Zenhouse Skrevet tirsdag kl 20:21 #281 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 Håper virkelig Nederland går videre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet tirsdag kl 20:22 #282 Del Skrevet tirsdag kl 20:22 Nederland likte jeg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet tirsdag kl 20:22 #283 Del Skrevet tirsdag kl 20:22 Favorittene så langt er Sverige, Albania og Nederland! Hvem håper dere går videre?🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet tirsdag kl 20:23 #284 Del Skrevet tirsdag kl 20:23 Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Jeg og. Nederland sin er min favoritt I kveld 😊 Flott stemme og virker som en hyggelig fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet tirsdag kl 20:23 Forfatter #285 Del Skrevet tirsdag kl 20:23 Zenhouse skrev (Akkurat nå): Håper virkelig Nederland går videre. De går helt garantert videre. I finalen kommer de til å få mye poeng fra juryen. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet tirsdag kl 20:23 #286 Del Skrevet tirsdag kl 20:23 Nederland! 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet tirsdag kl 20:23 #287 Del Skrevet tirsdag kl 20:23 Likte Nederland jeg og. Fin stemme på fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet tirsdag kl 20:24 #288 Del Skrevet tirsdag kl 20:24 Italia og Nederland var best i kveld synes jeg. Og så er Island og Estland mine guilty pleasures😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet tirsdag kl 20:24 #289 Del Skrevet tirsdag kl 20:24 (endret) Klementina123 skrev (2 minutter siden): Favorittene så langt er Sverige, Albania og Nederland! Hvem håper dere går videre?🥳 Min favoritt er Nederland 🥰. Jeg husker faktisk ikke så bra de andre låtene. Men Estland og Sverige sin var ok. Endret tirsdag kl 20:24 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet tirsdag kl 20:24 #290 Del Skrevet tirsdag kl 20:24 Kroatia da! Dere var favorittene mine i fjor, men i år… NEI! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet tirsdag kl 20:25 #291 Del Skrevet tirsdag kl 20:25 Spania og Nederland liker jeg best fra kveld. Italia bedre enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet tirsdag kl 20:25 #292 Del Skrevet tirsdag kl 20:25 Dere burde se musikkvideoen til Nederland, veldig rørende og eneste låten som har fått meg til å ta til tårene i år 🙈 https://youtu.be/hEHwr5k9pd0?si=j-Oep7J2TEiNRRDN 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet tirsdag kl 20:25 #293 Del Skrevet tirsdag kl 20:25 Perelandra skrev (2 minutter siden): Flott stemme og virker som en hyggelig fyr. Enig. Jeg heier på han i kveld 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet tirsdag kl 20:25 Forfatter #294 Del Skrevet tirsdag kl 20:25 Kroatia ligger helt sist på oddslista. Jeg er ikke overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet tirsdag kl 20:27 #295 Del Skrevet tirsdag kl 20:27 Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Kroatia da! Dere var favorittene mine i fjor, men i år… NEI! Samme her, favoritt i fjor. Men i år.. nææh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet tirsdag kl 20:35 #296 Del Skrevet tirsdag kl 20:35 15 låter og kun 10 går videre. Av de var det bare 2-3 jeg syns var bra. Er lavt nivå i år. Spesielt i forhold til ifjor. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet tirsdag kl 20:40 #297 Del Skrevet tirsdag kl 20:40 Sangen fra San Marino høres ut som en fotballsang 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet tirsdag kl 20:47 #298 Del Skrevet tirsdag kl 20:47 Hjelpes for et dårlig pauseshow 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet tirsdag kl 20:48 Forfatter #299 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 Klementina123 skrev (8 minutter siden): 15 låter og kun 10 går videre. Av de var det bare 2-3 jeg syns var bra. Er lavt nivå i år. Spesielt i forhold til ifjor. Ja, det har vært mye rart i år. Jeg blir både overrasket og skuffet dersom noen av bidragene fra Slovenia, Island, Aserbajdsjan, Kroatia eller Portugal havner foran Norge. Havner de bak Norge, så er Kyle i finalen. 🤞🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet tirsdag kl 20:50 #300 Del Skrevet tirsdag kl 20:50 Sliter med å forstå at finske Erika får beskjed om å dekke til rumpen sin mens den spanske deltageren f.eks. har utringning ned til navlen og danser i badedrakt , så også at Bambi Thug fra Irland i åpningsshowet her om dagen viste adskillig mer rumpe, attpåtil med 666 skrevet over hele. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå