AnonymBruker Skrevet i går, 14:38 #1 Del Skrevet i går, 14:38 Jeg lurer på hva preferansen er til dere som er i 30-50 årene på menn som har over snittet med hår på kroppen. Jeg har mørke hår, på hele brystkassen, nedover hele veien til junior, og i tillegg mye hår opp langs beina leggene og lår og på armene. Dette har plaget meg hele livet og jeg har unngått damer pga dette. Jeg ønsker ikke noe støtte tråd, men jeg vil gjerne høre hva dere som ikke liker dette mener man bør gjøre? Skal jeg trimme det helt kort med barbermaskin?, skal jeg vokse det bort (blir tungvindt når jeg har så mye og det kommer tilbake), eller barbere det osv Anonymkode: 873bb...fac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet i går, 14:43 #2 Del Skrevet i går, 14:43 Jeg er ikke begeistret for hår på ryggen og så mye foran at det tyter opp over kragen. Voksing høres voldsomt ut, i tillegg til at det er jævlig vondt. Men å dra over med maskin en gang i mellom for å holde det litt ryddig er helt fint. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:05 #3 Del Skrevet i går, 15:05 Jeg er ikke så veldig stor fan av kroppshår, jeg hadde vokset det. Anonymkode: 5d620...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:11 #4 Del Skrevet i går, 15:11 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke så veldig stor fan av kroppshår, jeg hadde vokset det. Anonymkode: 5d620...a9c Det bestemmer vedkommende som har hår... Ingen andre kan bestemme det. Anonymkode: e6c65...d09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:26 #5 Del Skrevet i går, 15:26 Så lenge det ikke er på ryggen, liker jeg hår på menn. Bare guttunger og homofile som er hårløse etter min mening Anonymkode: 0e6aa...598 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:30 #6 Del Skrevet i går, 15:30 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det bestemmer vedkommende som har hår... Ingen andre kan bestemme det. Anonymkode: e6c65...d09 Jeg har ikke bestemt noe som helst, jeg bare svarer på det han lurer på. Anonymkode: 5d620...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet i går, 15:38 #7 Del Skrevet i går, 15:38 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så lenge det ikke er på ryggen, liker jeg hår på menn. Bare guttunger og homofile som er hårløse etter min mening Anonymkode: 0e6aa...598 Snakk om å ha fordommer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:38 #8 Del Skrevet i går, 15:38 Kjæresten min har hår uber alles - ikke noe særlig på ryggen. Jeg merker han tar det på stumpen og rundt sine edle deler, og jeg syns han er såååå deilig 🥰 Hadde ikke gjort noe mer enn han - kanskje til og med mindre. Hår dunster av feronomer eller hva det nå er, jeg blir helt svimmel av å ligge inntil han ❤️ Anonymkode: a850f...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Preferansen er mindre hår på overkropp/ben og lysere hår om jeg skulle velge fritt, men det bryr meg ikke i det hele tatt om jeg ellers finner mannen attraktiv. Kan uansett trimmes i områder ved behov. Anonymkode: 2b2a0...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Jeg kan synes det blir litt mye om man har mye mørke hår på ryggen f.eks. Ellers er hår bra! Anonymkode: a9717...2ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har mye hår, aldri hatt noe problem med det når det gjelder damer, men mulig det er en større faktor for unge damer, men unge usikre kvinner er jeg ferdig med uansett Anonymkode: f97c1...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er sammen med en hårball. 😅 Hår overalt, inkluderert på ryggen. "Skvatt" litt første gang jeg så han i bar overkropp, men nå elsker jeg å pjuske i hår både på brystkasse og rygg 🥰 Anonymkode: 91ff1...567 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden Mye heller hår man kan pjuske med, enn "skjeggstubber" over hele kroppen. Anonymkode: 6d885...bc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden Har ikke noe problemer med hår, dvs så lenge det ikke er matte på rygg/øverst på skuldrene/nakke og på knokene. Men- jeg tenker at det nok ikke hadde gjort at jeg ikke ville ha datet en fyr hadde han ellers vært helt topp. Anonymkode: b7a1d...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg lurer på hva preferansen er til dere som er i 30-50 årene på menn som har over snittet med hår på kroppen. Jeg har mørke hår, på hele brystkassen, nedover hele veien til junior, og i tillegg mye hår opp langs beina leggene og lår og på armene. Dette har plaget meg hele livet og jeg har unngått damer pga dette. Jeg ønsker ikke noe støtte tråd, men jeg vil gjerne høre hva dere som ikke liker dette mener man bør gjøre? Skal jeg trimme det helt kort med barbermaskin?, skal jeg vokse det bort (blir tungvindt når jeg har så mye og det kommer tilbake), eller barbere det osv Anonymkode: 873bb...fac Dette hadde hatt fint lite og si for min del. Liker en mann med litt hår jeg da. Syns det er naturlig og mandig. Hadde ihvertfall ikke hatt sansen for å ta bort noe som er naturlig, med mindre det er et sterkt ønske fra den det gjelder. Det ser jeg ingen grunn til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg lurer på hva preferansen er til dere som er i 30-50 årene på menn som har over snittet med hår på kroppen. Jeg har mørke hår, på hele brystkassen, nedover hele veien til junior, og i tillegg mye hår opp langs beina leggene og lår og på armene. Dette har plaget meg hele livet og jeg har unngått damer pga dette. Jeg ønsker ikke noe støtte tråd, men jeg vil gjerne høre hva dere som ikke liker dette mener man bør gjøre? Skal jeg trimme det helt kort med barbermaskin?, skal jeg vokse det bort (blir tungvindt når jeg har så mye og det kommer tilbake), eller barbere det osv Anonymkode: 873bb...fac Kvinne på snart 30 år her, jeg syns hårete menn er noe av det mest sexy som finnes. Hadde jeg møtt en mann som er veldig hårete hadde jeg ønsket at han ikke fjernet det, men naturligvis er det viktig at han er komfortabel i sin kropp. Eneste jeg bryr meg litt om er kanskje håret rundt ballene, jeg liker å suge og det er deiligst om ballene er helt glatte for da kan jeg leke med de også. Rundt selve skaftet er det bare fint at det er hår. Det gir ekstra stimuli for min del også at der er hår. Ja jeg hadde virkelig blitt glad om mannen kledde av seg og han var dekket i hår. Jeg elsker det, virkelig. Anonymkode: eb954...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Jeg synes det er finere med hår enn uten på menn. Jeg synes det er noe gutteaktig over hårløse menn, og noe jålete over de som fjerner alt. I tillegg synes jeg det er slankende med hår. Jeg har hatt kjærester som har sett barske og sterke ut med hår på kassen og magen, og som ser småtjukke ut når de barberer det. Plutselig ser du man boobsene, og de ser ut som en 12-åring med valpefett 😄 Altså, jeg kunne blitt glad i menn både med og uten, men nå snakker jeg om hva jeg synes ser sexy ut. Jeg har ikke vært med menn som har ekstremt mye hår, men det hadde jeg nok blitt helt fint vant til. Jeg synes ikke veldig mye hår på ryggen er spesielt fint ved første øyekast, men jeg hadde valgt det over hårløs/barbert overalt. Det er jo mandig 😋Det høres ikke ut som du har så ekstremt mye uansett? Bryst, kuk-sti, armer, legger og lår - det er jo der menn SKAL ha hår 🤗 Jeg tror det har blitt sånn at menn tror at alle damer misliker hår, i alle fall kjønnshår. ALLE jeg dater har barbert seg nedentil. Jeg synes det er finere med hår, selv om det er ok å stusse litt om en har veldig langt. Jeg blir helt sår nedentil av mye/heftig sex når det er harde stubber rundt hele penis 😣 Er det sånn for menn også kanskje? At det bare har blitt en sannhet at hår er ekkelt, men at mange kanskje synes kjønnshår er ok på damer også...? Nå kan det nesten virke som det sees på som en fetish om en liker damer med busk 😳 Anonymkode: 5c88a...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er finere med hår enn uten på menn. Jeg synes det er noe gutteaktig over hårløse menn, og noe jålete over de som fjerner alt. I tillegg synes jeg det er slankende med hår. Jeg har hatt kjærester som har sett barske og sterke ut med hår på kassen og magen, og som ser småtjukke ut når de barberer det. Plutselig ser du man boobsene, og de ser ut som en 12-åring med valpefett 😄 Altså, jeg kunne blitt glad i menn både med og uten, men nå snakker jeg om hva jeg synes ser sexy ut. Jeg har ikke vært med menn som har ekstremt mye hår, men det hadde jeg nok blitt helt fint vant til. Jeg synes ikke veldig mye hår på ryggen er spesielt fint ved første øyekast, men jeg hadde valgt det over hårløs/barbert overalt. Det er jo mandig 😋Det høres ikke ut som du har så ekstremt mye uansett? Bryst, kuk-sti, armer, legger og lår - det er jo der menn SKAL ha hår 🤗 Jeg tror det har blitt sånn at menn tror at alle damer misliker hår, i alle fall kjønnshår. ALLE jeg dater har barbert seg nedentil. Jeg synes det er finere med hår, selv om det er ok å stusse litt om en har veldig langt. Jeg blir helt sår nedentil av mye/heftig sex når det er harde stubber rundt hele penis 😣 Er det sånn for menn også kanskje? At det bare har blitt en sannhet at hår er ekkelt, men at mange kanskje synes kjønnshår er ok på damer også...? Nå kan det nesten virke som det sees på som en fetish om en liker damer med busk 😳 Anonymkode: 5c88a...ad8 Jeg får inntrykk av at menn flest vil ha glattbarberte kvinner, noe som egentlig er greit men personlig vil jeg aldri glattbarbere og jeg håper så inderlig at jeg møter en mann en dag som ærlig talt gir pokker eller som syns hår der nede er sexy. Jeg føler meg flott og kvinnelig med hår nedentil.. Glattbarbert føler jeg meg ekkel og rar. Tar bikinilinjen og stusser litt for å holde det ryddig. Anonymkode: eb954...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tror jeg kan like hår. Høres koslig ut 😊 30 Anonymkode: 32405...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Så lenge han har mer hår enn meg så er jeg fornøyd 😁. Anonymkode: f077a...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå