Gå til innhold

Hvordan få seg ff ?

singel123

Anbefalte innlegg

Mann i midten av tjueårene. Ser etter en jente som er snill, rolig og sjenert men samtidig litt småkinky og liker å kose. Aldri hatt det før og synes det er kleint å spørre noen fra vennegjengen. Hørte flere får seg gjennom nett, hvordan kan man gå frem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tinder. Vær klar på hva du ønsker i bio, så slipper du å forholde deg til alle som vil ha forhold.

Hvis du er ute etter kinks, så fetlife e.l.

Anonymkode: 15e85...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser du bra ut? Ellers er det nok lettere å prøve noen fra vennegjengen 

Anonymkode: a4ef7...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du ser bra ut så Tinder.... Dersom du ikke er blant de 30% i topp sjiktet så ville jeg prøvd Grindr istedet..... Der er du garantert interesse uansett!!!😜

Anonymkode: ad3c6...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nok å se bra ut eller pent kledd.. Kvinner generelt i denne alderen vil ha en mann, som potensiellt kan bli en far for hennes barn. Så ansikter som ligner hverandre, gir større sjanse🪄 33%

"Innholdet" i deg må også klaffe.. Har du tenk over at kvinner bivåner deg når du er ute på byen? Så er du høflig, oppfører deg pent.. får henne til å le, eller gjør ting som virkelig behager henne.. da er øker sjansene betraktelig👏 33%

Sexen blir alltid grei nok, for det tar litt tid å bli kjent og få kjemi under teppenet.. Bare glem teknikker og fingerferdigheter.. Den eneste teknikken du bør kunne, er å vise tålmodighet og få henne umenneskelig kåt. Da går hjernen hennes i dvale.. alle grublinger og tanker er borte.. Hun slapper av på sitt beste, og er nå 100% mottakelig for erogene soners nytelser.. en liten fingerdans, og hun kommer momentant🥰33%

Den siste 1% er ren flaks for å treffe ei dame, hvis du driter i hva jeg skriver.. Altså, dette fungerer for meg, men du kan ha mere flaks enn meg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...