singel123 Skrevet i går, 15:19 #1 Del Skrevet i går, 15:19 Mann i midten av tjueårene. Ser etter en jente som er snill, rolig og sjenert men samtidig litt småkinky og liker å kose. Aldri hatt det før og synes det er kleint å spørre noen fra vennegjengen. Hørte flere får seg gjennom nett, hvordan kan man gå frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #2 Del Skrevet i går, 16:37 Tinder. Vær klar på hva du ønsker i bio, så slipper du å forholde deg til alle som vil ha forhold. Hvis du er ute etter kinks, så fetlife e.l. Anonymkode: 15e85...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:40 #3 Del Skrevet i går, 16:40 Ser du bra ut? Ellers er det nok lettere å prøve noen fra vennegjengen Anonymkode: a4ef7...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:45 #4 Del Skrevet i går, 16:45 Hvis du ser bra ut så Tinder.... Dersom du ikke er blant de 30% i topp sjiktet så ville jeg prøvd Grindr istedet..... Der er du garantert interesse uansett!!!😜 Anonymkode: ad3c6...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Hm😂 Anonymkode: 0c323...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Det er ikke nok å se bra ut eller pent kledd.. Kvinner generelt i denne alderen vil ha en mann, som potensiellt kan bli en far for hennes barn. Så ansikter som ligner hverandre, gir større sjanse🪄 33% "Innholdet" i deg må også klaffe.. Har du tenk over at kvinner bivåner deg når du er ute på byen? Så er du høflig, oppfører deg pent.. får henne til å le, eller gjør ting som virkelig behager henne.. da er øker sjansene betraktelig👏 33% Sexen blir alltid grei nok, for det tar litt tid å bli kjent og få kjemi under teppenet.. Bare glem teknikker og fingerferdigheter.. Den eneste teknikken du bør kunne, er å vise tålmodighet og få henne umenneskelig kåt. Da går hjernen hennes i dvale.. alle grublinger og tanker er borte.. Hun slapper av på sitt beste, og er nå 100% mottakelig for erogene soners nytelser.. en liten fingerdans, og hun kommer momentant🥰33% Den siste 1% er ren flaks for å treffe ei dame, hvis du driter i hva jeg skriver.. Altså, dette fungerer for meg, men du kan ha mere flaks enn meg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå