murray Skrevet 13. mai #201 Skrevet 13. mai Frankrike har den beste balladen i år synes jeg. Blir vel som tidligere: Kaj vinner folket og Frankrike/Østerrike juryen. 1
murray Skrevet 13. mai #202 Skrevet 13. mai hadet skrev (2 minutter siden): Begynner å få en dårlig følelse. Sykt surt hvis Norge ryker i semi når finalen er på 17. Mai. Enig, men skal kose meg med konkurransen uansett. Er spent på vokalen til Estland ikveld! De kan fort ryke om han synger surt. 3
Topplue Skrevet 13. mai #203 Skrevet 13. mai murray skrev (10 minutter siden): Enig, men skal kose meg med konkurransen uansett. Er spent på vokalen til Estland ikveld! De kan fort ryke om han synger surt. Tipper det blir surere enn gammal trakterkaffe. 2 1
Perelandra Skrevet 13. mai #204 Skrevet 13. mai Jeg mistenker at Norge ikke kvalifiserer seg videre i år. Synes sangen til Kyle Alessandro er kjedelig og intetsigende. Favoritten er definitivt Sverige og KAJ. 😄 3
Ludovica- Skrevet 13. mai #205 Skrevet 13. mai Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle elsker Sverige og ønsker ennå en finale dit når de nettopp hadde Men jeg er nesten aldri fornøyd med faktisk vinner så.. Syns det er rart om Norge ikke går videre. Nei det er ikke en vinnerlåt men er jo mange kjipere bidrag blant de som er kveld. 3
Topplue Skrevet 13. mai #206 Skrevet 13. mai Det er verdens søteste tensing-brødre som åpner showet. De setter segl og ror gjennom bølgene hele veien til Færøyene og Grønland. Island ligger dessverre ikke så bra an på oddsen, men håper de kan overraske i kveld, for disse katteelskende, sangglade guttene er bare så hjertegode. 3
jukkapalme Skrevet 13. mai #207 Skrevet 13. mai Island er morsom. De skal få en stemme av meg siden de synger på islandsk og elsker katter 1
megda Skrevet 13. mai #208 Skrevet 13. mai Ludovica- skrev (16 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle elsker Sverige og ønsker ennå en finale dit når de nettopp hadde Men jeg er nesten aldri fornøyd med faktisk vinner så.. Syns det er rart om Norge ikke går videre. Nei det er ikke en vinnerlåt men er jo mange kjipere bidrag blant de som er kveld. det er også merkelig at de har så lav odds til å vinne da jeg ikke kan tenke meg at juryen liker et slikt bidrag over f.eks østerrike.
Nevian Skrevet 13. mai #209 Skrevet 13. mai Island går rett på sak i hvert fall Men litt for heseblesende for min smak.
Eloise12345 Skrevet 13. mai #210 Skrevet 13. mai Island sin var morsom 😆 men ingen vinnerlåt, spør dere meg.
Ludovica- Skrevet 13. mai #211 Skrevet 13. mai Er det dårlig lyd? Syns begge nå har noe feil med lyden? Polen er forøvrig grusomt. 1
Eloise12345 Skrevet 13. mai #216 Skrevet 13. mai Slovenia sin er rolig og behagelig. Jeg liker den best forløbig. Litt kjedelig , men best forløbig 3
NordicViking Skrevet 13. mai Forfatter #218 Skrevet 13. mai jukkapalme skrev (Akkurat nå): Haha, Estland er morsom Kveldens beste så langt.
Zenhouse Skrevet 13. mai #219 Skrevet 13. mai Elsker teksten til Estland! No stresso, no stresso, no need to be depresso! 3
Eloise12345 Skrevet 13. mai #220 Skrevet 13. mai (endret) Estland sin var morsom 🤣 Endret 13. mai av Eloise12345 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå