Zenhouse Skrevet 13. mai #281 Del Skrevet 13. mai Håper virkelig Nederland går videre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. mai #282 Del Skrevet 13. mai Nederland likte jeg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet 13. mai #283 Del Skrevet 13. mai Favorittene så langt er Sverige, Albania og Nederland! Hvem håper dere går videre?🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. mai #284 Del Skrevet 13. mai Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Jeg og. Nederland sin er min favoritt I kveld 😊 Flott stemme og virker som en hyggelig fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 13. mai Forfatter #285 Del Skrevet 13. mai Zenhouse skrev (Akkurat nå): Håper virkelig Nederland går videre. De går helt garantert videre. I finalen kommer de til å få mye poeng fra juryen. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 13. mai #286 Del Skrevet 13. mai Nederland! 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. mai #287 Del Skrevet 13. mai Likte Nederland jeg og. Fin stemme på fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 13. mai #288 Del Skrevet 13. mai Italia og Nederland var best i kveld synes jeg. Og så er Island og Estland mine guilty pleasures😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 13. mai #289 Del Skrevet 13. mai (endret) Klementina123 skrev (2 minutter siden): Favorittene så langt er Sverige, Albania og Nederland! Hvem håper dere går videre?🥳 Min favoritt er Nederland 🥰. Jeg husker faktisk ikke så bra de andre låtene. Men Estland og Sverige sin var ok. Endret 13. mai av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #290 Del Skrevet 13. mai Kroatia da! Dere var favorittene mine i fjor, men i år… NEI! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 13. mai #291 Del Skrevet 13. mai Spania og Nederland liker jeg best fra kveld. Italia bedre enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet 13. mai #292 Del Skrevet 13. mai Dere burde se musikkvideoen til Nederland, veldig rørende og eneste låten som har fått meg til å ta til tårene i år 🙈 https://youtu.be/hEHwr5k9pd0?si=j-Oep7J2TEiNRRDN 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 13. mai #293 Del Skrevet 13. mai Perelandra skrev (2 minutter siden): Flott stemme og virker som en hyggelig fyr. Enig. Jeg heier på han i kveld 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 13. mai Forfatter #294 Del Skrevet 13. mai Kroatia ligger helt sist på oddslista. Jeg er ikke overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 13. mai #295 Del Skrevet 13. mai Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Kroatia da! Dere var favorittene mine i fjor, men i år… NEI! Samme her, favoritt i fjor. Men i år.. nææh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet 13. mai #296 Del Skrevet 13. mai 15 låter og kun 10 går videre. Av de var det bare 2-3 jeg syns var bra. Er lavt nivå i år. Spesielt i forhold til ifjor. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. mai #297 Del Skrevet 13. mai Sangen fra San Marino høres ut som en fotballsang 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. mai #298 Del Skrevet 13. mai Hjelpes for et dårlig pauseshow 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 13. mai Forfatter #299 Del Skrevet 13. mai Klementina123 skrev (8 minutter siden): 15 låter og kun 10 går videre. Av de var det bare 2-3 jeg syns var bra. Er lavt nivå i år. Spesielt i forhold til ifjor. Ja, det har vært mye rart i år. Jeg blir både overrasket og skuffet dersom noen av bidragene fra Slovenia, Island, Aserbajdsjan, Kroatia eller Portugal havner foran Norge. Havner de bak Norge, så er Kyle i finalen. 🤞🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. mai #300 Del Skrevet 13. mai Sliter med å forstå at finske Erika får beskjed om å dekke til rumpen sin mens den spanske deltageren f.eks. har utringning ned til navlen og danser i badedrakt , så også at Bambi Thug fra Irland i åpningsshowet her om dagen viste adskillig mer rumpe, attpåtil med 666 skrevet over hele. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå