloise12345 Skrevet 15. mai #337 Skrevet 15. mai (endret) Ludovica- skrev (4 minutter siden): Syns Irland ble litt tamt? Sånn sangen har liksom potensiale til mye mer energi. Men jeg visste faktisk ikke om den hunden som ble skutt opp og døde og nå ble jeg egentlig bare lei meg Ligner nesten på den robotlåten som jeg hørte i Grand Prix i fjor eller noe 😄 Endret 15. mai av Eloise12345
Klementina123 Skrevet 15. mai #338 Skrevet 15. mai Jeg griner hver eneste gang jeg hører Laika Party og tenker på den stakars hunden 😭 sjanger: dance and cry! 1
Ludovica- Skrevet 15. mai #339 Skrevet 15. mai Avispapir skrev (2 minutter siden): Er ikke det standard pensum i skolen?🤯 Vet ikke? Jeg husker ikke alt fra skolen den dag idag. jukkapalme skrev (2 minutter siden): Forferdelig trist historie det med Laika Tenk så redd hun må ha vært Ja bare tanken på det er til å få vondt i magen av 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå