Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #261 Skrevet 13. mai Klementina123 skrev (1 minutt siden): Jeg liker bare Sverige og Belgia så langt. Norge trakk ned pga dårlig lyd 😬 Det må jo være sjans for Norge her, er jo så mye dårlig!!! 3
Klementina123 Skrevet 13. mai #262 Skrevet 13. mai Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Det må jo være sjans for Norge her, er jo så mye dårlig!!! Håper virkelig det, Norge er egentlig på min topp 5 da både Kyle, fremførelsen og sangen har vokst enormt på meg! Men synes semifinale 1 er svak så langt. Sverige stod mest ut. 3
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #264 Skrevet 13. mai Ser at oddsen for at Kyle går videre har steget i prosent, det er jo bra🙏 4 1
NordicViking Skrevet 13. mai Forfatter #266 Skrevet 13. mai Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Ser at oddsen for at Kyle går videre har steget i prosent, det er jo bra🙏 Jeg merket meg det samme. Håper det holder helt inn. Blir spennende. 2
Brunello Skrevet 13. mai #267 Skrevet 13. mai Eloise12345 skrev (35 minutter siden): Sverige sin er bra! Den er best i mine ører forløbig. Det er jo bare en sketsj men litt fengende refreng. Dårlig som det meste andre. 1
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #269 Skrevet 13. mai (endret) Nederland🙏 Tror de er en av de som kan utfordre Sverige i år🙏 Kan jo hende de får noen sympatistemmer mtp i fjor. Endret 13. mai av Jobbermedbarn 1
Eloise12345 Skrevet 13. mai #270 Skrevet 13. mai Perelandra skrev (Akkurat nå): Jeg liker også den fra Nederland. 😊 Jeg og. Nederland sin er min favoritt I kveld 😊
Klementina123 Skrevet 13. mai #273 Skrevet 13. mai Favorittene så langt er Sverige, Albania og Nederland! Hvem håper dere går videre?🥳 1
Perelandra Skrevet 13. mai #274 Skrevet 13. mai Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Jeg og. Nederland sin er min favoritt I kveld 😊 Flott stemme og virker som en hyggelig fyr. 1
NordicViking Skrevet 13. mai Forfatter #275 Skrevet 13. mai Zenhouse skrev (Akkurat nå): Håper virkelig Nederland går videre. De går helt garantert videre. I finalen kommer de til å få mye poeng fra juryen. 1 1 1
Ella1 Skrevet 13. mai #278 Skrevet 13. mai Italia og Nederland var best i kveld synes jeg. Og så er Island og Estland mine guilty pleasures😅 2
Eloise12345 Skrevet 13. mai #279 Skrevet 13. mai (endret) Klementina123 skrev (2 minutter siden): Favorittene så langt er Sverige, Albania og Nederland! Hvem håper dere går videre?🥳 Min favoritt er Nederland 🥰. Jeg husker faktisk ikke så bra de andre låtene. Men Estland og Sverige sin var ok. Endret 13. mai av Eloise12345 2
Jobbermedbarn Skrevet 13. mai #280 Skrevet 13. mai Kroatia da! Dere var favorittene mine i fjor, men i år… NEI! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå